FruSchmidt

Kønsscanning

15 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der har været til en kønsscanning?

Jeg skal på torsdag da jeg er mega spændt på hvad det er der ligger i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle af jer der har været til en kønsscanning?

Jeg skal på torsdag da jeg er mega spændt på hvad det er der ligger i maven :)

Jeg har overvejer det, men lige så meget fordi jeg gerne vil have min store pige med til en scanning. Jeg kunne læse på MD info'en at man ikke måtte have børn med, og jeg har måske allerede kommet til at love hende det.. Men vi er lidt i tvivl i huset om vi har lyst til at kende kønnet. Så det kan være det "bare" bliver et lille kig ind til bloppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal den 8 april glæder mig helt vildt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejer det, men lige så meget fordi jeg gerne vil have min store pige med til en scanning. Jeg kunne læse på MD info'en at man ikke måtte have børn med, og jeg har måske allerede kommet til at love hende det.. Men vi er lidt i tvivl i huset om vi har lyst til at kende kønnet. Så det kan være det "bare" bliver et lille kig ind til bloppen.

ja det kunne jeg forstå det vil de helst ikke have .. men fair nok..

 

jeg synes det er super praktisk at vide kønnet, så man kan købe drengetøj eller pigetøj.. :) men sådan er vi alle sammen så forskellige heldigvis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal den 8 april glæder mig helt vildt :-)

dejligt.. :) jeg synes der er for langtid til MD scanningen som ved mig er den 30 april.. føler allerede det er flere mdr siden vi var til NF men det er jo næsten 2 uger siden.. tiden snegler sig afsted suk.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede at jeg kunne vente, men pludselig i dag fik jeg behov for at vide det, så vi skal til kønsscanning i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det var godt nok hurtig handling! :D

Men hvor er det skønt og spændende! :yay så du må nyde det imorgen (og hold nu op hvor er jeg misundelig :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og vi venter os en lille pige   :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og vi venter os en lille pige   :loveshower

Iiih altså, stort tillykke!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih altså, stort tillykke!! :yay

 

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og vi venter os en lille pige :loveshower

STORT tillykke hvor er det dejligt!! Så skal der shoppes tøse-ting :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke hvor er det dejligt!! Så skal der shoppes tøse-ting :-)

Ja det skal der :) 

 

Vi har allerede fået mange henvendelser fra venner som har sagt vi bare kunne komme forbi og se om der var noget vi gerne ville købe af deres brugte tøj ( det var før vi fik kønnet afvide ) så vi vil ud og købe lidt nyt men ellers brugt hvis det er fordi man kan lige så godt spare de penge når de vokser så hurtigt i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor fedt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 17 uger henne, og skal også til kønsscanning imorgen! Glæder mig UBESKRIVELIG meget! Vi får se om min fornemmelse af at det bliver en pige holder stik ;) 

 

Hvordan er det gået jer andre?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER