Frk.Lind

Jubiii endelig - et novemberbarn :)

117 indlæg i dette emne

Jeg har lige taget en positiv test her til morgen. Stregen var lidt svag, men jeg skulle også først have mens på mandag. Jeg har haft det lidt mærkeligt den sidste uge, så kunne ikke vente mere og så dukkede streg nummer 2 op. Jeg har aldrig set min mand hoppe så hurtigt ud af sengen før, som han gjorde her til morgen for at se stregen. Nu venter vi i spænding på at stregen bliver mere tydelig. Nu krydser vi bare fingre for at vores lille mummi bliver hvor den skal. Umiddelbart sætter terminsberegneren mig til d. 1 december, men da min æl kommer før dag 14 i cyklus bliver det nok et slut november barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige taget en positiv test her til morgen. Stregen var lidt svag, men jeg skulle også først have mens på mandag. Jeg har haft det lidt mærkeligt den sidste uge, så kunne ikke vente mere og så dukkede streg nummer 2 op. Jeg har aldrig set min mand hoppe så hurtigt ud af sengen før, som han gjorde her til morgen for at se stregen. Nu venter vi i spænding på at stregen bliver mere tydelig. Nu krydser vi bare fingre for at vores lille mummi bliver hvor den skal. Umiddelbart sætter terminsberegneren mig til d. 1 december, men da min æl kommer før dag 14 i cyklus bliver det nok et slut november barn :)

 

Tillykke med de to streger og velkommen til! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en positiv test her til morgen. Stregen var lidt svag, men jeg skulle også først have mens på mandag. Jeg har haft det lidt mærkeligt den sidste uge, så kunne ikke vente mere og så dukkede streg nummer 2 op. Jeg har aldrig set min mand hoppe så hurtigt ud af sengen før, som han gjorde her til morgen for at se stregen. Nu venter vi i spænding på at stregen bliver mere tydelig. Nu krydser vi bare fingre for at vores lille mummi bliver hvor den skal. Umiddelbart sætter terminsberegneren mig til d. 1 december, men da min æl kommer før dag 14 i cyklus bliver det nok et slut november barn :)

 

Hvor spændende, stort tillykke og velkommen til:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en positiv test her til morgen. Stregen var lidt svag, men jeg skulle også først have mens på mandag. Jeg har haft det lidt mærkeligt den sidste uge, så kunne ikke vente mere og så dukkede streg nummer 2 op. Jeg har aldrig set min mand hoppe så hurtigt ud af sengen før, som han gjorde her til morgen for at se stregen. Nu venter vi i spænding på at stregen bliver mere tydelig. Nu krydser vi bare fingre for at vores lille mummi bliver hvor den skal. Umiddelbart sætter terminsberegneren mig til d. 1 december, men da min æl kommer før dag 14 i cyklus bliver det nok et slut november barn :)

 

Tillykke og velkommen til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :) Det er altså så spændende. Er lige ved at gå til af ren spænding. Var i ikke lige ved at gå til af spænding indtil i kom til lægen og blev bekræftet i at alt er som det skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige taget en positiv test her til morgen. Stregen var lidt svag, men jeg skulle også først have mens på mandag. Jeg har haft det lidt mærkeligt den sidste uge, så kunne ikke vente mere og så dukkede streg nummer 2 op. Jeg har aldrig set min mand hoppe så hurtigt ud af sengen før, som han gjorde her til morgen for at se stregen. Nu venter vi i spænding på at stregen bliver mere tydelig. Nu krydser vi bare fingre for at vores lille mummi bliver hvor den skal. Umiddelbart sætter terminsberegneren mig til d. 1 december, men da min æl kommer før dag 14 i cyklus bliver det nok et slut november barn :)

Velkommen til!  :balloons  at stregen er lidt svag, tror jeg også har noget at gøre med hvilket mærke GT du har (kunne jeg forestille mig). Jeg havde en "tisse på" hvor der var to meget tydelige streger, og en "strip-stikke-ned-i-bæger" hvor den ene var ret svag. Og begge taget på samme tid. 

Jeg skal have første scanning den 31. og er virkelig ved at gå til! Også især fordi man jo ikke rigtig kan mærke noget endnu (jeg kan i hvert fald ikke rigtig). Manden driller med at der er tvillinger, så det er også lidt spændene om der er én eller to. Der er dog ingen der er disponible for det i vores familier, så jeg glæder mig til at kunne sige at der altså kun er én! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :) Det er altså så spændende. Er lige ved at gå til af ren spænding. Var i ikke lige ved at gå til af spænding indtil i kom til lægen og blev bekræftet i at alt er som det skal være?

 

 

Sæt dig ikke for store forventninger til det første lægebesøg. Rigtig mange steder stoler de på den GT test du selv har taget og laver ingen gynækologisk undersøgelse. Så du får måske højst målt blodtryk og måske taget blodprøver.

Ellers er det et snakkebesøg, hvor lægen skal vurdere om du skal have ekstra hjælp, om du har udfordringer med nogen former for misbrug, allergier eller sygdomme.

 

Det er først til scanning, det begynder at blive sjovt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også på fornemmelsen at det er tvillinger, men nu må vi se :)

Jeg er sikker på at min læge vil undersøge mig ordenligt, da hun er rigtig sød og meget grundig. Men selvfølgelig er scanningen da endnu mere spændende. Uhhhvor er det altså fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke til jer alle :)

 

Jeg kan nu også melde mig i november terminsgruppen:)

Er sat til d. 6 november, så er nu 7+1.:)

Er der nogle af jer fra Esbjerg omegn ?

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke til jer alle :)

 

Jeg kan nu også melde mig i november terminsgruppen:)

Er sat til d. 6 november, så er nu 7+1. :)

Er der nogle af jer fra Esbjerg omegn ?

Stort tillykke :) Og velkommen ind i gruppen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også på fornemmelsen at det er tvillinger, men nu må vi se :)

Jeg er sikker på at min læge vil undersøge mig ordenligt, da hun er rigtig sød og meget grundig. Men selvfølgelig er scanningen da endnu mere spændende. Uhhhvor er det altså fantastisk.

 

Spændende :) Måske kan der også være tvillinger her....der var i hvert fald to æg...men nu må vi se :)

 

 

Hej og tillykke til jer alle :)

 

Jeg kan nu også melde mig i november terminsgruppen:)

Er sat til d. 6 november, så er nu 7+1. :)

Er der nogle af jer fra Esbjerg omegn ?

 

Velkommen til :balloons Jeg er fra sjælland, så det går vist ikke under "omegn" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og tillykke til jer alle :)

 

Jeg kan nu også melde mig i november terminsgruppen:)

Er sat til d. 6 november, så er nu 7+1.:)

Er der nogle af jer fra Esbjerg omegn ?

Velkommen til og tillykke. Jeg er fra Fyn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I andre også ved at vokse ud af jeres tøj? Jeg har problemer med at lukke mine bukser om aftenen og selv de bher jeg fik i julegave er for små

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I andre også ved at vokse ud af jeres tøj? Jeg har problemer med at lukke mine bukser om aftenen og selv de bher jeg fik i julegave er for små

Jeg føler mig oppustet om aften, men tøjet passer heldigvis endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I andre også ved at vokse ud af jeres tøj? Jeg har problemer med at lukke mine bukser om aftenen og selv de bher jeg fik i julegave er for små

 

Jeg havde lige tabt knapt 10 kg (desværre langt fra nok), og var gået en størrelse ned i bukser, men de er så blevet stramme nu. Til gengæld var BH'erne blevet lidt store, så dem kan jeg bruge endnu :rolleyes Men da bukserne begyndte at stramme bestilte jeg sådan nogle bukseudvidere (monteres på knap eller hægte), og de er lige kommet med posten. Jeg må dog tilstå, at jeg også bestilte to par graviditetsbukser, da bukserne begyndte at stramme. Bare så jeg har dem, når det bliver aktuelt :) Jeg kan jo desværre ikke hoppe ned i normale størrelser, så jeg vil ikke stå og risikere, at jeg pludselig har brug for ventebukser og så ikke har noget, jeg kan bruge, fordi der er et par ugers ventetid :( Jeg kiggede lige på Asos maternity og faldt over en kjole, som var næsten udsolgt, hvor jeg kunne få den i størrelse 20 til 350 kr., så den "kom jeg til" at bestille i dag, selvom jeg absolut ikke står og mangler den :badgirl

 

post-6112-0-70661300-1395596968_thumb.pn

 

Jeg tog lige for sjov en g-test her i eftermiddag, og teststregen kom lige så hurtigt frem som kontrolstregen og blev nærmest mere tydelig, så jeg tror, min haletudse har det godt indtil videre :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige tabt knapt 10 kg (desværre langt fra nok), og var gået en størrelse ned i bukser, men de er så blevet stramme nu. Til gengæld var BH'erne blevet lidt store, så dem kan jeg bruge endnu :rolleyes Men da bukserne begyndte at stramme bestilte jeg sådan nogle bukseudvidere (monteres på knap eller hægte), og de er lige kommet med posten. Jeg må dog tilstå, at jeg også bestilte to par graviditetsbukser, da bukserne begyndte at stramme. Bare så jeg har dem, når det bliver aktuelt :) Jeg kan jo desværre ikke hoppe ned i normale størrelser, så jeg vil ikke stå og risikere, at jeg pludselig har brug for ventebukser og så ikke har noget, jeg kan bruge, fordi der er et par ugers ventetid :( Jeg kiggede lige på Asos maternity og faldt over en kjole, som var næsten udsolgt, hvor jeg kunne få den i størrelse 20 til 350 kr., så den "kom jeg til" at bestille i dag, selvom jeg absolut ikke står og mangler den :badgirl

Skærmbillede 2014-03-23 kl. 15.58.19.png

Jeg tog lige for sjov en g-test her i eftermiddag, og teststregen kom lige så hurtigt frem som kontrolstregen og blev nærmest mere tydelig, så jeg tror, min haletudse har det godt indtil videre :wub

Når man kan mærke man trænger, så er der jo altid en god undskyldning for at shoppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kan mærke man trænger, så er der jo altid en god undskyldning for at shoppe Så det er jo fedt

Den er da også super fin, og billig den kjole, ser allerede frem til sommer i de fineste sommerkjoler Er dog bare lidt spændt på hvordan jeg har det i bikini når turen går til Tunesien til sommer

Så dejligt for jer

 

Ja, lige præcis. Min mand kom også med en bemærkning om shopping i dag ;) Det er noget, jeg er ret god til :rolleyes Ja, jeg tror nemlig, den kjole kunne være fin til sommer, og min bror bliver 40 til august, så hvis han holder fest, så ville kjolen nok passe fint :) 

 

Hm, hvis du har det skidt med tanken om bikini, kan du så ikke shoppe en fin badedragt en måneds tid før? Tunesien er nok ret varm i sommerferien, så mon ikke, du vil sætte pris på at kunne køle af i vandet? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige præcis. Min mand kom også med en bemærkning om shopping i dag ;) Det er noget, jeg er ret god til :rolleyes Ja, jeg tror nemlig, den kjole kunne være fin til sommer, og min bror bliver 40 til august, så hvis han holder fest, så ville kjolen nok passe fint :)

Hm, hvis du har det skidt med tanken om bikini, kan du så ikke shoppe en fin badedragt en måneds tid før? Tunesien er nok ret varm i sommerferien, så mon ikke, du vil sætte pris på at kunne køle af i vandet? :)

Endnu en grund for at shoppe lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bukser strammer rigtig meget. Min mave den ser allerede gravid ud. Det er virkelig gået hurtigt. Den så jo faktisk gravid ud inden jeg vidste at jeg var det. Mine forældre kunne se på min mave at jeg var gravid uden jeg havde sagt noget. Måske er jeg lidt længere end jeg tror? Det er altså spændende. Jeg skal i hvert fald snart shoppe, hvis ikke jeg skal gå med rumpen bar :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg skal også snart have købt ind. Jeg synes asos har mange lækre ventekjoler  til billig penge. Men synes alle deres bukser er smalle i benene og det er bukser jeg mangler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvså skete det der ikke måtte ske... Så jeg må melde mig ud af gruppen igen...øøøv..

Men ønsker jer alle sammen tillykke med jeressmå guld klumper.. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvså skete det der ikke måtte ske... Så jeg må melde mig ud af gruppen igen...øøøv..

Men ønsker jer alle sammen tillykke med jeressmå guld klumper.. ❤️

Øv hvor er jeg ked af at høre det. Håber det snart lykkedes for jer igen, med en der bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Det er super hårdt men vi er ikke skræmt, vi må op på hesten igen.. Men der skal lige gå lidt... Skal lige ha denne oplevelse på afstand :( men tak for tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Det er super hårdt men vi er ikke skræmt, vi må op på hesten igen.. Men der skal lige gå lidt... Skal lige ha denne oplevelse på afstand :( men tak for tanken :)

 

Æv :kram2 Håber I får det rystet af og snart får en spire, der sidder fast :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii.. Så blev det vores tur til at få de to streger.. Testede svagt positiv 23/3 og var meget usikker og turde ikke at tro på det.. Men har her til morgen testede jeg igen og testen er stadig positiv og mere tydelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER