MamatilJ&M

Blødning midt i cyklus

4 indlæg i dette emne

Igår på CD 17 er jeg begyndt at bløde. Har jo normalt en cyklys på over 30-35 dage. Og det fortsætter idag også. Så meget at der er på papiret og også i bindet.

 

Er det normalt at bløde midt i cyklys? Og hvor meget er ok? Og hvor længe? Hvornår bør man søge læge?

 

:help Gode fåd og erfaringer modtages gerne :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg pletbloedte naermest hele sidste cyclus mellem mens, men tror simpelthen det var en slags udrensning med alt den yoga, jeg har med at goere for tiden!

 

I denne cyklus havde jeg en lill pletbloedning igaar, kun paa papiret, og det har jeg haft de sidste cyklus. Det er noget nyt, som jeg forbinder med aegloesning, for det passer med tiden, "smerter" og ael-slim. 

 

Men det er faktisk ikke ok at bloede mellem cyklus, synes jeg. Nu ville jeg lige vide, om det var noget, der skulle staa paa i denne her cyklus ogsaa, foer jeg tog action, men det tyder paa, at det bare var igaar... antijinx!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge sagde det er ok. Jeg har også pletblødt en del midt i cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

 

Hvad betegner man egentlig som en pletblødning? Hvor meget og hvor længe? Er nu på 3. dagen med det og der er noget på papiret hver gang jeg er på toilet. Det kunne godt være ÆL, da der var masser af slim med sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER