190987

Jubiiiiiiii ENDELIG på lørdag

20 indlæg i dette emne

Jubiiiiiiii så er det ENDELIG på lørdag vi skal ha lavet 3D/4D scanning, har nogen af jer fået den lavet..?? :) vi glææææææder os heeeeelt vildt til at se lille basse <3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fortæl fortæl!!!! hvordan er det gået???

vi har valgt det fra da jeg ved kønnet, så udsenet må gerne være en overraskelse.

men fortæl endelig hvordan din oplevelse har været.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åår det var dejligt at se lille manden igen og han vejede igår 1495 g, lægen sagde han var 6% for tyk men ikke noget der gjorde noget ;) Hehe.. MEN ift at det var 3D/4D scanning og vi betalte så mange penge for det så var vi rigtig rigtig skuffede, det var slet ikke hvad vi havde håbet på desværre og vi ku ikke finde på at betale så mange penge for det en anden gang igen men dejlig så han ud og i skal da næsten lige se ham <3

post-7645-0-56515300-1394991105_thumb.jp

post-7645-0-24642900-1394991124_thumb.jp

post-7645-0-04094600-1394991144_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han fin :loveshower ,

Ærgerligt i blev skuffede! Hvad var det især i blev skuffet over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja han ser så dejlig ud, vi glæder os såååååååå MEGET til at få ham ud :D

Jamen til den pris og alt det gode folk havde sagt om 3D/4D scanning så havde vi nok forventet og regnet med at billederne og filmene var bedre, forstået på den måde, at vi troede vi kunne se mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er nogle fine billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak :) Er der ikke andre af jer der har fået lavet en 3D/4D scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg bliver jo nu scannet hver uge, så tænker, at de penge kan vi godt spare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bliver du scannet hver uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor bliver du scannet hver uge?

Grundet sukkersyge, graviditetskvalme og nu for kort livmoderhals :( i starten blev jeg kun scannet hver 14.dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så kan jeg næsten regne ud at du også glæder dig til at få din egen krop tilbage ;) jeg glæder mig helt vildt til at min bækkenløsning begynder at gå den anden vej igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også tiden nærmer sig hurtig nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D jeg synes den er mega lang tid væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår du har termin men jeg synes godt nok hurtig 6-9 uger kan gå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin d 25/5, jeg synes der er lang tid tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe pjat jeg har D. 24/5, vi har da kun 6-9 uger tilbage :D Jeg spurgte faktisk til min kæreste lige før om han ikke synes tiden er gået vanvittig stærk, synes kun lige vi har fortalt vores forældre og alle dem det og jeg kan huske at når man læste om andre i uge 31 i starten så synes jeg de var mega langt henne så jeg/vi kan slet ikke forstå vi er her selv nu :D Hehe.. Vi nyder rigtig den sidste "kæreste tid" i fulde drag nu med rigtig hygge og lækkert mad inden lille manden kommer :D Hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe pjat jeg har D. 24/5, vi har da kun 6-9 uger tilbage :D Jeg spurgte faktisk til min kæreste lige før om han ikke synes tiden er gået vanvittig stærk, synes kun lige vi har fortalt vores forældre og alle dem det og jeg kan huske at når man læste om andre i uge 31 i starten så synes jeg de var mega langt henne så jeg/vi kan slet ikke forstå vi er her selv nu :D Hehe.. Vi nyder rigtig den sidste "kæreste tid" i fulde drag nu med rigtig hygge og lækkert mad inden lille manden kommer :D Hehe..

Hvor sjovt :) tiden har virkelig sneglet sig afsted, men har jo også været ramt af så meget i graviditeten :( glæder mig til den er ude, så jeg kan få bedre styr på mit blodsukker igen, og jeg kan kysse min dejlige mand uden frygten for at kaste op i hans mund :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme her, jeg har gået sygemeldt siden uge 6 med slemme smerter pga slem slem bækkenløsning da jeg er Extremt hybermobil og mit humør har været helt af pommeren til men min kæreste har fået nyt arbejde hvor han skal starte 1 april så han har gået hjemme ved mig siden 1 marts så det har virkelig hjulpet mig både fysisk og psykisk så det er super dejligt så nu føler jeg tiden flyver.. Det bliver fantastisk når vi får vores gamle krop tilbage ;) og når homonerne forsvinder igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke være mere enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER