Ema

øget blødning

8 indlæg i dette emne

Er helt med på at det er normalt ar bløde i flere uger efter fødslen, men er det ok at blødningen tiltager efter at være blevet mindre?

Altså i morgen er det 14 dage siden jeg fødte og min blødning har været stille og roligt aftagende. I morges kunne jeg så konstatere at jeg havde blødt forholdsvis meget i løbet af natten, men tænkte ikke noget videre over det lige det.

Her i løbet af eftermiddagen er det så blevet til at jeg kan mærke at jeg bløder hver gang jeg flytter på mig og det er frisk blod som kommer, hvor det før har været gammelt.

Har ikke ondt eller noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville lige ringe til lægen imorgen. Efter mine fødsler har blødningerne været aftagende.

God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blødning svingede også en del, men hvis du er utryg synes jeg du skal ringe til lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gik meget op og ned for mig og varede i alt næsten 9 uger - men kontakt lægen hvis du er i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blødning var meget op og ned og var også til scanning for det 4/5 uger efter fødslen, hvor de mente jeg havde fået mens. Min blødning stoppede først efter 4 mdr (hvor den sidste mdr kun var pletblødning).

Hvis du er utryg, så konktakt lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er nok ikke decideret utryg, lyder jo til at det kan svinge meget.

 

tror lige jeg afventer og ser hvad der sker, så længe jeg ikke har ondt eller føler mig påvirket på anden måde.

 

Tusind tak for jeres svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her svingede det også meget.

Lige som jeg troede at det var ved at stoppe så kom der mere igen. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det sådan, at jeg sådan set var holdt op med at bløde helt. Og 2 gange begyndte det så igen. Hver gang troede jeg, det var mens, der kom, men det holdt ligesom op for hurtigt til at være det. Min læge sagde, at man godt kan have sådan nogle efterblødninger, og umiddelbart vil jeg skyde på, at det er det, du oplever, men som de andre siger - ring lige og hør, hvis du er bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER