Caramia

3-dages feber...

5 indlæg i dette emne

Så blev Christina ramt af den første børnesygdom i sit liv... "3-dages feberen". :baby3

I torsdags ringede de fra børnehaven - Christina havde høj feber og jeg måtte tage hjem og hente hende.

Feberen fortsatte så i weekenden, men var pludselig væk igår formiddags. Til gengæld havde hun fået udslæt på hele overkroppen da jeg skiftede hende efter håndboldkampen, hvilket var et tegn på at hun havde 3-dages feber.

Heldigvis stod mine forældre på spring, så hun er hjemme fra institutionen idag, men de regnede da med at se hende dernede igen imorgen, da udslættet er 3-dages feberens sidste krampetrækninger og varer typisk i 12-14 timer og derefter er hun fuldstændig rask igen.

Christina sov da jeg tog hjemmefra, så jeg har ikke tjekket om hun stadig har udslæt, men det burde som sagt forsvinde i løbet af idag :)

Hvordan går det med jeres poder?? Er der nogle af dem der er sygdomsramte for tiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåårhhh....det er så synd når de skal være syge :( Godt det er ovre, det er nemlig en af de der børnesygdomme som de alle skal igennem.

Ja Emilie har lige haft feber igen som startede i fredags eftermiddag....hun har været noget pjevset og ved godt mod, gået rundt og leget og hængt lidt hos mig når feberen var allerværst.

Men et eller andet sted så kan jeg ikke ha det, for hun hænger 24 timer i mine arme....det er SÅ synd for hende og det hele men jeg kan ikke engang gå ud at tisse uden hun skriger somom en bombe var sprunget

og det er rigtig svært at gå på toilettet med et barn på armen! Been there! ;) LOL :D Far er slet ikke god nok...jo i 2 minutter og det er HENDE der bestemmer hvornår de to minutter kommer.

Så igår søndag var hun billigt til salg....hun vågnede også flere gange efter hun var blevet lagt til nat og pjevsede! Aiiii.......Men endeligt kl 23 sov hun.....Stakkel.

Hun var heldigvis frisk og feberfri her til morgen så hun kom i dagpleje! :) Indtil videre har dp-mor ikke ringet så hun har det fint deromme :) Hurra! Glæder mig helt til at hente hende om lidt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina er desværre ikke heeeeelt frisk endnu, så mine forældre har hende igen idag. Udslættet er der nemlig stadig.

Christina skal også absolut hænge på mig hele tiden.

Af og til er det hyggeligt nok at hun gerne vil lege krammetræ, men når man nu fx. skal på toilettet som du nævner og hun ikke vil ned og ikke over til sin far, ja så ender hun ofte med at blive slæbt med rundt diverse steder, eller skriger som en stukket gris. Sikke et cirkus! :blush

Under håndboldkampen i søndags kunne hun ikke bestemme sig for hvad hun ville.

Hun ville hen til mig, for derefter at blive ked af det og gjorde alt hvad hun kunne for at komme ned. Så hen til hendes far, for til sidst at ende hos mig igen - og så gik det forfra. Så der var perioder af håndboldkampen jeg ikke fik så meget ud af. Jeg kunne i hvert fald ikke høre hvad kommentatorerne sagde og så skulle jeg også holde øje med Christina. Jeg tror sgu at hun gjorde det med vilje. Lille bandit :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej!!! Sådan gjorde Emilie også!!! Og det var endda lige der ved omkampen...hun var så sur og ville op og ned og op og ned, til sin far og til mig og hun skabte sig.....øv!

Tror sgu Christina og Emilie har lavet en pagt om at være nogle bæster når mor og far ser tv! :D Hehe! Emilie er heller ikke frisk endnu, DP moren sagde hun havde feber sidst på eftermiddagen så vi har holdt hende hjemme i dag, hun er noget klattet! Men ved godt mod...heldigvis :)

God bedring til vores begges unger! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Christina endelig rask og i institution igen :hurra

Mine forældre (der har passet hende i denne uge imens hun har været syg) tilbød at blive igår med, selv om hun egentlig var frisk nok til at komme afsted. Bare for at være sikre på at vi ikke blev ringet hjem fra arbejde af institutionen. Så Christina var hjemme og hyggede sig med Mormor & Morfar, hvilket alle 3 satte stor pris på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER