Frk.Lind

Jubiii endelig - et novemberbarn :)

117 indlæg i dette emne

Jeg har lige testet positiv idag :loveshower

 

Og min termin er indtil videre d. 7 nov :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay Stort tillykke :glad Jeg håååååååber meget at kunne komme med her i gruppen (har testdag 11/3)  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig snublefod :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet positiv idag :loveshower

 

Og min termin er indtil videre d. 7 nov :baby2

Jeg har lige testet positivt i dag og regner også med termin 7 . November

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, hvor fedt! Både til dig og Maj83 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Jeg testede også positiv 28 februar. Jeg har foreløbig termin 6 november.

Jeg er helt ny herinde, så skal lige have fundet ud af hvad denne side kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Jeg testede også positiv 28 februar. Jeg har foreløbig termin 6 november.

Jeg er helt ny herinde, så skal lige have fundet ud af hvad denne side kan ;)

Hvor fedt. Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget ser ud til, at jeg måske får lov at være med her i novemberterminen :yay har testet positiv her til morgen 4+0. Nu skal spiren (eller spirerne) bare blive!!! Potentielt kan der være to, da jeg ved, at der var to æg, da jeg blev insemineret for 2 uger siden :)

 

Min termin burde være omkring 17/11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget ser ud til, at jeg måske får lov at være med her i novemberterminen :yay har testet positiv her til morgen 4+0. Nu skal spiren (eller spirerne) bare blive!!! Potentielt kan der være to, da jeg ved, at der var to æg, da jeg blev insemineret for 2 uger siden :)

 

Min termin burde være omkring 17/11

 

Sådan, jeg kan også potentielt have 2, men de er mere end velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle! :loveshower

Jeg melder mig også ind i novemberterminen! :yay

Dog aner jeg ikke hvornår jeg har termin ;)

Og velkommen til Vibella, det her er et fantastisk forum med en masse dejlige mennesker som lytter, kommer med gode råd og griner sammen med en! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle! :loveshower

Jeg melder mig også ind i novemberterminen! :yay

Dog aner jeg ikke hvornår jeg har termin ;)

Og velkommen til Vibella, det her er et fantastisk forum med en masse dejlige mennesker som lytter, kommer med gode råd og griner sammen med en! :lovebk

 

Stort tillykke, dejligt med flere at kunne følges med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind her :)

 

Har umiddelbart termin den 3/11 - det er så FANTASTISK :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Yay, vi bliver mange. Så er der vist snart basis for en smalltalktråd osv. :) Jeg er helt rundt på gulvet stadigvæk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med så mange i novembertråden, Er der nogen som har været ude og shoppe endnu? Jeg tør først efter ts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen med et novemberbarn. Umiddelbart har jeg termin 15. November..  :loveshower

 

Tillykke til alle I andre.. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med så mange i novembertråden, Er der nogen som har været ude og shoppe endnu? Jeg tør først efter ts.

 

Ja, det er fedt :) Jeg har shoppet lidt body'er og sådan inden jeg overhovedet blev gravid, men så trak det jo ud og manden var heller ikke pjattet med, at jeg shoppede. Jeg har faktisk ikke såeh stor trang endnu til shopping. Jeg er nok mest bare spændt på, om graviditeten holder og senere om at finde ud af kønnet. Jeg vil dog ikke udelukke, at jeg alligevel kommer til at shoppe løs. I dag skal jeg ned i babysam til foredrag, så jeg er lidt spændt på, om jeg lader mig lokke til at købe noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen med et novemberbarn. Umiddelbart har jeg termin 15. November..  :loveshower

 

Tillykke til alle I andre.. :balloons

 

:balloons TILLYKKE og velkommen til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind her :)

 

Har umiddelbart termin den 3/11 - det er så FANTASTISK :loveshower

 

 

Jeg melder mig også på banen med et novemberbarn. Umiddelbart har jeg termin 15. November..  :loveshower

 

Tillykke til alle I andre.. :balloons

 

 

Tillykke begge to! :loveshower :kuller

 

Det lader til at blive en god stor novemberterminsgruppe!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med så mange i novembertråden, Er der nogen som har været ude og shoppe endnu? Jeg tør først efter ts.

 

 

Jeg har ikke shoppet og kommer nok heller ikke til at shoppe det store. Jeg har jo en pige på godt 2,5 år og så har jeg arvet en masse drengetøj (som dog lige skal sorteres kraftigt i) så behovet for nyt er vist minimalt her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen med et novemberbarn. Umiddelbart har jeg termin 15. November..  :loveshower

 

Tillykke til alle I andre.. :balloons

 

Velkommen til, skønt med en mere:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er fedt :) Jeg har shoppet lidt body'er og sådan inden jeg overhovedet blev gravid, men så trak det jo ud og manden var heller ikke pjattet med, at jeg shoppede. Jeg har faktisk ikke såeh stor trang endnu til shopping. Jeg er nok mest bare spændt på, om graviditeten holder og senere om at finde ud af kønnet. Jeg vil dog ikke udelukke, at jeg alligevel kommer til at shoppe løs. I dag skal jeg ned i babysam til foredrag, så jeg er lidt spændt på, om jeg lader mig lokke til at købe noget :rolleyes

 

 

Jeg var til foredraget i babysam i onsdags, men har nu ikke købt noget endnu. Jeg tør ikke rigtig før jeg har set liv ved scanningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde være 6+0 i dag og måtte lige tage endnu en test i morges for at være sikker på at den var god nok. Mandens kommentar, den kunne da ikke være mere positiv.

 

Men jeg synes det er en en god måde at holde bekymringerne i ro.

 

Hvordan går det med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til foredraget i babysam i onsdags, men har nu ikke købt noget endnu. Jeg tør ikke rigtig før jeg har set liv ved scanningen

 

 

Burde være 6+0 i dag og måtte lige tage endnu en test i morges for at være sikker på at den var god nok. Mandens kommentar, den kunne da ikke være mere positiv.

 

Men jeg synes det er en en god måde at holde bekymringerne i ro.

 

Hvordan går det med jer andre?

 

Jeg købte ikke noget. Det var sgu lidt fesent, synes jeg. Der var lidt rabat på autostole og de nye stokke stole, men jeg tror, vi vælger en brugt trip trap stol, og det er også bare ret tidligt endnu.  

Her går det fint, men jeg er jo kun 4+4. Har små niv og lidt sidestik-agtig fornemmelse en gang i mellem og så kvalme on/off. Mest off for tiden, heldigvis. Lavede lige en fin G-test her til morgen bare lige for at tjekke efter, at den er blevet mere tydelig, og det var den :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind foreløbigt :) min mens udeblev i onsdags, så jeg tog en test fredag, to i går og en her til morgen og alle med en positiv ekstra streg, skulle jeg da mene :) har vedhæftet et billede.

Efter beregningerne har jeg vist nok termin den 17/11, jeg er helt grøn inden for babyverdenen, så har ikke helt styr på alting endnu. Lidt skræmmende men også rigtig spændende. Manden glæder sig, men er også bange for at glæde sig for tidligt, det samme med mig :) men det er også en helt uvant situation for os, vi har prøvet siden november.

Så jeg er vist 4+6 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind foreløbigt :) min mens udeblev i onsdags, så jeg tog en test fredag, to i går og en her til morgen og alle med en positiv ekstra streg, skulle jeg da mene :) har vedhæftet et billede.

Efter beregningerne har jeg vist nok termin den 17/11, jeg er helt grøn inden for babyverdenen, så har ikke helt styr på alting endnu. Lidt skræmmende men også rigtig spændende. Manden glæder sig, men er også bange for at glæde sig for tidligt, det samme med mig :) men det er også en helt uvant situation for os, vi har prøvet siden november.

Så jeg er vist 4+6 i dag.

post-8184-0-93405500-1394949981_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER