Nitzen1987

Testhold uge 8

69 indlæg i dette emne

Her er så testholdet for uge 8

Gravid :gravid

Menstruation: :numse

Negativ test - ingen menstruation: :unsure

Mandag d. 21. februar

Tirsdag d. 22. februar

Onsdag d. 23. februar

Torsdag d. 24. februar

Silkeborg :gravid

Fredag d. 25. februar

Pjevser79 :numse

Lørdag d. 26. februar

Søndag d. 27. februar

Nitzen1987

:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min forrige cyklus var på 25-26 dage, så jeg forsøger at melde mig på onsdag, hvis det er helt ved siden af må jeg jo flytte min testdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg melder mig på tirsdag den 22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg melder mig på tirsdag den 22

Så er du sat på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det snart at vi skal :seng for at fange vores ÆL

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er det tester helt vildt for at se hvor det er tro det nok bliver i morgen :loveshower vi krydser alt hvad vi kan for os begge 2 at det er lykkens gang at :cell kommer og gør os :gravid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der må da være flere der skal på i denne uge....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt tror jeg desværre ikke og tror ikke på mit held da min æl test ikke har vist positivt øvøv men min krop sagde at jeg havde så ved snart ikke hvad man skal tro på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt tror jeg desværre ikke og tror ikke på mit held da min æl test ikke har vist positivt øvøv men min krop sagde at jeg havde så ved snart ikke hvad man skal tro på

Jeg har endnu ikke haft tegn på ÆL, så måske jeg først kan teste i uge 9 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK ja det kunne godt være men du har da nogle dage at løbe på i nu ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro jeg skal rykkes til fredag i stedet for tirsdag ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hermed gjort :) :bd

Jeg har rykket mig selv til søndag - har endnu ikke set/mærket skyggen af noget der kunne minde om ÆL, måske jeg først kan teste i uge 9 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA det er jo lidt svært har mærket æl i 5 dage var ved at blive tosset af Det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg vil gerne med som tester - jeg håber, jeg kan vente helt til d. 24 med at teste :badgirl

Jeg blev gravid i første forsøg i sidste cyklus, men mistede desværre 6 dage efter, jeg skulle have haft min menstruation... :gal

Denne gang håber jeg, det "sidder bedre fast" - og altså i første omgang, at sædcellen og ægget har skabt alliance ;)

Føler mig gravid; der er ligesom "noget" i maven, ét eller andet med brysterne. Og begyndende kvalme.

Knus, Silke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg vil gerne med som tester - jeg håber, jeg kan vente helt til d. 24 med at teste :badgirl

Jeg blev gravid i første forsøg i sidste cyklus, men mistede desværre 6 dage efter, jeg skulle have haft min menstruation... :gal

Denne gang håber jeg, det "sidder bedre fast" - og altså i første omgang, at sædcellen og ægget har skabt alliance ;)

Føler mig gravid; der er ligesom "noget" i maven, ét eller andet med brysterne. Og begyndende kvalme.

Knus, Silke

Krydser finger for dig jeg skal teste omkrig samme tid ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg vil gerne med som tester - jeg håber, jeg kan vente helt til d. 24 med at teste :badgirl

Jeg blev gravid i første forsøg i sidste cyklus, men mistede desværre 6 dage efter, jeg skulle have haft min menstruation... :gal

Denne gang håber jeg, det "sidder bedre fast" - og altså i første omgang, at sædcellen og ægget har skabt alliance ;)

Føler mig gravid; der er ligesom "noget" i maven, ét eller andet med brysterne. Og begyndende kvalme.

Knus, Silke

Så er du på... Og :goodluck til dig og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er det i næste uge der skal testet gud hvor er der lang tid til. ER meget spændt har ingen tegn det kan være gode tegn da jeg sidste gang havde alle tegn og ikke var gravid ss men må desværre ventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er det i næste uge der skal testet gud hvor er der lang tid til. ER meget spændt har ingen tegn det kan være gode tegn da jeg sidste gang havde alle tegn og ikke var gravid ss men må desværre ventet

Det er vist også lidt tidligt at have symptomer... Jeg havde slet ingen sidste gang jeg var gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist også lidt tidligt at have symptomer... Jeg havde slet ingen sidste gang jeg var gravid...

Det havde jeg hellere ikke først gang viste det bare selv om min mor sagde at det ikke kunne gå så hurtig ss men det gjore det ss men håber nu stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi snart klar til vores testuge.... Rigtig meget :bd til os alle tre :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAkker håber men tror desværre ikke krydser alt hvad jeg kan ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :bd :goodluck :bd til jer piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu heller ikke at der er gevinst her....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ blev det uge 8 det er meget spændende men vi ved jo det først sidst på uge desværre men tror desværre ikke på det denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er meget spændende... jeg tror heller ikke på det denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER