Nitzen1987

November termin

10 indlæg i dette emne

Er der andre end mig der satster på November terminsgruppen???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JA det gør jeg håber virkelig ss krydser alt hvad JEg kan for os begge ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEr er da godt nok ikke mange var.ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber stadig på slut oktober men ellers er jeg med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEr er da godt nok ikke mange var.ss

næh ikke endnu... men det kommer nok inden for de næste par uger.... Kan da ikke forstille mig at alle går videre til oktober terminsgruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind, hvis jeg tester negativt (hvilket jeg er ret sikker på, at jeg gør) søndag d. 13/2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej :-)

Tror også at jeg melder mig ind her..

Det er nemlig i dag d. 1.2.11, og dvs at projekt baby går i gang. Tror ligefrem at kæresten er mere glad end jeg, for har vist ikke snakket om andet de sidste par måneder hi hi hi. Så tror han er glad for at ku sige at nu er vi i gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg satser bestemt på november termin nu :) Men om det bliver oktober gør mig heller ikke noget ;)

Hvis vi rammer plet i denne cyklus, så bliver min termin lige på grænsen mellem oktober og november - og jeg er fuldstændig ligeglad hvis bare der snart kunne være en lille spunk i min mave!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet ud af, at medmindre min cyklus skrider helt vildt den her gang, så har manden og jeg to chancer for at lave en november-baby :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet ud af, at medmindre min cyklus skrider helt vildt den her gang, så har manden og jeg to chancer for at lave en november-baby :glad

:goodluck Det er da fedt :goodluck

Jeg har ikke nogen forventning til, hvornår jeg vil have termin - jeg vil bare have en spire i mavsen.... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU <_<

Så hvis ikke det er lykkedes denne gang, og min mavefornemmelse er ikke god :( Så må det bare gerne ske snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER