Posted February 20, 2014 Hej piger, Har I været til læge undersøgelsen for uge 25? Jeg skal i morgen og jeg håber alt er i orden, specielt med rhesus blodtype, jeg håber vi har det sammen begge to. Skal jeg tage min mand med? Er det nødvendigt? Hvordan gik det for jer, dem det har været til lægen i uge 25? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2014 Jeg skal afsted på onsdag, så er også spændt på om alt er i orden. Jeg regner ikke med at min kæreste skal med. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2014 Jeg skal afsted på onsdag, så er også spændt på om alt er i orden. Jeg regner ikke med at min kæreste skal med. :) Ja, jeg tager ikke min også :)...synes det var vigtigt til scanningerne men til resten er ok... Ja, jeg er spændt også på hvor meget kan lægen sige, jeg kan mærke jeg har fået meget væske på sidste 2 uge, så krydser fingrene at alt er i orden. Jeg skriver til jer bagefter.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2014 Så har jeg været til læge i fredags og stort set det har været ikke så meget...hun målet mig, jeg blev veget, urin tjek, blød tjek....jeg har lidt sukker min blød så har de sent nogle prøve til hospitalet bare for at være sikker..hun sager at det er ikke noget, så jeg skulle ikke tænke på det. Jeg håber alt er ok, det finder vi ud næste ude. Ellers det var det, ikke så meget, lige som jeg forvæntet... Næste er JM besøg i slutning af marts.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2014 Hej. Jeg har lige været til mit 2. lægebesøg (25+2). Jeg blevet vejet, fik målt blodtryk, målt maven, tjekket hjertelyd og afleverede en urinprøve. På vej hjem kom jeg til at tænke på, om ikke jeg skulle have taget en blodprøve? Jeg er rhesus negativ, så havde en idé om at det var nu det skulle tjekkes..? Mvh. Line - der har totalt 'pregnancy brain' i dag og glemmer alt :-/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2014 Velkommen i klubben :), jeg glemmer også helt vild. Før kunne jeg huske alt, jeg var en ambulant kalender, nu glemmer jeg hvis jeg fik min jern i morges ..... Share this post Link to post Share on other sites