camolette

Nakkefoldsscanning

36 indlæg i dette emne

Åh stort tillykke, hvor er det dejligt! Og så har vi tid til md-skanning samme dag, jeg har også d. 30 april! Glææææder mig!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen af jer der kender jeres værdier på blodprøverne til doublertesten?

Jeg har været så uprofessionel at jeg har fået printet svar på mit arbejde og ud fra svarene ser det ikke for godt ud så nu er jeg på den store tudetur og tænker konstant om der virkelig er noget galt og hvis der er hvad det så er.

Jeg arbejder ikke til dgl med graviditetssvar/blodprøver og har derfor Googlet svarene (hvilket nok er meget dumt, men man bliver godt nok nervøs) for det er kun dårlige ting der kommer frem.

Synes at der er meget lang tid til NF:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kender jeres værdier på blodprøverne til doublertesten?

Jeg har været så uprofessionel at jeg har fået printet svar på mit arbejde og ud fra svarene ser det ikke for godt ud så nu er jeg på den store tudetur og tænker konstant om der virkelig er noget galt og hvis der er hvad det så er.

Jeg arbejder ikke til dgl med graviditetssvar/blodprøver og har derfor Googlet svarene (hvilket nok er meget dumt, men man bliver godt nok nervøs) for det er kun dårlige ting der kommer frem.

Synes at der er meget lang tid til NF:-(

Jeg aner det ikke, fik først selv svaret til nf og så dem ikke selv, jm sagde bare det så fint ud.

Men vurderingen af risikoen beror jo ikke kun på blodprøverne, det er jo en samlet vurdering af blodprøver, din alder og størrelsen på nakkefold, så blodprøverne kan jo ikke stå alene :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nakkefoldsscanning gik også fint og tallet var 1:3350 så jeg er glad og lettet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kender jeres værdier på blodprøverne til doublertesten?

Jeg har været så uprofessionel at jeg har fået printet svar på mit arbejde og ud fra svarene ser det ikke for godt ud så nu er jeg på den store tudetur og tænker konstant om der virkelig er noget galt og hvis der er hvad det så er.

Jeg arbejder ikke til dgl med graviditetssvar/blodprøver og har derfor Googlet svarene (hvilket nok er meget dumt, men man bliver godt nok nervøs) for det er kun dårlige ting der kommer frem.

Synes at der er meget lang tid til NF:-(

 

Jeg fik kun det samlede resultat, doubletesten kan jo ikke stå alene, håber og tror ikke du har noget at bekymre dig om :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nakkefoldsscanning gik også fint og tallet var 1:3350 så jeg er glad og lettet :-)

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nakkefoldsscanning gik også fint og tallet var 1:3350 så jeg er glad og lettet :-)

Det er SÅ dejligt at høre om jeres oplevelser. Tager mig selv i at sidde og smile over jeres opdateringer :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nakkefoldsscanning gik også fint og tallet var 1:3350 så jeg er glad og lettet :-)

Stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det omsider min tur til NF... Alt var i den fineste orden og resultatet lød på 1:50.000 ;-D er bare SÅ glad.

Manden og jeg fejrede det med en lækker frokost og gik en laaaang tur hvor vi talte om løst og fast. Har aldrig set ham være så glad før. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var super nyheder tillykke så kan du trække vejret helt roligt igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dejligt at høre! :yay tillykke med det meget flotte resultat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER