Renesmee

Læge undersøgelse - Uge 25

6 indlæg i dette emne

Hej piger,

 

Har I været til læge undersøgelsen for uge 25? Jeg skal i morgen og jeg håber alt er i orden, specielt med rhesus blodtype, jeg håber vi har det sammen begge to.

 

Skal jeg tage min mand med? Er det nødvendigt?  Hvordan gik det for jer, dem det har været til lægen i uge 25?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal afsted på onsdag, så er også spændt på om alt er i orden.

Jeg regner ikke med at min kæreste skal med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted på onsdag, så er også spændt på om alt er i orden.

Jeg regner ikke med at min kæreste skal med. :)

Ja, jeg tager ikke min også :)...synes det var vigtigt til scanningerne men til resten er ok...

 

Ja, jeg er spændt også på hvor meget kan lægen sige, jeg kan mærke jeg har fået meget væske på sidste 2 uge, så krydser fingrene at alt er i orden. Jeg skriver til jer bagefter....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til læge i fredags og stort set det har været ikke så meget...hun målet mig, jeg blev veget, urin tjek, blød tjek....jeg har lidt sukker min blød så har de sent nogle prøve til hospitalet bare for at være sikker..hun sager at det er ikke noget, så jeg skulle ikke tænke på det. Jeg håber alt er ok, det finder vi ud næste ude.

Ellers det var det, ikke så meget, lige som jeg forvæntet... Næste er JM besøg i slutning af marts....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

 

Jeg har lige været til mit 2. lægebesøg (25+2). Jeg blevet vejet, fik målt blodtryk, målt maven, tjekket hjertelyd og afleverede en urinprøve. På vej hjem kom jeg til at tænke på, om ikke jeg skulle have taget en blodprøve? Jeg er rhesus negativ, så havde en idé om at det var nu det skulle tjekkes..?

 

Mvh. Line - der har totalt 'pregnancy brain' i dag og glemmer alt :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben :), jeg glemmer også helt vild. Før kunne jeg huske alt, jeg var en ambulant kalender, nu glemmer jeg hvis jeg fik min jern i morges .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER