NatC

Vores voksende maver <3

136 indlæg i dette emne

Skulle vi ikke lave en lille tråd hvor vi kan flashe vores flotte maver (hvis man har lyst).. :loveshower  :gravid :gravid :loveshower

 

Selvom der selvfølgeli ikke er meget at vise endnu vil jeg gerne starte ud med et billede som manden to da jeg var 5+1 (så det er jo egentlig bare et nul-punktsbillede) som jeg kan sammenligne fremtidige billeder med. Måske kan man ane at jeg er lidt oppustet, eller at livmoderen måse allerede er en smule hævet for neden. Det er i hver fald mere udtalt nu og jeg må lige få manden til at tage et nyt billede snart.

 

post-2708-0-31757800-1393958338_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er med... Har desværre ikke nogle fra før graviditet, men får lige manden til at tage et nu hvor jeg er 8+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke uploade billede, da jeg er på mobilen. Men jeg vil nu sige, at min mave er ret tydelig (er 3. gangsfødende).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hér er min mave - billedet er taget i en stund hvor jeg var meget oppustet!!

post-3487-0-78374500-1394026923_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg rund om maven i forvejen meeen behøver jeg at sige at jeg er glad for mine ventebukser ;)

zZpUaDb.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med nogle lækre runde maver.. :loveshower  :loveshower

Jeg glæder mig sådan til man kan se det lidt mere på mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige få lagt billede ind en af dagene. Men de er stadig på kameraet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med nogle lækre runde maver.. :loveshower  :loveshower

Jeg glæder mig sådan til man kan se det lidt mere på mig.

 

Jeg er 10+2 i dag og man kan helt sikkert se det på mig. Og det er selvom, det er første gang, jeg er gravid. Har selvfølgelig også haft dunk i forvejen. Det er nu en udfordring i sig selv, for det er ikke officielt endnu. Jeg er ved at løbe tør for tøj, hvor maven ikke kan ses i. Men det er da også fedt. Og lidt underligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg rund om maven i forvejen meeen behøver jeg at sige at jeg er glad for mine ventebukser ;)

 

Hvor er du smuk :kuller

 

Det er godt nok en fin mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du smuk :kuller

Det er godt nok en fin mave.

Tak :) hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 10+2 i dag og man kan helt sikkert se det på mig. Og det er selvom, det er første gang, jeg er gravid. Har selvfølgelig også haft dunk i forvejen. Det er nu en udfordring i sig selv, for det er ikke officielt endnu. Jeg er ved at løbe tør for tøj, hvor maven ikke kan ses i. Men det er da også fedt. Og lidt underligt. 

 

Ja jeg er jo kun 6+4, så der går nok lidt endnu før man rigtig kan se det. Men jeg er så oppustet at jeg ikke kan mine jeans på om eftermiddagen mere :blush

Men du har da ret I at en voksende mave også er udfordrende, både ift tøj, men selvfølgelig også hvis man stadig holder det hemmeligt. :)

 

Jeg glæder mig bare til hele verden ved det og maven begynder at strutte lidt mere (og ikke kun den der lille delle forneden som man kan se lidt af) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er jo kun 6+4, så der går nok lidt endnu før man rigtig kan se det. Men jeg er så oppustet at jeg ikke kan mine jeans på om eftermiddagen mere :blush

Men du har da ret I at en voksende mave også er udfordrende, både ift tøj, men selvfølgelig også hvis man stadig holder det hemmeligt. :)

 

Jeg glæder mig bare til hele verden ved det og maven begynder at strutte lidt mere (og ikke kun den der lille delle forneden som man kan se lidt af) :loveshower

 

Tro mig - det glæder jeg mig også til. Jeg er på sovse-stadiet, hvor det bare ser ud som om, jeg har spist lidt for meget sovs de seneste måneder. Jeg går altid i højtaljede bukser, så måtte allerede for et par uger siden købe ventebukser. Kan slet ikke have, at der sidder noget og strammer midt på maven. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik desværre ikke taget et rigtigt før-billede. Min mave har dog været ok flad, også efter første fødsel. Tog i forbindelse med at skulle tage billeder af mit ks-ar nogle billeder af maven i sommer, så kan ved dem få en fornemmelse af før og efter.

 

Før

post-2598-0-98641200-1394129181_thumb.jp

 

Min mave 9+3 med masser af topmave :)

post-2598-0-88149500-1394128932_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine maver :)

Kan ik lige finde ud af at ligge billeder op .?.....Kan man ligger billeder op fra iPad?

Dejligt det ik kun er mig der har mave....dog er der milevidt forskel på morgen og aften. Om morgenen er det en topmave med fedt( som var der før) om aftenen noget så oppustet- ligner en i uge 25.

Er jeres bryster vokset? Tror alledere min er røget en størrelse op- de fylder vildt meget og er hårde om appelsiner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine maver :)

Kan ik lige finde ud af at ligge billeder op .?.....Kan man ligger billeder op fra iPad?

Dejligt det ik kun er mig der har mave....dog er der milevidt forskel på morgen og aften. Om morgenen er det en topmave med fedt( som var der før) om aftenen noget så oppustet- ligner en i uge 25.

Er jeres bryster vokset? Tror alledere min er røget en størrelse op- de fylder vildt meget og er hårde om appelsiner

Jeg uploader billeder via app'en imgupr. Vælg get embed codes og derefter BBCodes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay, here goes. Jeg var noget rund i forvejen, men som sagt, kan man se det ret meget. Og det her er ovenikøbet et morgenbillede. Er åbenbart en af dem, der blive store med det samme. Er der noget at sige til, det er svært at skjule det?

Og billedet er lidt skævt, men manden ligger i sengen bagved. Han er ikke helt klar til BK endnu:-)

Sikke en flot baby hule du allerede har. Så smukt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønt er det godt nok ikke :P 

Skal vist i gang med lidt træning ;)

post-2960-0-44530000-1394278902_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot baby hule du allerede har. Så smukt :)

Hvor er du sød. Tak:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønt er det godt nok ikke :P 

Skal vist i gang med lidt træning ;)

attachicon.gifmaven off. 6+0.jpg

Du er da superfin, men jeg forstår ikke helt det, der står på billedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke quote fra mobilen. Men forklaring til tallene. I forhold til min terlin i det offentlige system fra scanning og vandrejournal er jeg 6+0 på billedet. Men udfra sidste mens (sm) så er jeg kun 5+0

De har vist klokset lidt i det. Men nu må vi se til nf hvad de sigee.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke quote fra mobilen. Men forklaring til tallene. I forhold til min terlin i det offentlige system fra scanning og vandrejournal er jeg 6+0 på billedet. Men udfra sidste mens (sm) så er jeg kun 5+0

De har vist klokset lidt i det. Men nu må vi se til nf hvad de sigee.

Så giver det mere mening. Ja, så er det da spændende, hvad der ender med at være rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+1 (10+6 alt efter hvem man spørg ;) )

2014-03-23 10.51.14.jpg

 

Tror ikke det hele er baby, jeg er også lidt oppustet og lidt for rund i forvejen :P.. Men noget af det er nok vores lille trold :)

post-5117-0-25274600-1395586566_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+1 (10+6 alt efter hvem man spørg ;) )

2014-03-23 10.51.14.jpg

Tror ikke det hele er baby, jeg er også lidt oppustet og lidt for rund i forvejen :P.. Men noget af det er nok vores lille trold :)

Der er da en smuk baby hule under opbygning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da en smuk baby hule under opbygning :)

 

Taak :).. Ja det skal nok nå at blive voldsomt :P.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER