Ihpets-mortilto

Fødselsdagsgave som medlem i BR

8 indlæg i dette emne

W og jeg er medlem i BR, og der kan man jo få en gave til sin fødselsdag. Men er det kun på dagen? Skal man gøre noget specielt eller bare bede om en gave i BR eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg nævnte det bare et par dage efter fødselsdagen derinde og så kunne jeg vælge en ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her fik Simon en mail hvor der stor han kunne vælg en gave. Nu blev han 8 år og syntes at det var noget kedeligt noget der var

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er et spænd på 14 dage før og efter. Men vi modtager også en mail hvori det står. Du skal bare medbringe hans br kort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke fået nogen mail, hverken på mit eller hans kort. Men vi var dernede forbi i dag og kom hjem med en blød bold og sæbebobler, så det var rigtig fint. Vi skulle alligevel ned og købe fødselsdagsgave, 2*LEGO Star Wars til fætter Tristan. De var så åbenbart på tilbud så jeg sparede 40 kr. og så havde jeg fyldt en bog med mærker så der sparede jeg lige 50 kr. oveni. Lækkert!

 

Og William elsker bolden, grim som den er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det vidste jeg ikke at man fik og jeg har ikke fået nogen mail :( nu er det jo en måned siden Lise blev 2 år, så det er spørgsmålet om hun stadig kan få en gave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv... det kan vel ikke skade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov det vidste jeg ikke at man fik og jeg har ikke fået nogen mail :( nu er det jo en måned siden Lise blev 2 år, så det er spørgsmålet om hun stadig kan få en gave.

Jeg tror altså godt, at I stadigvæk kan få gaven. De kan jo se, at hun ikke har fået den, når de scanner hendes kort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER