6 indlæg i dette emne

Åh, nej... Min lille mus hoster og hoster og bliver så ked og får så dårlig søvn...:-(

Nogen gode råd?

.... Føler mig sq noget skyldig - nu har han intet fejlet i 8 måneder - og to uger efter ammestop så bliver han så syg.... Jeg skal amme den næste i 190 år (cirka)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, nej... Min lille mus hoster og hoster og bliver så ked og får så dårlig søvn...:-(

Nogen gode råd?

.... Føler mig sq noget skyldig - nu har han intet fejlet i 8 måneder - og to uger efter ammestop så bliver han så syg.... Jeg skal amme den næste i 190 år (cirka)...

Mie fik flaske fra hun var 3 mdr og hun var/er stort set aldrig syg, men var ofte snottet mens jeg ammede.

Varmt bad på varmt og dampet badeværelse!

Ekstra D-dråber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæv sengegårdet, når han skal sove, og lad ham få masser af lun mælk/ mme/ the/ vand i flasken, det lindrer godt :) Når han har været i bad, kan du også give ham lidt let babymassage på brystet og skuldrene, både for at lindre, men også fordi det er rart, når han spænder i musklerne efter at hoste. 

 

God bedring med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft stor succes med "løg-tricket". Kort sagt, tag et løg, skær det i stykker og læg det på en tallerken, som du sætter så tæt på hans hoved som du kan uden han kan nå den (Vi sætter den som regel ved siden af sengen på gulvet ved hovedet). Jeg ANER ikke hvorfor det virker, men virker gør det! Rummet stinker at løg, men barnet hoster ikke nær så meget - så kan jeg godt overleve løg-lugt i soveværelset.

Herhjemme bruges samme trick, men med en klud med et par pebeermynte dråber på.

Det hjælper også. God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie fik flaske fra hun var 3 mdr og hun var/er stort set aldrig syg, men var ofte snottet mens jeg ammede.

Ork, jeg ved godt, at min lidt dårlige samvittighed er noget fis - det er bare fordi, jeg i forvejen var noget trist over at indstille amningen:-)

Tak for fif allesammen - der er da ikke noget så rædsomt som syg lille mus:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nej... Min lille mus hoster og hoster og bliver så ked og får så dårlig søvn...:-(

Nogen gode råd?

.... Føler mig sq noget skyldig - nu har han intet fejlet i 8 måneder - og to uger efter ammestop så bliver han så syg.... Jeg skal amme den næste i 190 år (cirka)...

Vi hæver hovedenden ved vores datter. Bare en dyne under madras i hoved enden. Og så hjælper et halvt pillet løg også. Jeg sætter det på en tallerken på reolen i værelset og af en eller anden grund hjælper det på hosten og snot.

Hvis det fortsætter ville jeg dog nok lige få ham tjekket ved lægen. Så du er sikker på det ikke er astmatisk bronkitis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER