metten86

Blødning og smerter efter sex i 7. Uge.

13 indlæg i dette emne

Som overskriften siger har jeg lige i dag haft en lille blødning (frisk blod) ca. en times tid efter min kæreste og jeg havde sex - det skal lige siges at jeg lå ned på sofaen i den times tid fra vi havde sex og til jeg gik på toilettet og opdagede blodet. Derudover har jeg også haft temmelig ondt i maven (menslignende) siden. Jeg er gravid i 7. uge.

Det der gør mig lidt ekstra bekymret er, at jeg imorges tog en test, som var noget mindre tydelig positiv end den sidste test jeg tog for små 14 dage siden. Dog var den stadig rimelig tydelig.

Jeg ved ikke om jeg er pylret, men bliver da en smule bekymret. Jeg har stadig ondt i maven, men kun meget meget lidt blod i indlægget.

Nogle der har oplevet noget lignende? Tænker at jeg uanset hvad giver lægen et kald mandag? Hvis blødning tager til, bør man så kontakte vagtlægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oplevede præcis det samme da jeg var 15 uger henne (er nu 31 uger henne) hvor jeg røg en tur på sygehuset men de sagde at så længe det kun var på papiret og stoppede igen var det helt normalt men var der så meget at det løb ud skulle jeg ringe.. Jeg ville kontakte vagtleder bare for en sikkerheds skyld hvis jeg var dig.. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hag snakket med vagtlægen og fået en tid til scanning imorgen formiddag. Synes det er lidt mærkeligt. Det ene øjeblik er der faktisk ingen blod og det næste øjeblik har det taget til igen.. :-( Håber på det bedste, men min mavefornemmelse siger mig desværre noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt.. Løber det eller er det kun på papiret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun på papiret. Så det er måske rimelig positivt. Det er frisk blod, men ret tyndt i det. Så det nærmere er hen af orange/brunligt - ikke rødt/lyserødt. Men har ret ondt i maven.. :-(

Synes bare det er mærkeligt at det lige falder sammen med at vi har sex. Det burde vel ikke kunne udløse en abort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har helt sikkert ikke noget med det at gøre! Jeg håber, alt viser sig at være ok! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste for jer i morgen :)

Vil bare lige sige, at det med testen ikke nødvendigvis behøver at være et tegn på noget dårligt. Da jeg testede gravid denne gang, blev jeg så overrasket over en positiv at jeg tog en til. Selv om det var den samme omgang urin så var den ene også mere tydelig end den anden (endda fra samme pakke). Så det kan lige så godt have været testen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har blødt  flere gange efter sex i min graviditet. Første gang i uge 6 mener jeg. Hos mig har det været fordi slimhinderne er ekstra følsomme under graviditeten, og derfor skal der ikke meget til at det bløder. Havde samme problem med tandkød og næse ;) Håber at spiren har det godt derinde i morgen  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det til scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig fint. Min blødning må været stoppet i nat, for jeg bløder ikke mere i dag. Og scanningen viste en normal graviditet og det fineste lille hjerteblink.❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åår det var godt.. :) stort tillykke og held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :) Tillykke med det !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at alt var som det skal være! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER