LiseML

Baby drømmen...

5 indlæg i dette emne

Hej alle  :balloons

Nogle af jer har sikkert læst mit opslag om at min svigerinde pludselig er blevet gravid (ups'er). Det har være en lidt svær uge for mig, men har nu besluttet mig for at lave min egen tråd og fokusere på os  :loveshower Og bruge den på samme måde som jeg brugte min bryllupstråd. Altså med en masse billeder og tanker om hvad man skal købe og hvorfor. Vi er nemlig gået igang med at købe ind til når den lille (forhåbentlig) Indfinder sig. Så vi har god tid til at finde det bedste og god tid til at spare sammen.

 

Jeg har også været på søster bk (Hvis man gætter hvem jeg er, hold det venligst hemmeligt :P) og elskede det forum, at man kan dele glæder, sorger, frustrationer og... ja alt... Det er så skønt med en ventil, især når nu pb er en hemmelighed for næsten alle, så kan man især have behov for at kunne dele sine følelser med andre  :bunny

 

Lidt om os: Jeg er 26 og Hr. Mand er 27. Vi blev gift i 2013 og flyttede i vores hus i 2012. Jeg har været "skruk" siden jeg var 16 ca.  :rolleyes men har selvfølgelig altid vidst med min fornuft, at jeg først ville være sikker på manden i mit liv og ville også helst være færdig uddannet, have arbejde, hus og bryllup på plads  ;) Men havde altid troet at jeg ville nå det hele inklusiv første barn inden jeg blev 25  :blink

 

Hr. Mand var ikke helt enig med mig og det at skulle giftes tog mange år med diskussioner, gråd og frustrationer. Så det var lykken da han endelig også gerne ville det (min Hr. Mand er meget perfektionistisk og ville gerne have styr på alt og have en rigtig god økonomi inden). Blev efter alt dette meget bekymret for hvordan enigheden om pb skulle gå, da jeg også gerne har villet have børn de sidste 2 år, men vidste godt det ikke ville være aktuelt, når han var svær at overtale til bryllup.

Til min store overraskelse var det ikke rigtigt et problem, vi var ret enige (med mig som den mest pressende  :oops). Så da vi havde været på bryllupsrejse forklarede jeg Hr. Mand at når mine p-piller slap op, ville jeg ikke tage flere og så var bolden på hans bane om hvad vi så skulle og han syntes bare vi skulle gå igang med pb der efter så  :kuller  :yay  

Jeg sluttede med dem i oktober og indtil videre ingen held  :stork

Uha det blev et langt indlæg, håber i nåede med så langt. Glæder mig meget til at følges med nogle af jer og følge med i jeres vej til graviditet  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo 4 cyklus vi er igang med og har egentlig altid haft det fint med at det ville tage et halvt år eller lidt mere. Men pga. min svigerindes pludselige graviditet fik jeg pludselig lidt stress og følte at vi skulle skynde os at nå med. Selv Hr. Mand startede med at spørge om jeg troede der var noget galt, når vi nu prøvede og ikke var på p-piller, men der stadigvæk ikke havde være gevinst, når hans søster nu kunne blive gravid på p-piller  :blink Det hjalp ikke just på mit humør, men måtte jo så forklare at det desværre var meget normalt, at der gik mere tid, når man smed p-pillerne  :rolleyes Så nu vil jeg geare ned igen og prøve at nyde vores prøve periode igen og tage det mere med ro.

Jeg har de sidste 4 år haft en følelse af, at det ville blive svært for mig at blive gravid og ved ikke hvorfor  <_< Er der andre der har/har haft det på samme måde? Og har det holdt stik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Velkommen til   :) Jeg har selv været på søstersiden i forbindelse med planlægning af bryllup sommeren 2012, og jeg var også super glad for siden. Jeg er også glad for denne bk, men der er jo lige den forskel, at man går og har tankermylder om et projekt, der kan blive kortvarigt eller meget langvarigt. Og derfor er jeg også undercover og har desværre fået en meget lang tråd i "min vej til graviditet" (hvor de fleste "jeg vil gerne være gravid"-tråde er placeret). Det er nu er over et år siden, at vi gik i gang. Jeg havde en idé om, at det ville gå ret hurtigt her, men det gjorde det så ikke. Vi har derfor fået en henvisning, og vi skal tale med en fertilitetsklinik i morgen. Men håber er ikke ude, og det er det da absolut heller ikke for jer. 4 måneder kan være lange, når man er meget opslugt af projektet, men det ER meget normalt, at der går noget tid, før der er bonus. Dog når de fleste at blive gravide indenfor et år. Håber det også bliver tilfældet for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Velkommen til   :) Jeg har selv været på søstersiden i forbindelse med planlægning af bryllup sommeren 2012, og jeg var også super glad for siden. Jeg er også glad for denne bk, men der er jo lige den forskel, at man går og har tankermylder om et projekt, der kan blive kortvarigt eller meget langvarigt. Og derfor er jeg også undercover og har desværre fået en meget lang tråd i "min vej til graviditet" (hvor de fleste "jeg vil gerne være gravid"-tråde er placeret), jeg det nu er over et år siden, at vi gik i gang. Jeg havde en idé om, at det ville gå ret hurtigt her, men det gjorde det så ikke. Vi har derfor fået en henvisning, og vi skal tale med en fertilitetsklinik i morgen. Men håber er ikke ude, og det er det da absolut heller ikke for jer. 4 måneder kan være lange, når man er meget opslugt af projektet, men det ER meget normalt, at der går noget tid, før der er bonus. Dog når de fleste at blive gravide indenfor et år. Håber det også bliver tilfældet for jer :goodluck

Hej Snublefod.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, det var faktisk i "min vej til graviditeten" jeg ville slå den op, så rykker den lige derover istedet  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rykket min tråd over i "Min vej til graviditet" Så skriv der istedet  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER