MariaPiesen

Klør hul på låret

3 indlæg i dette emne

Hver gang Ida får bukserne af, så klør hun sig meget på venstre lår, ja faktisk så meget at hun nu har fået kradset hul på låret. Jeg smører med cream hver gang hun får bukserne og hun render meget rundt uden bukser så det får meget luft.

Det er tredje gang hun har kløet hul på låret, det er kun det venstre det går udover. Det skal siges at lægen ikke vil se på hende, da han mener at det bare er fordi hun ikke får luft nok ind til huden.

Er det noget i andre har oplevet ??

I så fald har nogle deer til hvordan jeg måske kan få hende til at stoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fuldstændigt som min nevø, han kan kradse sig selv til blods og kløer på sit venstre ben hele tiden, han har fået aluminiumsallergi efter vaccination :( Er der en lille (eller stor) knude?

Jeg ville bede lægen om at holde sin mening for sig selv og give en henvisning så du kan få hende tjekket ved en hudlæge, og selv bede om at få tjekket for aluminium hvis ikke hudlægen selv foreslår det. Og ville min læge ikke hjælpe, ville jeg skifte med det samme, det kan ikke være rigtigt at der ikke er hjælp til at få hende undersøgt!

 

Der er en facebook side der hedder: aluminiumsallergi efter vaccination, måske du kan få lidt hjælp der og du kan se billeder af andre om det ligner  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uden at have laest andet end overskriften, taenkte jeg straks vaccineskade - nemlig aluminiumsallergi. Faa hende til laege, han SKAL se hende og SKAL anerkende det og eller henvend dig til vaccineforum, som kan hjaelpe dig videre. Der er MANGE boern, der har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER