MAP

klapvogn

13 indlæg i dette emne

Vi er nået dertil hvor vi snart vil have en klap vogn.

Den skal kunne vendes og ligges helt ned.

budgettet er Ca 2500 kr.

hvad skal man købe? er det bedst at købe en dyret model brugt eller?

optimalt skal den kunne holde til flere børn, men altså det ville ikke være verdens undergang hvis de kun holde 2-3 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en basson til omkring 2200 og er super glade for den. Vi har købt den i kære børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en teutonia mistral brugt for 1200 kr. Lækker vogn og i fin stand :)

Den kan ligge helt ned, styret kan vendes (ikke sædet, det synes jeg er for bøvlet, når man skal have barnet ud for at vende det) og er en solid vogn, der kan holde til lidt af værd. Den er måske ikke så elegant, men det er god kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en basson til omkring 2200 og er super glade for den. Vi har købt den i kære børn...

Vi har også en Basson, vores er den model der hedder Milan. Den koster vist også omkring 2200, så måske er det den samme?

Nå, men vi er rigtig glade for vores. Den erlet at klappe sammen, vejer ikke ret meget, og så har den et langt liggemål (95 cm), hvilket var vigtigt for os fordi vi får lange børn :)

Vi har også haft en Carena, den ligger nogenlunde samme sted prismæssigt, men den var jeg ikke glad for, og vil ikke anbefale. Jeg synes at det var noget skrammel, og den holdt kun til et barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ville gerne have en vogn hvor styrer kunne vendes OG med drejehjul. Troede egentlig det var enten eller. Men vi fin os en Emmaljunga nitro. Den har drejehjul og i stedet for at vende styret vender man bare sædet. Jeg eeeeeelsker den klapvogn! Den kan også ligges helt ned.

Vi købte fra ny i babysam, da de havde et godt tilbud. Jeg vil klart foretrække en ny frem for brugt. Vi regner klart og også at bruge den til næste barn, hvor jeg så har tænkt mig at købe en City bag, som er en lille barnevognskasse. Jeg er glad for vores rigtige barnevogn, men jeg synes nu det kunne være fedt med en lille en til st starte med, som er markant nemmere at have med i bilen fx. :)

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Nitro-480.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ville gerne have en vogn hvor styrer kunne vendes OG med drejehjul. Troede egentlig det var enten eller. Men vi fin os en Emmaljunga nitro. Den har drejehjul og i stedet for at vende styret vender man bare sædet. Jeg eeeeeelsker den klapvogn! Den kan også ligges helt ned.

Vi købte fra ny i babysam, da de havde et godt tilbud. Jeg vil klart foretrække en ny frem for brugt. Vi regner klart og også at bruge den til næste barn, hvor jeg så har tænkt mig at købe en City bag, som er en lille barnevognskasse. Jeg er glad for vores rigtige barnevogn, men jeg synes nu det kunne være fedt med en lille en til st starte med, som er markant nemmere at have med i bilen fx. :)

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Nitro-480.html

Den har vi også, og jeg ELSKER at gå med den. Det er vidunderligt med drejbare hjul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en basson city og det var noget skrammel. Den var for billig (vi har en basson barnevogn som vi er glade for så siger bestemt ikke basson er skidt generel).

Vi har købt en emmaljunga cerox brugt til 995 og den napper nemt lillebrøster også når den tid kommer. Den er vi glade for og elsker at hjulene ikke punktere. Felix sov godt i den på tur og det indbyggede myggenet kan jeg godt lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville gerne have en vogn hvor styrer kunne vendes OG med drejehjul. Troede egentlig det var enten eller. Men vi fin os en Emmaljunga nitro. Den har drejehjul og i stedet for at vende styret vender man bare sædet. Jeg eeeeeelsker den klapvogn! Den kan også ligges helt ned.

Vi købte fra ny i babysam, da de havde et godt tilbud. Jeg vil klart foretrække en ny frem for brugt. Vi regner klart og også at bruge den til næste barn, hvor jeg så har tænkt mig at købe en City bag, som er en lille barnevognskasse. Jeg er glad for vores rigtige barnevogn, men jeg synes nu det kunne være fedt med en lille en til st starte med, som er markant nemmere at have med i bilen fx. :)

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Nitro-480.html

 

Den har vi også lige købt, og den er intet mindre end FANTASTISK ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hælder til en teutonisk mistral s. Vi var ude og kigge lidt på markedet, og den har bare en masser fantastiske finesser: håndbremse, svingbart styr, mulighed for at vende sædet, sving-forhjule, sædet kan ligges helt ned, punkterfrie dæk. Ift emmaljunga'en som kan ca det samme, så syntes vi bare den virkede lækrere, og så talte det for teutoniaen, st barnet sad lidt højere oppe, da vi begge er relativ høje herhjemme, og foretrækker at Andrea ikke sidder for lavt. Desuden var der nemmere adgang til kurven under.

Men denne er dyr, og vi har endnu ikke besluttet om vi går efter en brugt, eller om vi køber fra ny og så satser på at kunne hive lidt hjem ved at sælge den efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hælder til en teutonisk mistral s. Vi var ude og kigge lidt på markedet, og den har bare en masser fantastiske finesser: håndbremse, svingbart styr, mulighed for at vende sædet, sving-forhjule, sædet kan ligges helt ned, punkterfrie dæk. Ift emmaljunga'en som kan ca det samme, så syntes vi bare den virkede lækrere, og så talte det for teutoniaen, st barnet sad lidt højere oppe, da vi begge er relativ høje herhjemme, og foretrækker at Andrea ikke sidder for lavt. Desuden var der nemmere adgang til kurven under.

Men denne er dyr, og vi har endnu ikke besluttet om vi går efter en brugt, eller om vi køber fra ny og så satser på at kunne hive lidt hjem ved at sælge den efterfølgende.[/quote

Teutonia kan i sagtens købe brugt. De holder rigtig godt, selvfølgelig forudsat at den tidligere ejer ikke har mishandlet den ;) Vores er 5-6 år gammel, og det eneste sted, hvor vi lægger mærke til at den er brugt er, at skumhåndtagene er blevet lidt møre. Den er ikke engang falmet :)

Vi gav 1000 for den, men den er ikke med svingbar hjul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hælder til en teutonisk mistral s. Vi var ude og kigge lidt på markedet, og den har bare en masser fantastiske finesser: håndbremse, svingbart styr, mulighed for at vende sædet, sving-forhjule, sædet kan ligges helt ned, punkterfrie dæk. Ift emmaljunga'en som kan ca det samme, så syntes vi bare den virkede lækrere, og så talte det for teutoniaen, st barnet sad lidt højere oppe, da vi begge er relativ høje herhjemme, og foretrækker at Andrea ikke sidder for lavt. Desuden var der nemmere adgang til kurven under.

Men denne er dyr, og vi har endnu ikke besluttet om vi går efter en brugt, eller om vi køber fra ny og så satser på at kunne hive lidt hjem ved at sælge den efterfølgende.[/quote

Teutonia kan i sagtens købe brugt. De holder rigtig godt, selvfølgelig forudsat at den tidligere ejer ikke har mishandlet den ;) Vores er 5-6 år gammel, og det eneste sted, hvor vi lægger mærke til at den er brugt er, at skumhåndtagene er blevet lidt møre. Den er ikke engang falmet :)

Vi gav 1000 for den, men den er ikke med svingbar hjul :)

Årh det lyder godt! D er lidt i chok over hvad sådan en koster fra ny :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER