Påskesen

Barnestol til cykel

10 indlæg i dette emne

Ja nu vi alligevel er ved cykel emnerne, så vil jeg lige høre hvilke barnestole i har haft succes med ? 

 

Kan se at Yepp er testvinder, men den er bare vildt dyr, og havde håbet på at finde nogle i 300-400,- klassen 

 

Nogle erfaringer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har selvfølgelig ikke erfaring endnu, men vi regner med at gå efter yepp'en. Den er testvinder, den skulle være relativ let, man har mulighed for at flytte den mellem flere beslag/cykler ret nemt. Og så kan jeg godt lide er den ser ret solid ud, ikke alt for meget tynd, sart plastik med en masse hjørner. Vores lokale cykelpusher har også anbefalet den fremfor de andre han har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og undskyld :D ved godt jeg ikke helt svarede på spørgsmålet :) ville bare lige give vores bevæggrunde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte yepp gennem en hollandsk side, det er vist et hollandsk produkt- og sparede nogle hundrede kr den vej :)

Men måske nogle herinde har tænk testen så du kan se de andre stole i sammenligning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Kvickly, den er fin nok. Kan se at rigtig mange i området har den samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også den fra kvickly. Den er rigtig god og er også testvinder eller toer i flere tests.. Man kan købe et ekstra beslag så den er super let at flytte mellem to cykler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også den fra Kvickly, der kan man også købe ekstra beslag og let af- og påmontere stolen.

 

Vi er meget tilfredse med den og Simon sidder fint i den.

 

Eneste ulempe sammenlignet med yep stolen er at der ikke er huller i, så når man cykler med den uden barn, kan den godt fange vinden lidt, men har aldrig prøvet at køre med en yepp stol, gætter bare  på at de ike gør det i lige så høj grad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg overvejer også yepp. Men jeg tænker om det er bedre med en stol der går lidt rundt om hovedet på barnet. Både hvis man falder, så ville det kunne tage lidt af slaget. Men også hvis den lille falder i søvn, så ville det jo gribe hovedet måske.

er det helt dumt? det gør yepp måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar allesammen :) Jeg tror det bliver den fra Kvickly, kan ikke få manden med på en Yepp :D Men kvickly har den også på tilbud til 350 lige pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER