Ikra

Vores dejlige Aura <3 så er det slut

63 indlæg i dette emne

Åh hvor gør det mig inderligt ondt :(((

 

Jeg er så trist på dine vegne, hvor må det være forfærdeligt. Så trist :((

 

Jeg sender alle mine tanker og kram til dig...

 

Jeg vil så gerne skrive noget der giver så meget mening om min sympati, men synes ikke at ordene er stærke nok.

 

Masser af kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle sammen.

Så kom vores smukke lille bitte pige Aura, til verden igår aftes.. Hun blev født præcis kl. 18.52 og hun er så fin og lille.. Hun er 17 cm og vejer 114 gram.. Hun er blevet gjort i stand og lagt i en lille seng... Aura skal velsignes og efter obduktionen begraves på vores kirkegård herhjemme.. Hun er en lille engel og er nu vores stjerne på himlen.. Det var en meget stor oplevelse at få lov at føde hende og det var en oplevelse som vi gik igennem sammen og vi var hinandens støtte og styrke..

Er kommet hjem fra sygehuset her til morgen og Åh Gud hvor jeg savner hende..! <3 Hele min krop skriger efter hende og kan næsten ikk få vejret sådan fylder savnet.. Havde aldrig i mit liv troet man kunne elske og savne sådan når jeg endda ikk engang har nået at mærke hende indeni mig og hun ikk var større..! Men hun er så dejlig og fin og fantastisk og.... Kan slet ikk beskrive følelsen..! <3

Hvor er det bare fint skrevet!  :kram2

Jeg sender de kærligste tanker til jer alle tre. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fint skrevet og er nødt til at sige tillykke med hende. Selvom det skulle ha været endt helt anderledes, så vil hun jo altid være din lille pige <3

Hvor er det smukt at hun får velsignelsen og sin egen lille plads i jorden, hvor i kan ligge en blomst til hende..

Jeg læser det som en kæmpe kærligheds historie, får virkelig indtryk af at du og din mand, kan det her, fordi i har hinanden. <3

Skal i se lille Aura igen før begravelsen ?

Sender alt styrke, masser kram og kærlige tanker til dig.

Og en stor varm tanke lille stjerne Aura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke forestille mig noget hårdere, end at føde sit barn og blive mor, uden at få lov til at VÆRE mor..

Mange tanker til jer!

 

Har I taget billeder? Jeg vil i hvert fald gerne se jeres smukke engleprinsesse.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder hun smuk! :biglove

Kan slet ikke forestille mig hvad i går igennem, men mine tanker er tit hos jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Aura velsignet idag..

Præsten holdte en lille bitte tale og kort prædiken der passede perfekt til hende og os.. Det var så smukt med lys og lidt blomster og hun lå i sin lille seng.. Hun lignede sig selv fra i søndags og var kun blevet lidt lysere i huden ned af kroppen..

Var ved bedemand bagefter og aftale med begravelsen og det blir bare graveren og os og vi overvejer selv at sænke hende ned i jorden..

Nu venter vi bare på at Aura kommer til obduktion og hjem igen og så henter vi hende selv og kører hende hjem forbi os inden vi kører op til vores kirke..

Christina B: vi så hende idag og hvor hun var lige så fin og dejlig som i søndags..

Myliona: ja vi har taget billeder og vil gerne dele.. Skal bare lige finde tid til at sidde ved pc og få dem kigget igennem osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Aura velsignet idag..

Præsten holdte en lille bitte tale og kort prædiken der passede perfekt til hende og os.. Det var så smukt med lys og lidt blomster og hun lå i sin lille seng.. Hun lignede sig selv fra i søndags og var kun blevet lidt lysere i huden ned af kroppen..

Var ved bedemand bagefter og aftale med begravelsen og det blir bare graveren og os og vi overvejer selv at sænke hende ned i jorden..

Nu venter vi bare på at Aura kommer til obduktion og hjem igen og så henter vi hende selv og kører hende hjem forbi os inden vi kører op til vores kirke..

Christina B: vi så hende idag og hvor hun var lige så fin og dejlig som i søndags..

Myliona: ja vi har taget billeder og vil gerne dele.. Skal bare lige finde tid til at sidde ved pc og få dem kigget igennem osv...

Det lyder simpelthen så fint - hvor er det dejligt præsten har kunne gi en oplevelse af at det var JER!

Dejligt at i har set hende igen - og hvor er det yndigt at hun skal med hjem, inden hun skal op i kirken :) - eg synes det er en rigtig god ide at i selv sænker hende i jorden, tror i bliver glade for det senere :)

Hvor er det dejligt at i har fået taget nogle fine billeder af hende, så i altid har nogle fysiske minder.

- ved du noget om, hvornår i får svar på obduktionen ?

Og hvornår skal hun ligges i jorden ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder simpelthen så fint - hvor er det dejligt præsten har kunne gi en oplevelse af at det var JER!

Dejligt at i har set hende igen - og hvor er det yndigt at hun skal med hjem, inden hun skal op i kirken :) - eg synes det er en rigtig god ide at i selv sænker hende i jorden, tror i bliver glade for det senere :)

Hvor er det dejligt at i har fået taget nogle fine billeder af hende, så i altid har nogle fysiske minder.

- ved du noget om, hvornår i får svar på obduktionen ?

Og hvornår skal hun ligges i jorden ?

Ja det hele er blevet gjort meget fint og værdigt og lige som det skulle være...

Obduktion aner jeg intet om for hun skal først til Århus og hvornår det lige passer med deres tider ved jeg ikk så hun skal derop, obduceres, og hjem igen og puttes i sin kiste inden vi henter hende og kører hende ud til begravelsen.. Så blir vi kaldt ind til en samtale når de engang har resultaterne på alle prøverne frs obduktionen men det kan godt tage flere uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEt lyder meget smukt, og jeg tror i gør det helt rigtige selvom det må være benhårdt at se hende og ikke må "få" hende.

 

Smuk ide at hun skal med hjem inden begravelsen.

 

Mange tanker til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det hele er blevet gjort meget fint og værdigt og lige som det skulle være...

Obduktion aner jeg intet om for hun skal først til Århus og hvornår det lige passer med deres tider ved jeg ikk så hun skal derop, obduceres, og hjem igen og puttes i sin kiste inden vi henter hende og kører hende ud til begravelsen.. Så blir vi kaldt ind til en samtale når de engang har resultaterne på alle prøverne frs obduktionen men det kan godt tage flere uger...

Hvor er det dejligt at det er den følelse du sidder med :)

Måske er det okay at tingene tager lidt lang tid, så man kan nå at følge med i hovede og følelser.

Selvom det ikke må trække i langdrag..

Hvordan har du det - er du kommet dig oven på fødslen? <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at det er den følelse du sidder med :)

Måske er det okay at tingene tager lidt lang tid, så man kan nå at følge med i hovede og følelser.

Selvom det ikke må trække i langdrag..

Hvordan har du det - er du kommet dig oven på fødslen? <3

Vågnede også idag uden den der panikkende smerte der flænser kroppen i stykker og tror det var pga den lille ceremoni igår.. Så ja små skridt hjælper mig MEGET..! Manden orker det bare ikk og vil gerne have det ordnet alt sammen i den her uge for ikk at trække alt det forfærdelige med over i en ny "frisk" uge..

Fysisk syns jeg ikk jeg har noget at klage over.. Blødte mest på sygehuset lige efter, har dog de der kæmpe bind på da det kommer lidt i perioder med efterveer og sådan.. Havde en slem nat i nat hvor jeg vågnede med en del blødning og smerter men det er ovre nu.. Har øm mave og som sagt de der efterveer men kan gå, sidde og er ikk gået i stykker eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det trist at læse og har ingen ord til at skrive noget. Jeg kan kun sende alle mine tanker og krammer til dig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede også idag uden den der panikkende smerte der flænser kroppen i stykker og tror det var pga den lille ceremoni igår.. Så ja små skridt hjælper mig MEGET..! Manden orker det bare ikk og vil gerne have det ordnet alt sammen i den her uge for ikk at trække alt det forfærdelige med over i en ny "frisk" uge..

Fysisk syns jeg ikk jeg har noget at klage over.. Blødte mest på sygehuset lige efter, har dog de der kæmpe bind på da det kommer lidt i perioder med efterveer og sådan.. Havde en slem nat i nat hvor jeg vågnede med en del blødning og smerter men det er ovre nu.. Har øm mave og som sagt de der efterveer men kan gå, sidde og er ikk gået i stykker eller noget..

Tror det er den generelle forskel på mænd og kvinder. Mænd vil gerne ha tingene ordnet så det er til forholde sig til.. Og kvinder skal liiige kunne følge med.

Hvor er det dejligt at ceremonien i går se gjort forskel for dig og at det lysner lidt, så kan det godt være det går tilbage igen på et tidspunkt. Bare der også er fremgang <3

Træls men en hård nat med meget meget blødning, håber snart den stopper igen. - og dejligt at du ellers er okay i kroppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender masser tanker din vej - vil bare høre hvordan du har det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha idag er en hård dag..

Kan intet overskue eller rumme..

Bare det at ligge og trække vejret er uoverskueligt.. Har lidt ondt i mave/lænd og bløder lidt mere end i onsdags/torsdags..

Men hele mit indre og min sjæl er i smerter idag.. Alt bringer tårerne frem og intet kan gøre jeg får luft.. Samtidig er jeg ligesom forvirret for plejer altid at kunne mærke mig selv og hva jeg Har brug for ligegyldigt hvor skidt jeg har det men har ligesom mærket følingen med mig selv...

Manden aner intet om hva han skal gøre for at lindre og blir irriteret på mig.. Føler mig alene og uhjælpelig idag...

Vågnede desuden med en rigtig træls følelse i kroppen for havde Haft mareridt om at manden ikk gad mig mere fordi jeg ikk ku give ham nogen børn og havde droppet mig og fundet en dum lille blondine han havde kneppet tyk og så sad han og grinede af mig sammen med dem i hans familie der ikk bryder sig om mig..

Havde det elendigt da jeg vågnede og da jeg vendte mig om for at sige godmorgen og få lidt omsorg lå jeg alene i sengen og ku slet ikk få mig selv til at stå op for det gjorde bare så ondt..

Da jeg endelige stod op og fandt manden og prøvede st fortælle ham det blev han irriteret og syns jeg var åndssvagt st jeg kunne lade en drøm påvirke mig..

Røv dårlig dag..!

Hele min krop er fuldstændig ødelagt og alle følelser suser rundt i en stor pærevælling blandet med en enorm sorg og hormoner..!

Lorte Pis..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha idag er en hård dag..

Kan intet overskue eller rumme..

Bare det at ligge og trække vejret er uoverskueligt.. Har lidt ondt i mave/lænd og bløder lidt mere end i onsdags/torsdags..

Men hele mit indre og min sjæl er i smerter idag.. Alt bringer tårerne frem og intet kan gøre jeg får luft.. Samtidig er jeg ligesom forvirret for plejer altid at kunne mærke mig selv og hva jeg Har brug for ligegyldigt hvor skidt jeg har det men har ligesom mærket følingen med mig selv...

Manden aner intet om hva han skal gøre for at lindre og blir irriteret på mig.. Føler mig alene og uhjælpelig idag...

Vågnede desuden med en rigtig træls følelse i kroppen for havde Haft mareridt om at manden ikk gad mig mere fordi jeg ikk ku give ham nogen børn og havde droppet mig og fundet en dum lille blondine han havde kneppet tyk og så sad han og grinede af mig sammen med dem i hans familie der ikk bryder sig om mig..

Havde det elendigt da jeg vågnede og da jeg vendte mig om for at sige godmorgen og få lidt omsorg lå jeg alene i sengen og ku slet ikk få mig selv til at stå op for det gjorde bare så ondt..

Da jeg endelige stod op og fandt manden og prøvede st fortælle ham det blev han irriteret og syns jeg var åndssvagt st jeg kunne lade en drøm påvirke mig..

Røv dårlig dag..!

Hele min krop er fuldstændig ødelagt og alle følelser suser rundt i en stor pærevælling blandet med en enorm sorg og hormoner..!

Lorte Pis..!

Det hele vælter måske også op igen særligt i dag. - jeg håber du får de kram og kys du behøver. Mænd er skruet sammen på en anden måde, de kan ikke tåle vi græder, og er ødelagte. Din mand har sin egen måde at takle alt det her, tror bestemt også han er knust, og det gør det måske svært at være der for dig.

Kan din familie støtte dig ?

Jeg kan slet ikke forestille mig det mareridt du gennemlever, jeg håber og tror på at du kommer stræk ud på den anden side. - er der noget opfølgning fra sygehuset, samtaler ol?

Sikke en dum drøm, det er svært at håndtere, når verdenen er gået i stykker. - håber du får lov til at sove i fred med varme drømme i nat :)

Jeg har så meget medfølelse og håber inderligt at der bliver passer godt på dig- kæmpe kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hele vælter måske også op igen særligt i dag. - jeg håber du får de kram og kys du behøver. Mænd er skruet sammen på en anden måde, de kan ikke tåle vi græder, og er ødelagte. Din mand har sin egen måde at takle alt det her, tror bestemt også han er knust, og det gør det måske svært at være der for dig.

Kan din familie støtte dig ?

Jeg kan slet ikke forestille mig det mareridt du gennemlever, jeg håber og tror på at du kommer stræk ud på den anden side. - er der noget opfølgning fra sygehuset, samtaler ol?

Sikke en dum drøm, det er svært at håndtere, når verdenen er gået i stykker. - håber du får lov til at sove i fred med varme drømme i nat :)

Jeg har så meget medfølelse og håber inderligt at der bliver passer godt på dig- kæmpe kram herfra

Åh altså sikke en forskel det kan gøre med en omsorgsfuld og sød besked.. :) tusind tak.!

Jo har hvertfald min mor - der prøver rigtig meget at støtte og forstå.. Der er ikk nogen der ellers helt kan forstå.. Alles løsning er at komme videre og nogen siger endda start på arbejde (ja right.! Er pædagog lad mig endelig kom ud blandt alle andres unger)

Fra sygehuset kommer der en samtale når de har svar fra obduktionen.. Skal selv ringe til egen læge og få henvisning til en psykolog..

Tror også manden har svært ved ikke at komme på arbejde samtidig med han har svært ved at koncentrere sig om arbejde.. Han plejer at bekæmpe trælse ting med arbejde men det har altid resulteret i at jeg følte mig alene og forladt med min sorg.. Men nu er det også mere en fælles sorg end mere bare den ene af os der er i sorg.. Tror det er derfor vi i starten var MEGET gode sammen og til at give hinanden plads og til at forstå og respektere hinanden.. Men nu er manden på vej videre - baby blir snart begravet og så er den lukket for hans vedkommende.. Og hvor jeg blir mere ødelagt fordi sorgen ikk er så konkret mere og den bare er enorm og får lidt ondt i maven og samvittigheden over at tiden går, hverdagen kommer og man "glemmer" nogen ting med tiden og det er ikk længe nok siden til at jeg ikk får dårlig samvittighed over det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kloge ord.. Det gør mig bare så forfærdeligt ondt for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt! :kram
Jeg har ingen kloge ord, men jeg sender dig en masse kram, og håber snart det lysner for dig :kram2 Sorgen må være ulidelig, og det er altså okay at være ked af det, for det ér bare SÅ uretfærdigt det i går igennem! Alverdens kram og tanker herfra :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg bare kender det der med at en drøm kan påvirke en. Det kan sidde i mig en hel dag hvis jeg har drømt noget grimt.

Drømte engang at min svigermor døde (elsker hende) og jeg vågede ved at jeg græd som pisket. Manden ringede op til hans mor for at jeg kunne høre hun var i live, men lige lidt hjalp det. Selvom min hjerne VIDSTE hun var i live, var min krop i sorg hele dagen, sådan hvor hver en celle nærmest bare gør ondt.

 

Når man så tænker på hvad du har været igennem, oveni at din hjerne spiller dig sådan et pus, så kan jeg godt forstå at du har haft en skæv dag. Men jeg tror også at det er helt helt naturligt. Sorgprocessen er ikke en lige linje derud af. Der vil være bølgedale op og ned, og der vil være frem og tilbage. Du må give dig selv lov til at sørge.

Det er ærgerlig at din kæreste så ikke lige reagere som du har allermest brug for, men jeg tror som en anden også skriver, at mænd nogle gange har en anden måde at reagere på. Måske kan han ikke lige rumme din sorg, fordi det river op i hans egen. Så er det en naturlig forsvarsmekanisme at fortrænge det, og det gør han ved at blive gnaven på dig. Ærgerligt, men igen meget naturligt tror jeg.

 

Jeg håber at det er gået lidt bedre for dig her op af dagen. Hvis ikke så gå i seng og glem denne møg dag, og tro på at morgendagen har mere at give dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du har din mor :) - og nej synes bestemt du skal vente med at arbejde. Jeg er også pædagog og dels er det andres små børn og dels er der ofte forældre der venter en, og det er måske bare ikke lige nu..

Det jeg tror de mener med det, er at det måske kan være godt at komme ud og tænke på noget andet.

Men lige nu tror jeg du har brug for at tænke alt det her igennem om og om igen. - men ta og gå ud i naturen, få lidt luft og høj himmel. Det kan nogen gange forandre tankerne lidt. - ved ikke om det gir mening..

Som tidligere skrevet tror jeg virkelig at det er den store forskel på mænd og kvinder - tænk det tilbage til urtiden. Mænd skulle ud og jage, forsøge osv. De var alene og gik på "job". Mens kvinderne sad i deres lejer, snakkede og havde tid til bare at være, men i selskab med andre kvinder..

Jeg synes du skal få fat i en psykolog, det er ikke sikkert at det kræver ret meget, men en du kan læsse af på. Og få støtte til at håndtere din sorg og ensomhed i alt det her..

Men jeg tror du finder en anden ro, når lille Aura er blevet begravet. Det kan nogen gange virke enormt forløsende. Så har der været en afslutning og du ved hvor hun er.. Og kan besøge og snakke med hende.

Jeg tror ikke du skal være bange for at glemme. Selvom tingene måske sløre til med tiden, så vil de altid være der inde. Du har fine billeder du kan kigge på. - jeg har en veninde som har mistet og hun har senere fortalt at hun skrev et langt brev til sin lille pige, om alle følelserne og om hvordan det var at sidde med hende, mærke og dufte.

Jeg tror det er enormt individuelt hvordan man bearbejder og overlever. Men måske det kan hjælpe dig til at slippe frygten for at glemme.

Sender endnu flere varme kram <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger..

Så blev jeg da lige indlagt..!

Den meget uregelmæssige blødning var der altså en grund til.. Der sad lidt vævrester i min livmoderhals som blokerede for at jeg kunne bløde ordentlig så min livmoder var fuld af blod og slimhinder og vævrester der ikk kunne komme ud..

Fik det skidt her lørdag/søndag og igår fik jeg feber som bare steg og steg så ringede ud på sygehuset tidligt i morges og fik en akut tid og da de havde undersøgt mig og taget blodprøve fandt de ud af at jeg havde en infektion så blev indlagt til en hidsig omgang antibiotika og en udskrabning.. Ligger nu på sygehuset og venter på jeg blir klar nok til at jeg må komme hjem.. Har jo begravelsen imorgen formiddag.. Det er bare så typisk mig lige at rage en infektion til mig..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger..

Så blev jeg da lige indlagt..!

Den meget uregelmæssige blødning var der altså en grund til.. Der sad lidt vævrester i min livmoderhals som blokerede for at jeg kunne bløde ordentlig så min livmoder var fuld af blod og slimhinder og vævrester der ikk kunne komme ud..

Fik det skidt her lørdag/søndag og igår fik jeg feber som bare steg og steg så ringede ud på sygehuset tidligt i morges og fik en akut tid og da de havde undersøgt mig og taget blodprøve fandt de ud af at jeg havde en infektion så blev indlagt til en hidsig omgang antibiotika og en udskrabning.. Ligger nu på sygehuset og venter på jeg blir klar nok til at jeg må komme hjem.. Har jo begravelsen imorgen formiddag.. Det er bare så typisk mig lige at rage en infektion til mig..!

Synes godt nok du er hårdt ramt :(

Godt at du reagerede så hurtigt - håber din krop finder ro hurtigt..

Jeg håber i får en rigtig smuk dag i morgen. Er det kun din mand og dig, der skal derud ? - eller har i inviteret nogen ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du hurtigt kommer på den anden side, og godt at de får gjort noget med det samme, sådan en infektion er ikke at spøge med.

 

Jeg håber i får en smuk dag i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok du er hårdt ramt :(

Godt at du reagerede så hurtigt - håber din krop finder ro hurtigt..

Jeg håber i får en rigtig smuk dag i morgen. Er det kun din mand og dig, der skal derud ? - eller har i inviteret nogen ??

Joh min krop er allerede på vej ovenpå.. Er bare lidt træt idag.. Ved begravelsen var det kun min mand og jeg.. Her til aften kom min mor og hendes kæreste lige og så hvor præcis Aura er begravet og de havde en lille blomst med.. Men ellers har dagen været reserveret til tosomhed bare med min mand og jeg.. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER