skruk

hvordan har I det?

8 indlæg i dette emne

Hvordan har I det? Er I godt med? Ja, hvordan har I det med alt det nye, der snart skal ske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har stadig utrolig mange smerter iforbindelse med min bækkenløsning som føre til forstoppelse konstant hvis ikke jeg spiser efter det og mit humør har været meget dårligt pga det da jeg ikke rigtig kan noget men min kæreste (faren) skal andet job 1 april så han fik lige lov at gå en månede hjemme ved mig så han ku hjælpe mig igennem dagene indtil han skulle starte på det nye så det har hjulpet rigtig rigtig meget på humøret at ha ham hjemme i den her uge og giver mig en form for ro og lettelse at jeg ved han er hjemme frem til 1 april

men vores lille bassemand i maven har det godt, han sparker ikke sådan mere det bliver mere og mere sådan bumlen rundt i stedet for ;) jeg var forbi sygehuset sidste onsdag hvor de lige scannede mig pga forstoppelsen og der vejede han 1049, det er slet ikke til at forstå han er så stor nu :) Hehe.. I næste uge skal vi til jordmor onsdag og lørdag hvor jeg rammer de 30+0 uger har vi bestilt tid til 3D/4D scanning og vi kan næsten ikke vente, det bliver SÅ SPÆNDENE også skal vi hygge med gips afstøbning af min mave når vi kommer hjem der fra, så det skulle gerne blive en fantastisk uge i næste uge :D forstår ikke at der ikke er længere tid tilbage nu.. Puha det bliver så vildt ;) ved i noget om hvor stor jeres baby er ved at være? Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også godt med den lille prinsesse. Min jordmoder var bange for at hun var for lille, pga min mave ikke er så stor. Så kom til en ekstra scanning, da jeg var i uge 30+3. Det viste sig så at hun var 200-300 gram over gennemsnittet da hun vejede 1846g. Så ingen ting at være bange for med hende. :gravid

 

Dog gør hendes store størrelse og min lille mave, at hun ligger meget dybt inde i mig og derfor presser livmoderen alle mine organer og tarme op i ribbenene. Det er vildt ubehageligt og meget smertefuldt. Jeg har endda haft flere sygdage pga. det og lægenerne vil gerne have jeg bliver deltidssygmeldt. 

Udover det, går det stille og roligt. Jeg er nu 31+5 og hun sparker heller ikke så meget her, men til gengæld rumstere hun enormt rundt med numse og ben. hun har de sidste 3 uger haft hovedet placeret nedad, og lægerne tror hun bliver liggende.

hvordan er det med jeres vægt. Jeg synes virkelig jeg har taget meget på de sidste uger. ca 1 kg om ugen! lige nu er jeg taget 11 kg på :o . Jeg synes det er meget. men har heller ikke forstand på det. hvor meget har i taget på?

 

I weekenden står den på flytning. bliver fantastisk at komme væk fra anden sal og ned i et hus!! yay :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Her går det godt i uge 30. Jeg var dog lige til et tjek på fødegangen igår pga.mavesmerter, men alt var fint. Jordemoderen mente han muligvis havde slået en koldbøtte :) Ellers er der meget gang i ham, så meget at det har/kan være svært at sove om natten. Jeg går på barsel i næste uge og det glæder jeg mig til, da det er begyndt at ku´ mærkes, at jeg er gravid.

 

Jeg har taget 5,5 kg, men jordemoder er ikke bekymret. Han vejer omkring 1400, så han følger godt med. Og jeg forventer en kraftig vægtøgning den kommende tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, synes godt nok, at jeg har mange plukveer, nogle gør ondt, Andre ikke :unsure døjer I andre også med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet rigtig meget med plukkeveer pga min bækkenløsning men det er heldigvis blevet bedre efter jeg endte med at komme på sygehuset over det og fik afvide jeg intet måtte da min krop ikke kunne slappe ordentlig af pga smerterne fra bækkenløsningen, men nu begynder jeg og kan lave LIDT mere igen så det er rigtig dejligt men så snart plukkeveerne kommer igen så er det ned og ligge med det samme.. Du trænger vidst til at slappe helt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet rigtig meget med plukkeveer pga min bækkenløsning men det er heldigvis blevet bedre efter jeg endte med at komme på sygehuset over det og fik afvide jeg intet måtte da min krop ikke kunne slappe ordentlig af pga smerterne fra bækkenløsningen, men nu begynder jeg og kan lave LIDT mere igen så det er rigtig dejligt men så snart plukkeveerne kommer igen så er det ned og ligge med det samme.. Du trænger vidst til at slappe helt af :)

Synes ikke jeg laver andet end, at ligge i sengen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du vidst ikke gøre så meget andet, det er også det jeg gør også skifter jeg mellem at ligge på siderne og på ryggen, blod cirkulationen er bedre når du ligger på siden med lidt bøjet ben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER