metten86

Symptomer?

108 indlæg i dette emne

Jeg er enoooormt træt for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine :hophop bliver også stille og roligt mere og mere ømme. Jeg har haft små niv i underlivet og en sidestikagtig følelse og kvalme en gang i mellem. Men ingen voldsomme symptomer. I går mærkede jeg meget lidt, men.der spiste jeg også ofte og bortset fra en lang cykeltur, så bevægede jeg mig ikke ret meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en del symptomer: kvalme, træthed, ømme brystvorter, murren i underlivet. Håber det fordi der er en lille spire derinde og ikke er et vindæg som sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med alt overstående... ISÆR TRÆTHEDEN... Jøsses kunne sove konstant.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med alt overstående... ISÆR TRÆTHEDEN... Jøsses kunne sove konstant.. :)

 

Jep... utroligt man kan være SÅ træt hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk også det mest er trætheden her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk aldrig været god til at sove om dagen OG AFTENEN!! Men det går sku meget godt nu hahahah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også bare den træthed! Jeg er så drænet for energi, og når man har en datter på knap 3 år som kun vil have sin mor, så er det altså hårdt!

 

Om morgenen har jeg en anydning af kvalme, heldigvis ikke mere end jeg kan ignorere den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre døjer jeg med en bryst infektion som gør så sindsygt ondt at det pt tar forkus fra alt der kan være forbundet med min graviditet.. Og min homoner stejler så tuder nærmest over vejret altså!! Ihhhhh.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis sluppet for kvalmen. Men mærker trætheden, men slet ikke så slemt som andre ;) :) Jeg har også lidt mens ligende smerter, men skal til lægen tirsdag og håber på at han bekræfter mine to positive test :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis sluppet for kvalmen. Men mærker trætheden, men slet ikke så slemt som andre ;) :) Jeg har også lidt mens ligende smerter, men skal til lægen tirsdag og håber på at han bekræfter mine to positive test :)

krydser finger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes kun jeg mærker meget lidt....håber der stadigvæk er liv. Selvom jeg skal til scanning 3/4, så overvejer jeg at tage en drop inn scanning på lørdag, hvor jeg er 5+5. Det koster kun 300 kr. og jeg tror, den vil gøre en stor forskel for mig lige nu, hvor jeg går og bliver lidt usikker :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man det allerede ved 5+5?? Hvor er det fantastisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man det allerede ved 5+5?? Hvor er det fantastisk...

 

Ja, de skriver man kan få en scanning fra uge 5+. Men jeg kan huske, at Pada fik lavet en tidlig scanning, hvor de ikke var sikre på, om der var noget i blommesækken. Det viste sig, at det var der, men det er jo ærgerligt, hvis det gør en unødvendigt forskrækket. Kan bare ikke huske, hvor langt henne hun var der...

 

Edit: Nu har jeg lige fundet hendes gamle tråd, og jeg kan se på hvad hun og andre skrev, at det nok ikke er en god idé at få en tidlig scanning før omkring 7+0. Nok derfor den tidligste dag, jeg blev tilbudt på min fertilitetsklinik var....7+0 :rolleyes Jeg må nok bare slå koldt vand i blodet og prøve at overbevise mig om, at alt er godt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha synes godt nok kvalmen er blevet slem. Ska spise cirka 1 gang hver 1-2 time for at holde den nede. Andre der har det på samme måde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja symtomer har jeg masse af ud blevet menes 2. Dag, ømme og voksende bryster, mavesmerter og smerter underlivet.

Er mega træt, også kommer kvalme med opkast og rumle lyde som luft i tarmne. Men test var negativ igår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha synes godt nok kvalmen er blevet slem. Ska spise cirka 1 gang hver 1-2 time for at holde den nede. Andre der har det på samme måde?

Ja også opkast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heldigvis ok symptomfri :) Lidt ekstra træthed og utilpashed, det er vist det ;) Jeg sætter pris på det hver eneste dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der flere der oplever at at have ja lidt pinligt men meget udflåd.? Jeg ved ikke endnu om jeg er gravid men oplever bare mere tegn på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget træt. Jeg har sorte rander under øjnene, men hver gang jeg vågner om morgenen bliver jeg helt frisk fordi jeg tænker på den lille i min mave. Mine brystvorter gør så ondt ! Jeg har også lettere mens smerter i underlivet som bekymre mig helt vildt. Desuden kan jeg også tude pga. Næsten alt. Specielt når jeg tænker på den lille og hvor meget jeg vil gøre for at passe på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke noget bemærkelsesværdigt på udflådkonto her, men helt klart træthed og også lidt ømme bryster (dog mindre end forventet), periodisk halsbrand, lidt ondt i maven (som mildt sidestik) til tider og lidt niv i underlivet. I går havde jeg ligamentsmerter - mon ikke det er det, du også har, Maj 2014? Det kan være fordi livmoderen udvider sig. Men det kan også være en besked om, at man skal ændre stilling eller hvile eller prøve at gå lidt. Men altså ikke tegn på spontan abort. Jeg prøver at lade være med at være nervøs, så længe der ikke er blod...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke noget bemærkelsesværdigt på udflådkonto her, men helt klart træthed og også lidt ømme bryster (dog mindre end forventet), periodisk halsbrand, lidt ondt i maven (som mildt sidestik) til tider og lidt niv i underlivet. I går havde jeg ligamentsmerter - mon ikke det er det, du også har, Maj 2014? Det kan være fordi livmoderen udvider sig. Men det kan også være en besked om, at man skal ændre stilling eller hvile eller prøve at gå lidt. Men altså ikke tegn på spontan abort. Jeg prøver at lade være med at være nervøs, så længe der ikke er blod...

Jeg prøver også at slappe af så længe det ikke er voldsomme smerter og blod. Men det er da vildt så meget man kan bekymre sig allerede nu. Puha den lille mus kommer til at give sin mor mange bekymringer :) jeg prøver at berolige mig selv med at jeg kun er 21 og sund og rask så den skal selvfølgelig nok blive derinde og blive til en sund og rask baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke noget bemærkelsesværdigt på udflådkonto her, men helt klart træthed og også lidt ømme bryster (dog mindre end forventet), periodisk halsbrand, lidt ondt i maven (som mildt sidestik) til tider og lidt niv i underlivet. I går havde jeg ligamentsmerter - mon ikke det er det, du også har, Maj 2014? Det kan være fordi livmoderen udvider sig. Men det kan også være en besked om, at man skal ændre stilling eller hvile eller prøve at gå lidt. Men altså ikke tegn på spontan abort. Jeg prøver at lade være med at være nervøs, så længe der ikke er blod...

Jeg prøver også at slappe af så længe det ikke er voldsomme smerter og blod. Men det er da vildt så meget man kan bekymre sig allerede nu. Puha den lille mus kommer til at give sin mor mange bekymringer :) jeg prøver at berolige mig selv med at jeg kun er 21 og sund og rask så den skal selvfølgelig nok blive derinde og blive til en sund og rask baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det mest markante trætheden, men damm min bryster især brystvorterne er ømme.. Syntes ikke jeg har den kæmpe appetit som man ofte forbinder med graviditet, om morgenen syntes jeg ikke jeg rigtig kan få noget ned ikke pga. Kvalme bare manglende appetit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det mest markante trætheden, men damm min bryster især brystvorterne er ømme.. Syntes ikke jeg har den kæmpe appetit som man ofte forbinder med graviditet, om morgenen syntes jeg ikke jeg rigtig kan få noget ned ikke pga. Kvalme bare manglende appetit..

Haha det må da være dejligt ikke at have kæmpe appetit, det har jeg nemlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER