Olding

Ødelagte tests?

6 indlæg i dette emne

Fyret gik ud i går mens vi var hos min kærestes forældre - og da vi kom hjem til morgen var der 2 grader på badeværelset, hvor jeg opbevarer mine tests :blink

På brugsforvirringen står, at testene skal opbevares ved min 4 grader - og den ÆL test jeg tog til morgen var da også ugyldig :(

Ved I om jeg lige så godt kan smide de andre 10 ÆL og 5 graviditetsteste (inkl. en Clear Blue) ud - eller om der er en chance for at nogle af dem virker??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fyret gik ud i går mens vi var hos min kærestes forældre - og da vi kom hjem til morgen var der 2 grader på badeværelset, hvor jeg opbevarer mine tests :blink

På brugsforvirringen står, at testene skal opbevares ved min 4 grader - og den ÆL test jeg tog til morgen var da også ugyldig :(

Ved I om jeg lige så godt kan smide de andre 10 ÆL og 5 graviditetsteste (inkl. en Clear Blue) ud - eller om der er en chance for at nogle af dem virker??

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Bare du får dem ind i et normal"grads"område nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede dem med det samme ind i stuen, hvor der i det mindste var 14-15 grader, og tog efter en times tid en ny test.....der heldigvis var OK (selvom der ikke er "bid" med ÆL endnu)!

Pyha! De koster jo altså lidt penge :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede dem med det samme ind i stuen, hvor der i det mindste var 14-15 grader, og tog efter en times tid en ny test.....der heldigvis var OK (selvom der ikke er "bid" med ÆL endnu)!

Pyha! De koster jo altså lidt penge :blush

ja det gør de. Det har også været en fast månedsudgift her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super du fik dem reddet for det koster jo en bondegård

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det var dejligt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER