IBMA

Hvad siger vægten?

7 indlæg i dette emne

Synes vores tråd er gået lidt i stå, så nu prøver jeg at sætte lidt i gang i den...

Hvor meget har I taget på... eller tabt jer???

Jeg er i dag 18+3 og har taget mellem 2-2,5 kg på....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har taget ca. 300g på .. Så det er absolut acceptabelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 9+4, har taget 300 g på, ved min sidste graviditet have jeg på samme tid taget 3,5 kg på :rolleyes

ups forkert gruppe, :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt initiativ til lidt nyt liv herinde :)

Jeg er i uge 16+5 og lagde ud med at tabe 4,5 kg men har nu endelig taget næsten et på igen.

Det var også på tide, da min mave vokser og vokser. Jeg trak derfor også i ventetøjet i sidste weekend. Kan I fortsat være i jeres almindelig tøj, eller er I også ved at få en dejlig voksende mave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave begyndte at vokse HELT VILDT da jeg var 15-16 uger henne, og man er nu ikke i tvivl om jeg er gravid...

Men det jeg har taget på - er KUN på maven.. Så kan passe det meste af mit tøj, men ikke mine leggings, så der er jeg gået over til ventetøj..

Ellers kan mine kjoler og nederdele stadig bruges..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca 2½ kilo på. Kan ikke passe nogen af mine gamle bukser... Ikke engang leggings. Eller dvs jegkan få leggingspå, men kan ikkehlde ud at de trykker på maven, så her går jeg kun i ventetøj eller joggingbukser. SKal lige have manden på loftet efter en sæk fra sidst, men ved ikke hvor meget deri jeg kan passe (var lidt større sidst), og hvor meget jeg gider bruge igen - en del af det er jo snart 5 år. Og så har jeglige købt lidt nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 18+2 og startede med at tage lige under halvandet kilo på, men så tabte jeg 5 et halvt kilo, så er nu 4 kg under min før-graviditetsvægt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER