Guest

Restaurant i KBH K

9 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg skal mødes med min mor på fredag og spise inde i byen (KBH K!)

Har kun været på cafe derinde om dagen, men nu prøver jeg at tage derind om eftermiddagen+tidlig aften (meget ekstraordinært :) )

Er der nogen, der kan anbefale et babyvenligt sted? Evt med plads til BV? :)

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

RizRaz er super lækkert, og så har de været SÅ serviceminded og børnevenlige derinde hver gang vi har været der. Buffeten er rigtig lækker med stort udvalg, og Olivia plejer gerne at spise fra den også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun hørt godt om Dallevalle omme ved Vor Frue Kirke (det gamle Daells Varehus), det skulle også være børnevenligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden du beslutter dig for hvor du skal hen, vil jeg da anbefale dig, at tjekke om du kan reservere bord via r2n.dk. Hvis du booker bordet gennem dem får du nemlig rabat på hele dit køb (også drikkevarer).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden du beslutter dig for hvor du skal hen, vil jeg da anbefale dig, at tjekke om du kan reservere bord via r2n.dk. Hvis du booker bordet gennem dem får du nemlig rabat på hele dit køb (også drikkevarer).

Tak for info, den rabatordning kendte jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der krav til hvad slags mad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wagamama ved tivoli er kæmpe stort og uhøjtidelig :) ellers er der mange gode steder i kødbyen, men måske lidt langt når i er tæt på kongens nytorv?

oppe i illum er der jo restaurant som har en del højstole, og børnerum hvis man skal amme etc.

det samme oppe i Magasin

 

Det jeg nogle gange har gjort er at købe noget i meyers nede i kælderen i magasin og så taget det med op i babyrummet på 5. sal- så sad C ved siden af mig og spiste sin mad og jeg min og efter hun er færdig kunne hun lege lige ved siden af mig :) :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar! :kiss

Jeg har været alle de steder, I har nævnt, men aldrig med Vega (kun rizraz med Vega), så har derfor har jeg ikke tænkt på det som børnevenligt.

Men tak og jeg tror det bliver enten Illum eller Wagamama

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til information er restauranten i Illum under ombygning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER