metten86

Symptomer?

108 indlæg i dette emne

Puha.. Skal da love for at jeg har det mærkeligt i dag. Føler jeg kan spise hele tiden og har slet ikke nogen mæthedsfornemmelse.. Håber ikke det udvikler sig til kvalme, for der havde jeg rigeligt af med min dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha synes simpelthen kvalmen er så slem for tiden. Og især om aftenen, hvor min mave samtidig er meget oppustet og jeg ligner en gravid i 5 måned. Håber virkelig det aftager efter 12 uge. Ellers blir det nogle lange måneder. Men det er stadig bar det hele værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er også helt klart værst om aftenen. Puha. Min kæreste står og laver lækker mad og jeg slet ikke lyst til at spise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det også sjældent jeg har lyst til aftensmad, men synes det hjælper at spise lidt, så tvinger mig selv til det. Har også fuldstændigt mistet lysten til søde sager. Men har spist meget vandmelon på det sidste :) det er virkelig dejligt friskt og hjælper lidt på min kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også. :) det bliver værre hvis jeg er sulten. Min mor spiste en halv vandmelon om dagen, da hun ventede sig. Søde sager rør jeg heller ikke. Det er jo i virkeligheden meget godt, at den lyst er forsvundet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der slet ikke lider af kvalme? Jeg har utrolig meget kvalme. Er der nogen af jer der kaster op? Og hjælper det på kvalmen bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der slet ikke lider af kvalme? Jeg har utrolig meget kvalme. Er der nogen af jer der kaster op? Og hjælper det på kvalmen bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg har læst lidt med om jeres andre symptomer.... Jeg synes ikke selv jeg har de vilde symptomer, bortset fra at mine hormoner kører for vildt, jeg har mistet appetitten men lige pludselig bliver jeg voldsom sulten, og så plejer jeg at være kaffe-afhængig men har pt. SLET ikke lyst (hvilket jo er meget fint)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået den sygeste kvalme især om morgenen og jeg har kastet op 3 dage i streg.. Kan bare ikke tåle synet af havregryn.. Jeg kan spise, spise og spise.. Men spiser jeg for meget får jeg maveonde og kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået den sygeste kvalme især om morgenen og jeg har kastet op 3 dage i streg.. Kan bare ikke tåle synet af havregryn.. Jeg kan spise, spise og spise.. Men spiser jeg for meget får jeg maveonde og kvalme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også meget kvalme. Men kaster ikke op. Jeg er konstant sulten men samtidig har jeg ikke lyst til at spise. Prøver dog at småspise sådan hver 2 time for at holde kvalmen nede. Ting som rosiner, mandler, youghurt, gulerødder. Om aftenen har jeg virkelig svært ved at spise et helt måltid da jeg får rigtig ondt i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen i dag og få kvalmestillende. Jeg håber virkelig at jeg så får mit liv tilbage ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige skrive om det virker Maj2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lige skrive om det virker Maj2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt. Er der nogle bivirkninger ved de piller eller er de helt fredelige? Jeg har det nemlig også dårligt stort set hver eftermiddag/aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt. Er der nogle bivirkninger ved de piller eller er de helt fredelige? Jeg har det nemlig også dårligt stort set hver eftermiddag/aften.

Jeg har ikke fået bivirkninger og de skulle ikke skade babyen. Jeg må tage op til 3 piller om dagen og jeg skal bare tage dem når jeg er dårlig. Lægen sagde at man selvfølgelig altid skal holde det på et minimum når man er gravid, men jeg skulle heller ikke være dårlig hele tiden. Min mor har taget kvalmestillende i alle 3 graviditeter helt til hun fødte og det er der ikke sket noget ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undre mig meget over at mine symptomer kommer og går.. Kan have det rigtig dårligt, sådan tømmermænds agtigt og mega kvalme i nogle dage og så pludselig have det godt i 3 dage nu.. Også kan det vende igen.. Er der nogle af jer der oplever det?? Jeg har hele tiden ømme brystvoter og de er blevet betydelig større og mere mørk, er stadig også oppe x mange om natten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undre mig meget over at mine symptomer kommer og går.. Kan have det rigtig dårligt, sådan tømmermænds agtigt og mega kvalme i nogle dage og så pludselig have det godt i 3 dage nu.. Også kan det vende igen.. Er der nogle af jer der oplever det?? Jeg har hele tiden ømme brystvoter og de er blevet betydelig større og mere mørk, er stadig også oppe x mange om natten..

Hos mig er det hele brystet der gør ondt. Faktisk vågner jeg når jeg vænner mig om natten, fordi de er så ømme. Lægen har sagt at det og kvalme er de sundeste graviditetstegn. Hun sagde når jeg har det dårligt har den det godt, så det tænker jeg på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhh.... hvor har jeg altså meget hovedpine for tiden :(

 

Prøver en masse for at undgå piller, har læst at det er meget normalt her i 1. trimester - i morgen går jeg jo over i 2. trimester, så forsvinder det nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.. Har i den her uge været meget bekymret ang. Bækkenløsning.. Jeg har haft lidt ondt i skambenet om aftenen og i nat vågnede jeg og havde mere ondt, var igår på en god gåtur og om aftenen i gang med at male op og ned af en stige..

Da jeg var gravid med min søn, blev jeg sygemeldt i uge 24 pga. Bækkenløsning. Så nu håber jeg bare ikke det allerede kan være det, sidst startede der med at gøre ondt i halebenet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014: hvad hedder de piller du har fået? Jeg bliver nødt til at få en tid hos min læge asap. Har det så dårligt hver dag for tiden. Og virkelig slemt her til morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj2014: hvad hedder de piller du har fået? Jeg bliver nødt til at få en tid hos min læge asap. Har det så dårligt hver dag for tiden. Og virkelig slemt her til morgen.

De hedder emperal. De virker kun hvis man spiser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ninnad: Jeg er førstegangsgravid, så jeg kan desværre ikke hjælpe med erfaring....men jeg håber da, at det ikke er begyndende bækkenløsning. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer andre? Har i stadig kvalme?

Jeg var til akupunktur idag og fik et plaster med små nåle i på hvert håndled, det skal jeg så have på en uges tid også skifter de det igen, det skulle hjælpe mod kvalmen. Og jeg har faktisk ikke haft kvalme her til eftermiddag/aften som jeg plejer, jeg er heller ikke lige så oppustet som jeg plejer at være. Det føles fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer andre? Har i stadig kvalme?

Jeg var til akupunktur idag og fik et plaster med små nåle i på hvert håndled, det skal jeg så have på en uges tid også skifter de det igen, det skulle hjælpe mod kvalmen. Og jeg har faktisk ikke haft kvalme her til eftermiddag/aften som jeg plejer, jeg er heller ikke lige så oppustet som jeg plejer at være. Det føles fantastisk :)

Jeg har stadig kvalme. Jeg er blevet sygemeldt fra studiet. Jeg skal til akupunktur på mandag. Det håber jeg virkelig hjælper :) jeg har dog ikke kastet op siden i fredags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER