Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Puh, hvor er jeg træt. Har sovet 8 timer i nat men var alligevel nødt til at sove 1 1/2 timer her i eftermiddag og har stort set ikke fået arbejdet her på min arbejd hjemme dag (dermed lav tidsregistrering og travlt resten af ugen), og har lidt hovedpine og ondt i den oppustede mavse *suk* 

Men ok, fosteret skulle også tredoble sin størrelse i denne uge (7.uge), og træthed er fremhævet i den her uges beskrivelse....sammen med en lidt scary bemærkning om, at man ikke må gøre noget, der kan være skadeligt...Den her uge må gerne gå HURTIGT!

 

Dagens lyspunkt: Ikke vand i fødderne mere, og de 2+ kg, jeg for nogle dage siden havde taget på, de er blevet reduceret til 1 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh, hvor er jeg træt. Har sovet 8 timer i nat men var alligevel nødt til at sove 1 1/2 timer her i eftermiddag og har stort set ikke fået arbejdet her på min arbejd hjemme dag (dermed lav tidsregistrering og travlt resten af ugen), og har lidt hovedpine og ondt i den oppustede mavse *suk* Men ok, fosteret skulle også tredoble sin størrelse i denne uge (7.uge), og træthed er fremhævet i den her uges beskrivelse....sammen med en lidt scary bemærkning om, at man ikke må gøre noget, der kan være skadeligt...Den her uge må gerne gå HURTIGT!

 

Dagens lyspunkt: Ikke vand i fødderne mere, og de 2+ kg, jeg for nogle dage siden havde taget på, de er blevet reduceret til 1 kg :)

Har du døjet med vand i fødderne? Hvordan føles det?

Jeg har kvalme, ikke sådan at jeg skal kaste op, men ligesom hvis man har spist for meget og det føles som om maden står lige op til halsen.

Og så bliver jeg super nemt forpustet, men jeg tror nu at det er fordi jeg har lavet ALT for lidt her i vinter.

Træthed har jeg altid lidt af, er udpræget a menneske. Men tog nu alligevel en 12 timers her i sidste uge.

Jeg har også store problemer med motivationen, især ved uinteressante arbejdsopgaver. Det er irriterende når jeg snart skal have afleveret min bachelor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du døjet med vand i fødderne? Hvordan føles det?

Jeg har kvalme, ikke sådan at jeg skal kaste op, men ligesom hvis man har spist for meget og det føles som om maden står lige op til halsen.

Og så bliver jeg super nemt forpustet, men jeg tror nu at det er fordi jeg har lavet ALT for lidt her i vinter.

Træthed har jeg altid lidt af, er udpræget a menneske. Men tog nu alligevel en 12 timers her i sidste uge.

Jeg har også store problemer med motivationen, især ved uinteressante arbejdsopgaver. Det er irriterende når jeg snart skal have afleveret min bachelor.

 

Jeps. Det havde jeg også i sommer, hvor jeg ikke var gravid. Jamen tydeligt hævede fødder og ankler, så skoene kommer til at stramme og trykke. Hvilket harmonerede dårligt med at være på studietur med en flok elever, hvor vi skulle vade rundt....men heldigvis var der frit program hver eftermiddag, og der smed jeg mig på min seng og slappede af.

 

Ja, jeg har så et par virtuelle stakke opgaver, der gerne skulle gennemlæses og rettes. Hmmmm......det må blive efter aftensmaden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat, at jeg aborterede. Var så levende, at jeg måtte stå op og tjekke efter at jeg ikke blødte :( Note to self: lad være med at annoncere graviditet til lægebror kort inden sengetøj (efter han sagde tillykke mindede han liiiiige om, at der jo er mange, der aborterer)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat, at jeg aborterede. Var så levende, at jeg måtte stå op og tjekke efter at jeg ikke blødte :( Note to self: lad være med at annoncere graviditet til lægebror kort inden sengetøj (efter han sagde tillykke mindede han liiiiige om, at der jo er mange, der aborterer)...

Ej, det var da også en tarvelig kommentar!

Godt der ikke var noget blod :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var da også en tarvelig kommentar!

Godt der ikke var noget blod :kram2

 

Ja, det var nok sådan lidt for at beskytte mig, men det har ikke helt den effekt. Jeg følte mig absolut gravid i går, men her til morgen er mine bryster ikke ømme mere og jeg mærker i det hele taget stort set ingenting, så nu sidder der en angst for, at min spire er gået tabt men at kroppen ikke helt har fundet ud af det endnu :( Åhhhhh.....godt der snart er scanning....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var nok sådan lidt for at beskytte mig, men det har ikke helt den effekt. Jeg følte mig absolut gravid i går, men her til morgen er mine bryster ikke ømme mere og jeg mærker i det hele taget stort set ingenting, så nu sidder der en angst for, at min spire er gået tabt men at kroppen ikke helt har fundet ud af det endnu :( Åhhhhh.....godt der snart er scanning....

 

Jeg har haft mange gange jeg ikke har kunne mærke noget og har læst at det er helt normalt at symptomer kommer og går. Mine bryster er heller ikke ømme i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I huske hvem det var der forespurgte et sted herinde om man selv allerede nu kunne bestille tid til nakkefoldsscanning for at få en bedre mulighed for at få det til at passe med jobbet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og har mega noia på, frygter der ingen spire er mere osv. Havde lidt lyserødt på papiret efter en tissetur igår aftes, så gik helt i panik. Men det er gået i sig selv igen. Heldigvis ska jeg til scanning igen imorgen pga en cyste i min livmoderen, så kan vi også få set om rejen har det godt. Andre der snart skal til en tryghedsscanning?

Og døjer i andre med mega oppustet mave? Min blir værre og værre i løbet af dagen, og om aftenen føles min mave som en ballon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og har mega noia på, frygter der ingen spire er mere osv. Havde lidt lyserødt på papiret efter en tissetur igår aftes, så gik helt i panik. Men det er gået i sig selv igen. Heldigvis ska jeg til scanning igen imorgen pga en cyste i min livmoderen, så kan vi også få set om rejen har det godt. Andre der snart skal til en tryghedsscanning?

Og døjer i andre med mega oppustet mave? Min blir værre og værre i løbet af dagen, og om aftenen føles min mave som en ballon.

 

Intet lyserødt her, og min mave har været ret oppustet...men min mave er mindre oppustet i dag :( Jeg skal til 1.lægebesøg på mandag og til tryghedsscanning på torsdag næste uge...håber bare, at jeg får et fint hjerteblink der... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer kommer og går også. Det er vidst ret normalt. Men man bliver stadig nervøs. Jeg er et nervevrag for tiden, det virkelig ik sjovt.kun 8 dage til din scanning. Hvorfor lige den dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer kommer og går også. Det er vidst ret normalt. Men man bliver stadig nervøs. Jeg er et nervevrag for tiden, det virkelig ik sjovt.kun 8 dage til din scanning. Hvorfor lige den dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer kommer og går også. Det er vidst ret normalt. Men man bliver stadig nervøs. Jeg er et nervevrag for tiden, det virkelig ik sjovt.kun 8 dage til din scanning. Hvorfor lige den dag? :)

 

Jamen jeg blev tilbudt en tryghedsscanning tidligst på mandag, hvor jeg er 7+0, og der passede det ikke så godt med mit arbejde, så det blev torsdag i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvor ska du til scanning henne så? :) har du mistet før siden de tilbød det? :) krydser fingre for alles vores rejer har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og har mega noia på, frygter der ingen spire er mere osv. Havde lidt lyserødt på papiret efter en tissetur igår aftes, så gik helt i panik. Men det er gået i sig selv igen. Heldigvis ska jeg til scanning igen imorgen pga en cyste i min livmoderen, så kan vi også få set om rejen har det godt. Andre der snart skal til en tryghedsscanning?

Og døjer i andre med mega oppustet mave? Min blir værre og værre i løbet af dagen, og om aftenen føles min mave som en ballon.

 

Jeg var i går og alt så fint ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Maj83

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvor ska du til scanning henne så? :) har du mistet før siden de tilbød det? :) krydser fingre for alles vores rejer har det godt :)

Jeg har ikke været gravid før. Jeg er blevet gravid med insemination, og det er vist rutine, at man får tilbudt en tidlig scanning, når man er inde i behandlinssystemet, så jeg skal forbi klinikken til en scanning. Ellers havde jeg klart betalt mig til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Maj83 blev du ikke helt rørt da du så hjerteblink?

Jo jeg følte helt jeg svævede resten af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet lyserødt her, og min mave har været ret oppustet...men min mave er mindre oppustet i dag :( Jeg skal til 1.lægebesøg på mandag og til tryghedsscanning på torsdag næste uge...håber bare, at jeg får et fint hjerteblink der... :wub

 

Nå, i eftermiddags fik jeg ret voldsomme ligamentsmerter, så jeg håber, at det er tegn på, at min haletudse vokser og vil have mere plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, i eftermiddags fik jeg ret voldsomme ligamentsmerter, så jeg håber, at det er tegn på, at min haletudse vokser og vil have mere plads :)

Der krydses fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaa.. Jeg syntes ikke at det burde kunne lade sig gøre at være så træt, men ikke desto mindre så er det tilfældet her. Føler jeg kan stå op at sove, gør det heller ikke bedre at jeg skal op midt nat for at tisse.. Menn hvad gør man ikke for at få et lille ønske barn.. Jeg klager bestemt ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaaa.. Jeg syntes ikke at det burde kunne lade sig gøre at være så træt, men ikke desto mindre så er det tilfældet her. Føler jeg kan stå op at sove, gør det heller ikke bedre at jeg skal op midt nat for at tisse.. Menn hvad gør man ikke for at få et lille ønske barn.. Jeg klager bestemt ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg holder sjældent til længere end klokken 9. I går faldt jeg i søvn kvart i otte, men jeg havde så heller ikke sovet hele natten op til scanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at gå i seng tidligere. Dog ikke så slemt som ved første graviditet, hvor jeg ikke kunne overleve uden en eftermiddagslur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I andre købt noget til baby endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER