Guest

Majas lejligheds makeover! Inspirer mig?

23 indlæg i dette emne

Nu skal der ske noget! Vi har besluttet at blive boende og jeg er ved at blive skør over hvordan tingene ser ud lige nu :rolleyes det bliver hovedsageligt om møblering og shinet op med nips.

Jeg vil ligge billeder ind efterhånden, men det hele sker jo ikke på 1 dag ;)

Projekterne hedder:

Køkken

Gang

Stue

Badeværelse

Trappegang/kontor

Soveværelse

Mies værelse.

Jeg vil samtidig rydde ud i alt der lort vi har vi aldrig bruger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KØKKENET:

Det er allerede shinet lidt op. Nu mangler jeg så at få hængt en lampe op derude + rydde op i en masse skabe bl.a krydderi skabet. Det kan i få før billeder af ;)

Men indtil videre har jeg købt det her:

EQa1juO.jpg

Og der ser foreløbig sådan her ud:

vuEXOR7.jpg

Lampen på hylden over bordet skal væk og ind i stuen, når lampen bliver hængt op.

wIxK5FW.jpg

Jeg vil have købt en kage opsats i 2-3 "etager" til frugt og grønt i stedet for fadet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh glæder mig til at se når de andre projekter er færdige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lidt billeder af det jeg har brugt de sidste par dage på - oprydning af køkken skabene!

Billedet til venstre er før, det til højre er efter.

Konserves skabet

WXdrZG8.jpg

Kolonial/slik og vitamin skabet

uMHMNfP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lidt billeder af det jeg har brugt de sidste par dage på - oprydning af køkken skabene!

Billedet til venstre er før, det til højre er efter.

Konserves skabet

WXdrZG8.jpg

Kolonial/slik og vitamin skabet

uMHMNfP.jpg

Ser godt ud. Måske man selv skulle tage en oprydning i skabene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så det sidste:

Krydderi hylden

4tDUFTO.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have ryddet op i 4 overskabe, køleskabet(nu jeg var igang) og 2 dybe skuffer var det ikke en god ide at tænke på madspild:

urpZr2P.jpg

Derudover fik jeg samlet en bærepose med glas beholdere.

I dag fik jeg yderligere ryddet op i endnu 2 skabe og har nu en papkasse mere klar til lossepladsen.

I gangen/entréen fyldte jeg en sort sæk med sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser godt ud. Måske man selv skulle tage en oprydning i skabene.

Det er virkelig rart at få tømt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil det sige, at lejligheden ik er til salg længere?

Det ser godt ud med de ændringer/oprydninger du har lavet indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil det sige, at lejligheden ik er til salg længere?

Det ser godt ud med de ændringer/oprydninger du har lavet indtil videre :)

Ja eller dvs Anders lige skal tage sig sammen og ringe til mægler, men vi har sat det lidt på stand by - det giver lidt ro og overskud, så må vi finde ud ad hvordan vi løser alt det praktiske mht plads og lillebrøster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brug for hjælp piger! Jeg kan simpelthen ikke lige finde ud af hvad pokker jeg skal gøre med puslebordet!!!

ixmNUns.jpg

(Der plejer ligge et håndklæde over puslepladen)

Det er jo ikke ligefrem kønt det der står der, men ting der skal være lette at få fat i! Nogen gode ideer? Hun kan få fat i det på den nederste hylde så der kan kun stå det der er ok at hun får fat i.

Det der skal opbevares er:

ZWjJfjy.jpg

Og så baby pads og skumklude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke få syet en stofpose som evt kunne hænge på en af knagerne ved siden af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke få syet en stofpose som evt kunne hænge på en af knagerne ved siden af?

Jeg har tænkt tanken, men syntes ikke lige det er mig.

Måske en lille makeup taske til det og så ned i ble-kurven! Så er det ved hånden og samlet. Det tror jeg bliver løsningen. Så skal jeg bare finde en fin plastik kop (hvis de findes) til hår børsterne og så må jeg leve med skumklude og baby pads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt tanken, men syntes ikke lige det er mig.

Måske en lille makeup taske til det og så ned i ble-kurven! Så er det ved hånden og samlet. Det tror jeg bliver løsningen. Så skal jeg bare finde en fin plastik kop (hvis de findes) til hår børsterne og så må jeg leve med skumklude og baby pads.

Jeg har nogle ret fede plastkrus til at ligge, du er velkommen til at få den ene :) - kan sende et billede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle ret fede plastkrus til at ligge, du er velkommen til at få den ene :) - kan sende et billede!

Det må du gerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gerne

Det bliver lige om en time ca! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige en lille trækasse i råt fyrretræ, som passer i målene. Man kan tit finde noget i tiger eller søstrene grene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige en lille trækasse i råt fyrretræ, som passer i målene. Man kan tit finde noget i tiger eller søstrene grene

Åh ja - god ide, havde slet ikke tænkt på de to nips butikker. Jeg må se om ikke jeg kan finde noget der falder i min smag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sige en lille trækasse i råt fyrretræ, som passer i målene. Man kan tit finde noget i tiger eller søstrene grene

Enig! Søstrene Grene har også nogle ret fine papkasser med låg, i hård pap, med forskellige farver/grafiske mønstre. Du kan tage låget af nogle af dem, og så stille flasker og ting og sager ned i, og så op på hylden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Indtil videre ser det rigtig fint ud og jo for pokker det er skønt, at få ryddet ud i skabene.
Det er også et projekt, jeg skal i gang med her efter at A er startet i dagpleje.

Men har desværre humpet rundt med et hævet og ømt knæ, at jeg ikke lige synes det var smart at rende op og ned af en lille trappestige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sket lidt i stuen:

Før:

D18tb6I.jpg

Efter:

yOiiPH8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en overdel med vitrine og lys i, over den hvide kommode men ellers mangler den del af stuen bare en grundig støvsugning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER