Sija-baby

Den vægt ....

25 indlæg i dette emne

Hej piger

Som nogen af jer sikkert allerede ved så kæmpede jeg inden min graviditet med min vægt.

Af ren nysgerrighed vil i så dele vægttab eller øgning med mig under ventetiden på vores guldklumper.

(Jeg har selv veje dag i morgen. Jeg regner med vægten fra 1. Lægebesøg som startvægt. )

Så hvor lidt/meget har i tabt/taget på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har oss kæmpet hårdt for at tabe mig inden jeg blev gravid. Jeg tabte 25 kg og jeg tror det var medvirkende til at jeg endelig blev gravid :-)

Efter jeg blev gravid tabte jeg rimelig hurtigt 3 kg Og det har jeg ligget ret stabilt på siden, jeg håber virkelig ikke jeg ender med at tage alt for meget på <3

Hvordan med dig har du taget på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser ud til at have tabt mig 1-2 kg siden jeg testede positiv og til nu, så det undrer (og bekymrer) jeg mig en smule over. Nogen der ved om det er helt normalt eller? Jeg tænker jo at der burde blive mere af mig! Og jeg har altså ædt som en hest, ikke kastet op og maven er vokset lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 400 g på, det er lige til at overskue. Synes dog at det service af mere når jeg ser på min krop (den bliver jeg aldrig gode venner med)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MetteA kan ikke qoute din besvarelse :-(

Nå men jeg har en veninde der tabte sig 6 kg under sin anden graviditet. Hun fik beskeden om at bebs tager det den har brug for og at hun bare skulle blive ved med at spise som hun havde gjort.

Jeg ville ikke bære bekymret (er bare misundelig på at din vægt går ned imen min går op ;-). )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da imponerende, så mange der taber sig. Jeg gør bestemt ikke. Jeg har taget knap 2 kg på. Jeg er i dag 10+5. Når man tænker på, at jeg spiser konstant for ikke at få kvalme OG at jeg er stoppet med at ryge, så er jeg egentligt ret godt tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da imponerende, så mange der taber sig. Jeg gør bestemt ikke. Jeg har taget knap 2 kg på. Jeg er i dag 10+5. Når man tænker på, at jeg spiser konstant for ikke at få kvalme OG at jeg er stoppet med at ryge, så er jeg egentligt ret godt tilfreds.

Hold op du er sej :respekt :super det er flot at du har kunnet stoppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MetteA kan ikke qoute din besvarelse :-(

Nå men jeg har en veninde der tabte sig 6 kg under sin anden graviditet. Hun fik beskeden om at bebs tager det den har brug for og at hun bare skulle blive ved med at spise som hun havde gjort.

Jeg ville ikke bære bekymret (er bare misundelig på at din vægt går ned imen min går op ;-). )

Ok det er jeg glad for at høre :) så vil jeg prøve at lade være med at bekymre mig og istedet glæde mig over at jeg ikke har taget noget på (endnu). Men som sagt kan man jo ikke ligefrem se at jeg har tabt mig, da maven er blevet markant større, særligt de sidste par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op du er sej :respekt :super det er flot at du har kunnet stoppe!

 

Hvor er du sød, TAK! Efter jeg fandt ud af det, røg jeg i alt tre cigaretter. Ville give dem, jeg havde tilbage, til en på arbejde, men blev ved med at blive fristet, så jeg knækkede to hele pakker smøger. Og så har jeg ikke rørt en siden. Det er en måned siden nu. Kunne bare slet ikke ryge, når jeg ved, hvad det gør ved den bette. Savner det da, men det er bare slet ikke vigtigt i forhold til bettefis. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, TAK! Efter jeg fandt ud af det, røg jeg i alt tre cigaretter. Ville give dem, jeg havde tilbage, til en på arbejde, men blev ved med at blive fristet, så jeg knækkede to hele pakker smøger. Og så har jeg ikke rørt en siden. Det er en måned siden nu. Kunne bare slet ikke ryge, når jeg ved, hvad det gør ved den bette. Savner det da, men det er bare slet ikke vigtigt i forhold til bettefis.

Du kan ihvertfald være stolt af dig selv! :super det er ikke alle der tænker sådan eller har rygraden til sådan bare at stoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt svinger lidt, men sidst jeg var på lå jeg akkurat på samme vægt som da jeg blev gravid. Men da jeg har kastet meget op og er sygemeldt med hyperemesis, så er det vidst okay ;) Ellers havde jeg nok taget et par kilo på. Og ærlig talt, efter den her gang kvalme vil jeg hellere tage 10 kg ekstra på ved at spise end at have det så dårligt. Har selv tabt 9 kg gennem det sidste år, så kan sagtens følge jer I, at det ikke er fedt at tage på. Men, men, men, søde piger. Jeg vil lige komme med en beroligende info. Kender en pige, der nu 3 uger efter 1. fødsel, har tabt 18 ud af 20 kg :) Og vi må jo bare heppe på hinanden ift. træning, når vi når så langt :)

2 kg har jeg faktisk læst er ret normalt at have taget på nu her i 13./14. uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre kun 10+5, men kan nu godt leve med de 2kg alligevel. Er mest af alt ked af, at jeg kan mærke min krop blive slap.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kunne holde mig på de 400 g :-( har taget 1,6 kg på på 12 uger på er helt i chok.

Skal have talt med jordemoderen om min træning for kan slet ikke have tanken om at jeg skal være federe end jeg er nu ;-(

Som om det ikke er nok så har jeg fået brev fra hospitalet hvor de står " Du er overvægtig og SKAL til samtale med en diætist d. 8/4)

say what!?!?

Hvad mon der sker hvis jeg takker nej til samtalen og vejledningen? Får jeg så et stempel som "dårlig mor" man hører jo alverdens tossede historier om hvordan kommunen er efter folk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rolig søde 1,6 kg er ikke vildt spis normalt og fornuftigt, du tager det på du har brug for <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 2 kg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også taget 2 kg på. er 17 uger henne :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går og taber mig hvilket er lidt ambivalent. Jeg havde taget 3 kg på i alt og har på en uge tabt mig 1,9 kg! Jeg forstår det ikke for lige nu er jeg hel vild med nachos og gerne med ekstra ost :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men min krop kører oss op og ned :-) men så er din vægtstigning slet ikke så slem <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men min krop kører oss op og ned :-) men så er din vægtstigning slet ikke så slem <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu +4 kg!!! Bum bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt.. hvor meget har i taget på indtil nu? var hos lægen for 1-2 uger siden, og der sagde vægten + 7,5 kg. !! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt.. hvor meget har i taget på indtil nu? var hos lægen for 1-2 uger siden, og der sagde vægten + 7,5 kg. !! :blink

Har lige vejet mig og jeg har taget 6,5 kg på ca. Det lyder ikke helt skævt med 7,5 kg på nuværende tidspunkt. Men puha hvor er det svært at se vægten stige til så meget, jeg kan slet ikke identificere mig med de tal, der står på vægten! :O Husker da jeg kom over 71 kg sidste gang (min normalvægt er 58 kg og havde aldrig vejet over 60 kg), det var virkelig surrealistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,5 kg er så opmærksom på hvad jeg spiser. Har en veninde der er 7 uger henne og hun spiser for to så BUM 15 kg på syv uger. Så det er jo ingen ting i har taget på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget Ca 4 kg på i forhold til start vægten, men tabte mig oss de første 3 måneder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tro jeg er på 7kg, 25+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER