pjevser79

erfaring med æl test

4 indlæg i dette emne

HAvde tænkt at prøve med æl test næste gang er der nogle teste der er bedre end andre el hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun brugt clear blues ÆL monitor, så kan ik udtale mig om andre. Den er jeg rigtig glad for, og ville ik ha fundet de få ÆL jeg nu har, hvis ik jeg havde den :)

Hvis du har en ganske normal cyklus, vil jeg da tro de billige strimmeltests er ganske fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har vist været igennem samtlige af markedets teste...Jeg vil sige at det bedst kan betale sig at købe de billige strimmelteste fra billig-teste-dk både æl-testene og g-testene.

Og husk at stregerne skal være lige tydelige før den er positiv, pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ved billige-test.dk - og dem kan jeg varmt anbefale :) Både ÆL-test og GT.

Jeg har også købt via quicktests.dk - og dem vil jeg STÆRKT fraråde <_< Det var kun deres ÆL-test, men jeg fandt kun ud af, at jeg HELT sikkert havde ÆL fordi jeg havde købt Clear blue ÆL-tests. Strimlerne fra quicktest blev ALDRIG egentlig positive - mens Clear blus med det samme blev klokkeklar positiv :)

Så hvis ikke vi har heldet med os denne måned, så har jeg nogle fra quicktest jeg skal have brugt - også dobbelt tjekker jeg med Clear blue, når de andre bliver svagt positive ^_^ Jeg har nemlig tilbage fra denne cyklus. Næste gang er det tilbage til billige-test.dk, de virker i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER