Pada

aprilsnar

18 indlæg i dette emne

Hvad så, har i fundet nogle sjove aprilsnar derude? 

Det her er den sjoveste indtil videre :lolhit

 

Zoo søger marketingschef

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  :haha 

Kan lige se for mig, hvor meget drama den jobannonce kan lave, hvis en engelsk eller amerikansk journalist får fingrene i den :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner lidt inspiration til en aprilsnar jeg kan lave med min dejlige mand :) Er der ikke nogen der har en god ide, eller som kan fortælle hvilken aprilsnar de har lavet derhjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

YouTube har lavet en sjov i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google maps

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TDC har lavet en med kattehalsbånd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nettokoncernen, laver nogle nye kæmpesupermarkeder med varer fra alle verdens lande...

Og de skal hedde brutto...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Løvbjerg bliver ensrettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner lidt inspiration til en aprilsnar jeg kan lave med min dejlige mand :) Er der ikke nogen der har en god ide, eller som kan fortælle hvilken aprilsnar de har lavet derhjemme?

Tja jeg fortalte min mor jeg var blevet gravid (Andrea er knap 5 mdr) :D hun måtte sidde ned! Så kom hun i tanke om datoen. Men det var nu meget sjovt alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg fortalte min mor jeg var blevet gravid (Andrea er knap 5 mdr) :D hun måtte sidde ned! Så kom hun i tanke om datoen. Men det var nu meget sjovt alligevel :D

Hehe jeg overvejede lidt det samme med min mor. Hun ved (ved en fejl, fordi jeg har talt over mig) at vi håber at starte pb2 her i 2014, men hun ved ikke at det først er allersidst på året. Og idag er jeg kommet til at købe en "Jeg skal være storebror"-trøje til Mar (:badgirl - Men den var billig og jeg har købt den for stor...). Så det havde været så NEMT at give ham den på :badgirl

Jeg gjorde det dog ikke, for jeg ved, at hun ville blive mega glad og så bagefter rigtig skuffet, hvis det ikke var rigtigt og det nænnede jeg alligevel ikke :)

Så jeg har faktisk ikke mærket ret meget til første april i år :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe jeg overvejede lidt det samme med min mor. Hun ved (ved en fejl, fordi jeg har talt over mig) at vi håber at starte pb2 her i 2014, men hun ved ikke at det først er allersidst på året. Og idag er jeg kommet til at købe en "Jeg skal være storebror"-trøje til Mar (:badgirl - Men den var billig og jeg har købt den for stor...). Så det havde været så NEMT at give ham den på :badgirl

Jeg gjorde det dog ikke, for jeg ved, at hun ville blive mega glad og så bagefter rigtig skuffet, hvis det ikke var rigtigt og det nænnede jeg alligevel ikke :)

Så jeg har faktisk ikke mærket ret meget til første april i år :unsure

Min mor elsker at være mormor og håber der kommer flere, men hun gik alligevel lidt i chok over tanken om at det skulle være nu snart der kom flere :lol også fordi hun ved vi gerne vil vente en 3 års tid pga studie og bolig og behov for at nyde A :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER