bare mig

Tip til røde numser

7 indlæg i dette emne

Nu havde vi lige gang i snakken om røde blenumser inde i en personlig tråd. Jeg tænkte at det sagtens kunne tåle at blive gentaget i dens egen tråd.

 

Jeg har nemlig fantastisk erfaring med A-dermas lotion spray. Det er en zinkspray som simpelthen virker fantastisk. Det bedste ved den er at den er i spray, så man ikke skal stå og smøre på de røde numser, og når man sprayer det på, køler det, så det føles rigtig rart at få på. Og så virker det!! 1-2 dage så er selv de værste ildrøde numser pæne!

Den kan købes på apoteket for lige under 100 kr.

a-derma-cytelium-lotion-spray.jpg

Den får hermed 10 ud af 10 stjerner fra mig! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste råd mod røde numser mener jeg til dato, er kogt-vands-klude. Det virker simpelthen bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var meget glad for zinksalve til min første datter. Et godt lag af det gjorde underværker. Men hun havde nu sjældent rød numse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget glad for 100% lanolin :) vi bruger brystvortecremen fra medela :) også føntørring for at sikre at numsen bliver helt tør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inotyol, en salve som fåes på apoteket... Det sammer gode ved den er, da så snart der viser sig et lille røde område på numsen, smører man det på området, og ja i løbet af få timer er den røde numse væk :loveshower  Jeg er stor fan, og det ved jeg vores VS også er :) den koster 69 kr. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inotyol, en salve som fåes på apoteket... Det sammer gode ved den er, da så snart der viser sig et lille røde område på numsen, smører man det på området, og ja i løbet af få timer er den røde numse væk :loveshower Jeg er stor fan, og det ved jeg vores VS også er :) den koster 69 kr.

:ditto

Vi fik det anbefalet af DP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu havde vi lige gang i snakken om røde blenumser inde i en personlig tråd. Jeg tænkte at det sagtens kunne tåle at blive gentaget i dens egen tråd.

 

Jeg har nemlig fantastisk erfaring med A-dermas lotion spray. Det er en zinkspray som simpelthen virker fantastisk. Det bedste ved den er at den er i spray, så man ikke skal stå og smøre på de røde numser, og når man sprayer det på, køler det, så det føles rigtig rart at få på. Og så virker det!! 1-2 dage så er selv de værste ildrøde numser pæne!

Den kan købes på apoteket for lige under 100 kr.

a-derma-cytelium-lotion-spray.jpg

Den får hermed 10 ud af 10 stjerner fra mig! :super

Vi bruger primært kun kartoffel mel. Og det gælder både til min datter men også dagpleje børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER