Nitzen1987

Testhold uge 8

69 indlæg i dette emne

Det kunne være lidt spøjs hvis vi begge stod med 2 streger sidst på ugen nu hvor vi begge 2 ikke regner med Det ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ja... men jeg tror nu ikke rigtig på det for mit vedkommende... Jeg tog en snydetest i går (3+2) og den var bragende negativ, men det er selvfølgeli også meget tidligt i cyklus... Har slet ikke opdaget min ÆL i den her måned :unsure... Hvis ikke jeg har fået mens fredag tager jeg nok lige en snydetest der, da jeg skal til fødselsdags-/fastelavnsfest om aftnen... Men jeg tror ikke på det - har ingens symptomer på noget overhovedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Ei, kunne simpelthen ikke vente, så tog en test i torsdags (!). Den var selvfølgelig negativ <_< (har først forventet menstruations-dag i morgen).

Men jeg var stadig positiv, så jeg tog da lige én test til i lørdags! Og denne gang én af de der "test tidligt"-teste. Jeg lod min mand kigge på den efter de 3 minutter (havde sagt til ham, at den mindste antydning af en ekstra streg betød, at den var go' nok), og han studerede den læææænge :blink Og så sagde han "der er altså ikke noget".

Men jeg var sikker på, at jeg var gravid, for jeg har både kunnet mærke "noget" i underlivet og har ret spændte bryster. Så jeg snuppede testen med et overbærende "Nu skal jeg (!)", og stak den hen under en spotlampe. Og måtte så forklare, at den næsten usynlige ekstra streg altså rent faktisk var den der "mindste antydning", som betød, at den var go' nok :lol (den var så utydelig, at det ikke lykkedes mig at fange den på kamera).

Manden ville dog have mere håndfaste beviser. Så til næste dags test (ja, var jo ved at komme ind i en fast rytme) havde jeg købt en Clear Blue digital-test med resultatet skåret ud i pap - "Gravid" eller "Ikke Gravid". Jeg tog testen kl. 6 i går morges, da jeg skulle på toilet, lagde den på natbordet og kunne såmænd godt have været faldet i søvn igen uden at tjekke resultatet - for jeg var helt sikker på resultatet :blush

Og ja, jeres krydsede fingre og :bd virkede! :loveshower

Jeg er dog lidt "skadet", for mistede 6 dage efter forventet menstruation i sidste cyklus, så vil gerne lige over det antal dage (det er på mandag), før jeg sådan rigtig tror på det :gravid

Rigtig meget held og lykke til jer - jeg håber I også har heldet med jer :bd

Knus, Silke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Manden ville dog have mere håndfaste beviser. Så til næste dags test (ja, var jo ved at komme ind i en fast rytme) havde jeg købt en Clear Blue digital-test med resultatet skåret ud i pap - "Gravid" eller "Ikke Gravid". Jeg tog testen kl. 6 i går morges, da jeg skulle på toilet, lagde den på natbordet og kunne såmænd godt have været faldet i søvn igen uden at tjekke resultatet - for jeg var helt sikker på resultatet :blush

Og ja, jeres krydsede fingre og :bd virkede! :loveshower

Jeg er dog lidt "skadet", for mistede 6 dage efter forventet menstruation i sidste cyklus, så vil gerne lige over det antal dage (det er på mandag), før jeg sådan rigtig tror på det :gravid

Rigtig meget held og lykke til jer - jeg håber I også har heldet med jer :bd

Knus, Silke

Stort tillykke :loveshower

Hvor er det dejligt :) Krydser fingre for at spiren bliver, hvor den skal :) Jeg giver dig en :gravid

Hvor langt er du så henne???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor er det dejligt håber at du for lov til at gå tiden ud så 2 tilbage ud af 3 der venter på svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØVøv har muren i underlivet Er bange for mens er på vej øvøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØVøv har muren i underlivet Er bange for mens er på vej øvøv

:( så er den da lidt tidlig på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA det er den så håber bare at Det er noget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der ro i underlivet igen ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der ro i underlivet igen ss

Det bliver spændende at se hvad der sker her i de kommende dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende at se hvad der sker her i de kommende dage...

JA meget har lidt kvalme men tør ikke tro på Det for sidste gang havde jeg meget kvalme og der var ingen ting så tør ikke håbe på noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres lykønskninger :)

Anita, jeg er kun 4+0 i dag, dvs. jeg måtte egentlig ikke have testet før i dag, hvor jeg skulle have haft min menstruation (den er så ikke kommet ;) )

Jeg har læst mig frem til, at hvis man skal være sikker på, at der ikke er tale om en biokemisk graviditet, så bør man faktisk vente til dag 31 i sin cyklus (dvs. 3 dage efter forventet menstruation, hvis man har en gennemsnitlig cyklus på 28 dage), dvs. min næste mærkedag er på fredag.

På mandag ånder jeg lettet op for denne gang, for så er jeg forbi den dato, hvor jeg mistede sidste måned...

Jeg krydser fingre for jer andre, og håber, at dette er en held-tråd, der trodser alle statistikker og lader os alle blive gravide!

:goodluck

Silke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror at min mens er på vej...

da jeg var på toilettet for en time siden var der en lille stribe udflåd med blod på da jeg tørrede mig... Jeg er i dag på dag 25 i min cyklus, og i sidste cyklus havde jeg også blodig udflåd på dag 25, der så gik over i rigtig mens på dag 26... Så er lidt spændt på om det er mens der er på vej :unsure .... jeg har dog ikke haft muren i underlivet som jeg havde i sidste cyklus inden mens.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at den bliver væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var mere blod her til morgen... Så jeg har igen haft en cyklus på 26 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var mere blod her til morgen... Så jeg har igen haft en cyklus på 26 dage...

DEt er jeg da rigtig ked af at høre ss så må vi se om vi kommer i samme test uge næste gang ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt er jeg da rigtig ked af at høre ss så må vi se om vi kommer i samme test uge næste gang ss

Ja :) MEn det kan jo være du er så heldig at du ikke skal i flere testuger :bd hvis du allerede er gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) MEn det kan jo være du er så heldig at du ikke skal i flere testuger :bd hvis du allerede er gravid...

Ja det er jo lige det jeg håber stadig ingen tegn på noget som helst ss ikke Det ene el DET andet ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv, Anita - skulle ellers lige til at muntre dig op med, at det jo godt kune være lidt blod fra da ægget satte sig fast. Men det var det jo så ikke. Held og lykke i næste cyklus.

Pjevser, krydser fingre for dig :bd Det er ret spændende!

Silke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følger godt nok en muren i underlivet i dag men ikke andet Så håber stadig men tror sgu ikke på den desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TEst dag et bragende negativt men stadig ingen mens så et lille meget lille håb er der da i nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TEst dag et bragende negativt men stadig ingen mens så et lille meget lille håb er der da i nu

Krydser for at du kan teste positivt om et par dage :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for at du kan teste positivt om et par dage :bd

Det håber jeg også min krop er helt hen i vejret det ene øjeblik har jeg mens smerter og lidt efter er der ingenting når jeg plejer at have mens smerter plejer det at være konstant så ved ikke helt hvad der sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Ei, kunne simpelthen ikke vente, så tog en test i torsdags (!). Den var selvfølgelig negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Ei, kunne simpelthen ikke vente, så tog en test i torsdags (!). Den var selvfølgelig negativ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER