Laustsen

Snaaaaart weekend

22 indlæg i dette emne

Åh glæder mig, er så træt så træt så træt

Og så er det slik dag i morgen JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Hvad skal i lave i weekenden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har for engangs skyld en weekend hvor vi ikke skal så meget.

På lørdag skal jeg et par timer på cafe med en veninde. Det bliver dejligt, det er længe siden vi bare har kunne tale uden småbørn omkring os.

Om aftenen skal vi til min søsters 14 års fødselsdag. Søndag skal vi ingenting.

God weekend når i kommer dertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal da se film... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist bare lave huslige pligter.. Er i gang med at rykke rundt i stuen, så det ku være super lækkert at blive færdig med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På søndag skal jeg til Zumba Event med Mie Moltke...Har prøvet det før, det er SUPER hårdt med hende som underviser.

Men også utrolig sjovt at se en "ægte" danser i fuldt vigør, det er ufatteligt som hun kan vride sin krop !

Ellers ikke så meget, heldigvis ! Men det er så også den sidste weekend i år, hvor vi ikke skal en hel masse :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag; have besøg af sød veninde med lækker baby, og vi har det hele for os selv, da manden skal ud og spille kort :rolleyes

Lørdag; ignorere mandens forventede tømmermænd og kræve at han benytter indtil flere slags eldrevet hånd-værktøj,

-har nemlig et skrivebord og nogle paneler, der skal fixes :P

Søndag; gå laaaang tur hvis godt vejr, ordne formodede resterende hobbyprojekter fra lørdag :rolleyes

og så den klassiske: vasketøj... :huh

God weekend til alle! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke nogle planer..

Skulle ha været til tøsefest lørdag men kan ikke få passet frederikke..

Søndag skal jeg til loppemarked..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på børneloppemarked og kigge lidt, så står den på træning og hygge med ungerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir' helt vildt at få week-end, forstået på den måde, jeg har de sidste år gået hjemme pga. sygemelding ved tvillinge graviditet, så barsel også ledig men i mandags startede jeg på mit nye arbejde, så nu får week-enden lige pludselig en anden betydning end da jeg var ledig :)

Nå men i morgen står den på fredags hygge med Disney sjov og mon ikke jeg falder i søvn på sofaen til VMD.

Lørdag har vi ingen planer, måske til store lege dage, som en af mine veninder står for at arrangere.

Måske kaffe hygge med nogle venner.

Søndag har vi heller ingen planer, men mon ikke vi skal ud, hvis vejret er til det og så skal jeg ha' forberedt næste skole uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist bare hygge hele weekenden med ungerne. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft weekend siden i går kl 21.00 :yay :yay

I aften (lige om lidt) kommer min veninde og deler en flaske rødvin...I morgen står den på fejring af J-dag med gode venner og børn hos bedsterne :yay :yay Ellers er det vidst bare alm. hygge :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi smider Leo af hos mormor lørdag eftermiddag, og så skal vi videre til nogle venner og spise dejlig middag

og så skal vi på Bellevue teatret og se/opleve Rytteriet. Og så ellers hygge og more os og spille guitar hero og drikke øller hele natten, mens Leo sover trygt hos mormor

:yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fredag står i afslapningens tegn.. Måske inviterer vi min lillebror og hans kæreste på mad..

Lørdag skal der ikke ske så meget udover at jeg skal til allehelgens gudstjeneste - speciel gudstjeneste hvor de nævner de afdødes (inden for det seneste år) navn - En rar måde at minde min farmor som døde i august.

- Normalt går jeg ellers ikke i kirke.

Søndag skal vi til fødselsdag .. min lille kusines bliver 1 år :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne weekend bliver igen en travl travl weekend... Jeg skal lave dåbskage til søndag, og det betyder jo bage meget af weekenden og ikke mindst lave en vugge...

Lørdag skal jeg i Mødregruppe, og ja resten af aften kage ;)

Søndag står den så op dåb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen planer overhovedet, ud over at slappe af - uha det bliver godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen står den på disney sjov og slik :loveshower

Vi skal også nå en 18 års fødselsdag i den her weekend og så skal min mand vist flytte vores defekte vaskemaskine <_< <_<

Muligvis går turen en tur i skoven hvor vi skal samle ting sammen til juledekorationerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har alle tøserne i weekenden (4 stk) så bare at holde styr på dem er en opgave i sig selv :)

Lørdag får vi et hold venner til middag og søndag skal vi bare slappe af og en tur i skoven og krudte børn af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi skulle have været på romantisk weekendophold- det er så blevet udsat fordi jeg har ligget halvvejs nede i kummen de sidste par dage- og nej, jeg er IKKE gravid :D

Så bliver det til besøg hos forældre i stedet (hvilket jo næææsten er det samme) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt.

I morgen er det slikdag :)

Lørdag skal vi bare nyde det er lørdag, måske gå en tur

Søndag skal manden og mig på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag kommer min bror og hans kæreste som til daglig bor i London :)

Søndag skal vi for første gang i laaaange tider INTET.. AAaaah :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal jeg have en fri hyggedag med min datter, hvor vi bare skal lave det vi nu lige finder på :)

Lørdag står den på pædagogisk dag med jobbet fra kl. 9-16 <_< :godmorgen Ikke lige det jeg allerhelst ville bruge min lørdag på :lol

Søndag skal vi bare være sammen alle 3 og hygge os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi dafer af til lalandia glæder mig for vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER