Mette

Lange bukser?

10 indlæg i dette emne

Vigga er lige pludselig blevet lang. 74,5 cm og det er ret lang (langt over den øverste kurve for hendes alder) for en på 8 mdr. Derfor stumper hendes bukser. Str 74 går lige, men findes der nogle mærker der er gode til lange piger? Hun vejer nemlig ikke mere end gennemsnittet så kan ikke bare gå op i str 80 i bukser for så blir det for brede i livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vigga er lige pludselig blevet lang. 74,5 cm og det er ret lang (langt over den øverste kurve for hendes alder) for en på 8 mdr. Derfor stumper hendes bukser. Str 74 går lige, men findes der nogle mærker der er gode til lange piger? Hun vejer nemlig ikke mere end gennemsnittet så kan ikke bare gå op i str 80 i bukser for så blir det for brede i livet.

Lækre modelstænger, der :Lol

Samme problem jeg har med Vega, som her er 7 mdr og allerede er 74 cm!

Vores bukser er altid for korte, men sjovt nok kan heldragter bedre gå (altid uden fødder).

Men ellers strømpebukser bruger vi mest, fordi jeg endnu ikke har fundet er godt nok mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har præcis samme dilemma, bare med drengebukser. Her har Danefæ, Smallstuff og Molos basic bukser været succes. Hummel er meget brede og William taber dem selvom de bliver strammet ind. Vi køber større størrelse med smalle modeller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, vi har det omvendte problem. Mia er også 74 lang, men har en lang overkrop. Så nogle bodyer i str 80 er for korte. Og de bliver altså bare brede i 86 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, vi har det omvendte problem. Mia er også 74 lang, men har en lang overkrop. Så nogle bodyer i str 80 er for korte. Og de bliver altså bare brede i 86 ;)

Igen, Smallstuff (ikke de rillede). De er simpelthen de bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gro, Name it - begge med regulering i livet. Strømpebukser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også name it, med regulering i livet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes h og m cowboy bukser er lange. Og de kan også reguleres i livet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Sikke Lej har vi haft held med, fordi de er lange og slanke, ofte med snoere i livet. H&M og Minymo har bukser, som kan reguleres i livet. Synes Molos basisbukser ofte har vaeret for korte, foer de egentlig passede saadan helt i livet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Småfolks jeans har vi været heldige med herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER