camolette

Nakkefoldsscanning

36 indlæg i dette emne

Jaaiihhh så lykkedes min nakkefoldsscanning :loveshower  jordemoderen nåede lige at få en måling på lillefisen, inden frækkerten demonstrativt vendte ryggen til, og så ellers bare blev liggende der, vi skulle ikke tro vi fik en masse målinger :haha

Men 1:2178 var vores risikovurdering, så nu er jeg glad og afslappet igen :loveshower  Og krydser fingre for at jeres scanninger går godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er oss bare så glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til nakkefoldsskanning og det gik fantastisk!! :loveshower Baby så bare SÅ fin og skøn ud! :biglove Og så væltede tårene ellers bare ud af hovedet på mig, da jeg så ham/hende på skærmen :rolleyes

Risikovurderingen var på 1:12000, så det var jo bare så fint!

 

I skal da lige have et par billeder af min lille smukling :wub

 

Der bliver gnedet i øjnene og ligger med knæene trukket op

1796449_10152023944810967_537210264_n.jp

 

 

Smuk profil

1979859_10152023944820967_62593665_n.jpg

 

 

Og så bliver der enten suttet på tommelfinger eller pillet næse :D

1920269_10152023945600967_1373190045_n.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder. Hvordan er det nu med nakkefold og double-testen, skal jeg selv have blodprøvesvarene med derind, eller har de dem liggende elektronisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige billeder. Hvordan er det nu med nakkefold og double-testen, skal jeg selv have blodprøvesvarene med derind, eller har de dem liggende elektronisk?

De har dem elektronisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har dem elektronisk :)

Tænkte jeg nok, men dumt at stå der til scanning og de så beder om testresultaterne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor fint Mette A. Kan godt forstå du er en meget stolt mor ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det var dejligt at høre!!! hvor er jeg glad på dine vegne :yay  Har du så fået ny termin eller er den det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Terminen blev rykket et par dage til d. 16. September :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vores nakkefoldsscanning også veloverstået i går:) Jeg var alt for euforisk af lykke og rundt på gulvet til at skrive herinde. Hold k..., hvor var det fantastisk! Begynder næsten at tude over det bare ved tanken<3

Vores lille baby var SÅ fin og meget fotogen;) Den sov ved scanningens start, så der var ro til at måle alt det, der skulle måles. Hjertet hamrede afsted og tårerne trillede ned ad kinderne på mig ;) Der var 2 arme og 2 ben og alt så bare så fint ud.

Vi havde besluttet os for ikke at få tallet at vide, men vi var i lav risiko for Downs, vores tal "lå meget højt og det kunne ikke være bedre", sagde jordemoderen. I slutningen af scanningen vågnede baby og vi så både vink, spark og udstrækninger :) Nu stirrer og stirrer jeg på de billeder! Hvor er det fantastisk <3 Og min termin blev rykket frem til 14.9. som bonus!

Jeg er bare SÅ glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til nakkefoldsskanning og det gik fantastisk!! :loveshower Baby så bare SÅ fin og skøn ud! :biglove Og så væltede tårene ellers bare ud af hovedet på mig, da jeg så ham/hende på skærmen :rolleyes

Risikovurderingen var på 1:12000, så det var jo bare så fint!

I skal da lige have et par billeder af min lille smukling :wub

Der bliver gnedet i øjnene og ligger med knæene trukket op

1796449_10152023944810967_537210264_n.jp

Smuk profil

1979859_10152023944820967_62593665_n.jpg

Og så bliver der enten suttet på tommelfinger eller pillet næse :D

1920269_10152023945600967_1373190045_n.j

Og tillykke Mette:) Sikke nogle skønne billeder <3 Fedt med så stor variation!

Min baby har godt nok en tyk mave ift. din ;)

Så var det alligevel vores dag i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vores nakkefoldsscanning også veloverstået i går:) Jeg var alt for euforisk af lykke og rundt på gulvet til at skrive herinde. Hold k..., hvor var det fantastisk! Begynder næsten at tude over det bare ved tanken<3

Vores lille baby var SÅ fin og meget fotogen;) Den sov ved scanningens start, så der var ro til at måle alt det, der skulle måles. Hjertet hamrede afsted og tårerne trillede ned ad kinderne på mig ;) Der var 2 arme og 2 ben og alt så bare så fint ud.

Vi havde besluttet os for ikke at få tallet at vide, men vi var i lav risiko for Downs, vores tal "lå meget højt og det kunne ikke være bedre", sagde jordemoderen. I slutningen af scanningen vågnede baby og vi så både vink, spark og udstrækninger :) Nu stirrer og stirrer jeg på de billeder! Hvor er det fantastisk <3 Og min termin blev rykket frem til 14.9. som bonus!

Jeg er bare SÅ glad!

  

Og tillykke Mette:) Sikke nogle skønne billeder <3 Fedt med så stor variation!

Min baby har godt nok en tyk mave ift. din ;)

Så var det alligevel vores dag i går :)

Åh hvor dejligt at det også gik godt for dig! :loveshower Det var nemlig helt fantastisk og tårerne trillede også på mig :D

Så har du så termin før mig nu, for min blev kun rykket til d. 16.

Hvor er jeg glad på dine (og mine) vegne! :glad håber at høre flere gode nf-historier herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder  mig så meget til det bliver min tur imorgen kl 9.00 til NF.. <3 kan ikke vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vores nakkefoldsscanning også veloverstået i går:) Jeg var alt for euforisk af lykke og rundt på gulvet til at skrive herinde. Hold k..., hvor var det fantastisk! Begynder næsten at tude over det bare ved tanken<3

Vores lille baby var SÅ fin og meget fotogen;) Den sov ved scanningens start, så der var ro til at måle alt det, der skulle måles. Hjertet hamrede afsted og tårerne trillede ned ad kinderne på mig ;) Der var 2 arme og 2 ben og alt så bare så fint ud.

Vi havde besluttet os for ikke at få tallet at vide, men vi var i lav risiko for Downs, vores tal "lå meget højt og det kunne ikke være bedre", sagde jordemoderen. I slutningen af scanningen vågnede baby og vi så både vink, spark og udstrækninger :) Nu stirrer og stirrer jeg på de billeder! Hvor er det fantastisk <3 Og min termin blev rykket frem til 14.9. som bonus!

Jeg er bare SÅ glad!

Tillykke hvor dejligt at høre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vores nakkefoldsscanning også veloverstået i går:) Jeg var alt for euforisk af lykke og rundt på gulvet til at skrive herinde. Hold k..., hvor var det fantastisk! Begynder næsten at tude over det bare ved tanken<3

Vores lille baby var SÅ fin og meget fotogen;) Den sov ved scanningens start, så der var ro til at måle alt det, der skulle måles. Hjertet hamrede afsted og tårerne trillede ned ad kinderne på mig ;) Der var 2 arme og 2 ben og alt så bare så fint ud.

Vi havde besluttet os for ikke at få tallet at vide, men vi var i lav risiko for Downs, vores tal "lå meget højt og det kunne ikke være bedre", sagde jordemoderen. I slutningen af scanningen vågnede baby og vi så både vink, spark og udstrækninger :) Nu stirrer og stirrer jeg på de billeder! Hvor er det fantastisk <3 Og min termin blev rykket frem til 14.9. som bonus!

Jeg er bare SÅ glad!

Hvor dejligt at alt er som det skal være. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder  mig så meget til det bliver min tur imorgen kl 9.00 til NF.. <3 kan ikke vente

Held og lykke, jeg er sikker på at jeres baby også vil være helt perfekt! :) og så er det jo bare fantastisk at få lov at se dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget til det bliver min tur imorgen kl 9.00 til NF.. <3 kan ikke vente

Rigtig meget held og lykke! Godt I skal til fra morgenstunden! Jeg glæder mig til at høre om det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke Mette:) Sikke nogle skønne billeder <3 Fedt med så stor variation!

Min baby har godt nok en tyk mave ift. din ;)

Så var det alligevel vores dag i går :)

 

Rigtige fine billeder og god med en positiv nakkefoldscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke! Godt I skal til fra morgenstunden! Jeg glæder mig til at høre om det:)

Hvordan gik det???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke! Godt I skal til fra morgenstunden! Jeg glæder mig til at høre om det:)

Hvordan gik det med NF Fru Schmidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik super, alt var som det skulle være og den var mega livlig og heldigvis var der lav risiko for Downsyndrom, og vi fik set hjernen, mavesækken osv .. Den var dygtig til at drikke :) også fik vi lov til at høre hjertelyd så skønt <3 154 slag i min.. Hun troede det muligvis kunne være en pige men hun ville ikke rigtig sige det, så vi venter til den 30 april med næste scanning som er misdannelses scanningen.. Håber den vil afsløre, hvad den er for en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov min termin blev forresten rykket til den 20 sep i stedet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor dejligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER