HippieSoul

What to do...

15 indlæg i dette emne

Jeg har i dag været til en selvbetalt tidlig scanning, hvilket var en virkelig øv oplevelse.

Det eneste vi kunne se var en sort cirkel med en lille skygge i, som hun ikke viste om var fosteret.. Efter min beregning var jeg 6+4 henne da jeg ved hvornår min sidste mens startede, men ifølge hende var jeg kun 5+2. Hun sagde det kunne være pga min ægløsning lagde senere fordi min cyklus var mere en 28 dage eller at udviklingen var stoppet (to RET forskellige ting):(

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke... Dvs at hvis fosteret er i udvikling så har jeg iflg. Hendes beregninger testet positiv 3+1..

Jeg prøver konstant at finde hoved og hale i det hele, men det kan jeg ikke.. Jeg har fået en ny tid D. 9. April, og jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal holde de 10 dage ud..

Jeg er simpelt hen så ked af det.. I morgen skal vi skrive under på drømmehuset noget jeg har glædet mig SÅ meget til, men lige nu er jeg virkelig ligeglad, jeg har slet ikke lyst..

Hende der scannede mig sagde som noget af det sidste "hvis du begynder at bløde skal du kontakte lægen", og nu føler jeg egentlig bare det er det jeg går og venter på...

What to do....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Det var da en virkelig ubehagelig oplevelse, jeg tror desværre ikke der er meget andet at gøre end at se tiden an og håbe på det bedste.

Masser af krydsede fingre herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Det er bare slet ikke fedt med så lang ventetid. Jeg håber for dig du stadig bærer liv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bestemt som en mulighed, at du bare ikke er ret langt henne. Det er meget normalt at have en cyklus, der er en omkring 35 dage, og hvis du kun var 5+2 så er der ikke meget at se. Prøv at holde fast i, at spiren forhåbentlig har det godt så længe du ikke bløder. Jeg ved godt, at 10 dage går langsomt, når man er nervøs, men hvis det er nogen trøst, så har jeg hørt om et par stykker herinde, hvor de fik at vide, at der vist var en tom blommesæk, da de blev scannet i 5+ og som senere blev scannet igen og så var der fint hjerteblink  :kram2

 

Hvor spændende med drømmehuset - det lyder dejligt, selvom det andet fylder meget lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, ikke sjovt. Og det eneste der er at gøre er at vente. Men jeg vil bare sige, at når man bliver gravid efter fertilitetsbehandling, får man som standard en scanning uge 7+. Det gør de, for der er de så godt som helt sikre på at se hjerteblink. Så - uanset hvad, så er du lidt tidligt ude med den scanning. Jeg håber, den er der. I mellemtiden må du få det lagt på en eller anden hylde, hvor det ikke fylder så meget, og så få tiden til at gå.

 

Uanset hvad bliver det dejligt at skrive under på det hus. Det er jo en rigtig stor ting! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv da jeg kun var 3+4, så kan sagtens lade sig gøre :) det er helt sikkert bare fordi du var tidligt ude. Prøv tro på at du bare ikke havde æl da du troede du havde det og glæd dig til det med huset i morgen :) det hele skal nok gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den er god nok.

 

Tillykke med drømmehuset også :)

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførst tillykke med drømmehuset. Jeg er helt sikker på at næste scanning viser at alt er som det skal være. Det er meget tidligt du er blevet scannet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for jeres kommentarer de damer! Og jeg ser meget mere lyst på det nu:-)

Det skal bare gå!! Og ja, jeg synes nu også jeg fandt glæden ved at skrive under på huset tilbage, takke være jer! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for jeres kommentarer de damer! Og jeg ser meget mere lyst på det nu:-)

Det skal bare gå!! Og ja, jeg synes nu også jeg fandt glæden ved at skrive under på huset tilbage, takke være jer! <3

 

:yay godt at høre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay godt at høre :glad

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positivt 3+0 denne her gang. Min læge troede næsten jeg tog pis på hende da jeg sagde det. Men det gjorde jeg og den var ret tydeligt positiv endda. Så det kan sagtens være en mulighed, at du bare ikke er langt nok hende. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen pt er jeg ved at få fnat af at vente så meget :)

Jeg har været ved lægen og få taget bp i dag så i morgen eftermiddag få jeg svar på mit HCg tal, og mandag skal jeg have taget en blodprøve mere, og tirsdag får jeg endelig besked.

Tusind tak fordi du spørger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Ok - krydser fingre for dig :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER