Mette

Cykelanhænger

47 indlæg i dette emne

Kan I anbefale en (billig) cykelanhænger - gerne med plads til 2 børn. Hvor gammel skal man være for at kunne sidde i sådan en. Der er jo seler, men forestiller mig det bumper lidt når man kører. Vil nemlig gerne have en til Vigga her fra hun er ca 10 måneder, tror i man kan det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv kan ikk få linket til at virke. Kan du sige hvor den ligger så kan jeg selv finde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man ikk når man er på fra mobil for den har forkortet linket - men må prøve fra computer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har "op'et" den for dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Bellelli B-taxi og er skide glade for den!

var så heldig at købe en sprit ny på DBA til 1200kr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd, vi vil nemlig også have en til at køre J til og fra vuggestue i. Kan nu heller ikke få de andres link til at virke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer lige på dine spørgsmål her ;)

Vi har Croozer Kid 2, med plads til to ;) Vi har babykøjer i, så drengene og jeg har allerede været ude at cykle flere gange og de ligger så fint i køjerne med dyner og putter og sover middagslur, hvis vi er væk i længere tid. Tror de siger fra ti måneder uden babykøjerne, men der er også nogle siddestøtte halløj, så kan den måske bruges før. Men du siger jo ti mdr. til Vigga og så er det jo ti-fire :)

Vi købte den hos Jønnes Cykler online og fik leveret lynhurtigt. Det var umiddelbart det billigste, jeg kunne finde, da vi købte. Tror vi gav 5200 eller deromkring med en masse udstyr, jeg ringede og fik lidt ekstra med, fordi vi skulle have to babykøjer.

Der er super fin plads i den, den anden dag havde jeg drengene i deres køjer og så tre indkøbsposer i bagagerummet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer lige på dine spørgsmål her ;)

Vi har Croozer Kid 2, med plads til to ;) Vi har babykøjer i, så drengene og jeg har allerede været ude at cykle flere gange og de ligger så fint i køjerne med dyner og putter og sover middagslur, hvis vi er væk i længere tid. Tror de siger fra ti måneder uden babykøjerne, men der er også nogle siddestøtte halløj, så kan den måske bruges før. Men du siger jo ti mdr. til Vigga og så er det jo ti-fire :)

Vi købte den hos Jønnes Cykler online og fik leveret lynhurtigt. Det var umiddelbart det billigste, jeg kunne finde, da vi købte. Tror vi gav 5200 eller deromkring med en masse udstyr, jeg ringede og fik lidt ekstra med, fordi vi skulle have to babykøjer.

Der er super fin plads i den, den anden dag havde jeg drengene i deres køjer og så tre indkøbsposer i bagagerummet.

er den nem at montere på andre cykler? Tænker hvis jeg afleverer men far henter, så man kan lade den stå og så nemt komme den på hans cykel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er den nem at montere på andre cykler? Tænker hvis jeg afleverer men far henter, så man kan lade den stå og så nemt komme den på hans cykel?

Ja, den er super nem at flytte, så skal du bare have beslag på begge cykler. Tror endda faktisk, at der følger to med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den der rigtig fin ud! Men 4200 dyere end den fra thansen som bedst passer budgettet - er den virkelig 4200 mere værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der rigtig fin ud! Men 4200 dyere end den fra thansen som bedst passer budgettet - er den virkelig 4200 mere værd

Det er jo så det. Den er nr. to i tænks test og er den, de anbefaler, da vinderen er endnu dyrere. Så det gik vi efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo så det. Den er nr. to i tænks test og er den, de anbefaler, da vinderen er endnu dyrere. Så det gik vi efter.

den ser ogse federe ud end den fra thansen - den har et lidt tamt design haha! Men det er fordi mine forældre vil give os den i gave til vigga her til hendes fødselsdag så prisen er ret afgørende da vi ikke selv betaler og egentlig bare er på jagt efter en der virker godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det måske en mulighed selv at putte noget oven i gaven?

Ellers, har du tjekket brugt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det måske en mulighed selv at putte noget oven i gaven?

Ellers, har du tjekket brugt?

en smule ja, men ikke 4.000 - og vil heller ikke rigtig give mere hvis der ikke er de store forskelle

 

ja har kigget lidt brugt også, men ikke fundet en vildt god en... og måske lyder det underligt men føler jeg har brug for noget nyt... de sidste større ting vi har købt til Vigga har været brugte ting, og for en gangs skyld kunne jeg godt trænge til noget der var splinternyt - men var der en lækker brugt vogn i vildt god stand kunne det sagtens være en mulighed også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek DBA! Vi var heldige at spare ret mange penge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, du spørger, om Croozeren er så mange penge ekstra værd. Men tænk lige på, at det handler om sikkerhed for dit barn.

Vi har selv købt croozeren så er selvfølgelig farvede af det og ikke særlig objektive. Men de billige trailere har dumpet tænks test. fx den fra biltema. De har vist ikke testet Thansen....
Prøv at google nogle anmeldelser og se tingene an i butikken. 

p.s. vi købte vores med prisgaranti i babysam. Så vidste vi, at vi ikke blev snydt på den bekostning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget vil i give?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget vil i give?

Helst ingenting ;) jeg ved mine forældre ville give os det der svarer til thansen modellen i gave - men måske vi bare skal tage imod pengene og bruge som tilskud og købe en selv der er bedre.

Har læst meget på nettet men selv croozeren får dårlige anmeldelser nogen steder, kun Chariot klarer alle tests - men vores budget ligger nok mere til croozeren som trods alt er en god vogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helst ingenting ;) jeg ved mine forældre ville give os det der svarer til thansen modellen i gave - men måske vi bare skal tage imod pengene og bruge som tilskud og købe en selv der er bedre.

Har læst meget på nettet men selv croozeren får dårlige anmeldelser nogen steder, kun Chariot klarer alle tests - men vores budget ligger nok mere til croozeren som trods alt er en god vogn

Jeg så lige, at FDM har medlemstilbud på Chariot til 3.500, så vidt jeg husker. Ret ærgerligt, når vi lige har købt Croozeren, nå men jeg er nu glad for vores :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER