Mullemoster

Navn til bebs nr. 2

13 indlæg i dette emne

Hej piger.

Min mand og jeg venter vores andet barn og er begyndt at snakke navne... Vi har i forvejen vores skønne Julie og ifølge de kloge mennesker på sygehuset, bliver vi velsinet med endnu en pige til juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Julie og Sofie passer da super godt sammen :)

Vi har Dicte og taler også meget om navne, uden det rigtige er dukket op endnu. Sofie har også været oppe og vende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også til Sofie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah. Jeg synes, at man kan begge dele.

Jeg synes Sofie passer bedst til Julie, men jeg synes også, hvis man først er begyndt at have et "mønster" i navnene, så forpligter det til at man fortsætter. Altså, hvis jeg havde en Sofie og en Julie og så fik en datter mere, så ville jeg føle, at hun også var nødt til at hedde noget, der ender på ie. Og på dér grundlag kunne jeg godt hælde mest til Sofia. Men hvis I ikke har det på samme måde eller ikke skal have flere børn, så er det jo lige meget ;)

Jeg tænker også, at det kommer an på, hvad hun ligner, når hun kommer ud?

Men smukke navne, både Sofia og Sofie (og Julie for den sags skyld). Og jeg synes sagtens at Sofia kan passe til Julie også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes sagtens begge kan bruges. Så mærk helt efter i maven, hvad I synes og se hende an, når hun kommer...

 

:goodluck med beslutningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stemmer på Sofia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar piger. Det er dejligt lige at få lidt andre øjne på.

Vi diskuterer fortsat i det stille herhjemme, og så må vi se hvad det ender med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på Sofia

Har selv en James og Kida

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen piger.

Hvis nogle af jer ser denne tråd igen, synes jeg da lige I skal vide, at vi endte med en lille Laura❤.

Så hverken Sofie eller Sofia til os... Så meget for alle de tanker og samtaler omkring det. Det er sjovt, som det pludselig kan ændre sig. Jeg var overbevist om, at jeg ikke kunne være Mor til en Laura, men nu er jeg den mest stolte Laura-Mor.

Igen tak for jeres altid søde svar.

Kærlig hilsen fra Mette -stolt mor til Julie og Laura❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie og Laura det lyder også rigtig godt... Var det da hun kom ud at i ombestemte jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi nåede aldrig at lægge os helt fast på det inden hun kom. Men efter fødslen prøvede vi i det stille at kalde hende Sofie i nogle dage, og det passede bare ikke rigtig. Det var bare som om hun ikke var en Sofi, syntes jeg.

Min mand kunne ikke forene sig med Sofia, så vi måtte tænke nye tanker og Laura kom op. Og det er bare det helt rigtige synes jeg❤️. Min mand synes stadig godt hun kunne have heddet Sofie, men han er heldigvis også helt tilpas med Laura. Det betyder tydeligvis knap så meget for ham, som det gør for mig... Men når bare vi er enige er det jo også ligemeget.

Det var dog en lang beslutning, og hun var næsten 14 dage gammel før vi helt sikre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melanie til jeres 3. datter så ;) Så er alle med 'ie'. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stolt over, at I valgte Laura. Det er jo netop, hvad jeg hedder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER