mamatil2

Nye Gener

7 indlæg i dette emne

Hej Piger

 

Jeg er nettop startet på min uge 28 og synes der begynder at dukke nogle andre gener op. Jeg får konstant næseblod, hvilket jeg aldrig nogensinde har døjet med før. Ikke så sjovt at sidde på Café og spise og så kommer der næseblod ud af det blå.

 

og  lillepigen er begyndt at fylde derinde, så det gøt vildt ondt at sidde, for hun trykker meget på ribbenene.

 

Har I andre gener?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg har nogen, men set ifht min sidste graviditet er jeg faktisk nemt sluppet denne gang :) (Håber ikke det betyder at fødslen bliver værre!  :rolleyes  :D )

 

Jeg er 25+0 i dag og mit bækken/lænd driller, men vi har en dejlig fys-ordning på arbejdet, og det har holdt det en del nede :)

Derudover har jeg ondt i navlen  :blink  :wacko  Jeg HADER at blive rørt i navlen, men nu er den begyndt at bumpe mod alting - kanten af skrivebordet fx - og af en eller anden grund gør det herrenaller, men bliver alligevel ved med at glemme det  :huh

Og så sover jeg bare generelt elendigt. Savner at ligge på maven  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg har nogen, men set ifht min sidste graviditet er jeg faktisk nemt sluppet denne gang :) (Håber ikke det betyder at fødslen bliver værre!  :rolleyes  :D )

 

Jeg er 25+0 i dag og mit bækken/lænd driller, men vi har en dejlig fys-ordning på arbejdet, og det har holdt det en del nede :)

Derudover har jeg ondt i navlen  :blink  :wacko  Jeg HADER at blive rørt i navlen, men nu er den begyndt at bumpe mod alting - kanten af skrivebordet fx - og af en eller anden grund gør det herrenaller, men bliver alligevel ved med at glemme det  :huh

Og så sover jeg bare generelt elendigt. Savner at ligge på maven  :)

 

navlen gør ondt!! :blink  Den har jeg ikke hørt før :P Men synes det er irriterende at min navne snart går ud af, hvor jeg altid har haft en meget indadvendt navle. så håber den kommer igen bag efter.

Jeg har også Altid sovet på maven før i tiden. men nu er det jo umuligt og ubehageligt. jeg har heldigvis kunne snyde lidt med en kropspude og ligge en mellemting af på maven og på siden. men Det tror jeg snart jeg kan vinke farvel til også. for hun er ved at sparke imod. :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen nye gener her, men den med navlen kender jeg også. Har haft ondt i navlen længe - scanningerne har været ret pinefulde, når der blev kørt hen mod navlen. Jordemoderen mener det kan være fra min egen fødsel - noget arvæv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner også at sove på maven :( Jeg har stadig min kvalme og ellers er min lænd begyndt, at gøre mega ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har min trælse bækkenløsning som jeg har gået sygemeldt med længe og den bliver kun værre desværre.... Også får jeg rigtig mange plukveer i den her tid og min jordmor synes også lige vi måtte på sygehuset og tjekkes for det i mandags men det er åben bare min krop der reagere sådan.. Ja også har bassemand ment han skulle hoppe på min blære de sidste par dage men ellers går alt som det skal ;) imorgen torsdag er der præcis 100 dage til til min termin :D det kan ikke blive maj hurtig nok mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har min trælse bækkenløsning som jeg har gået sygemeldt med længe og den bliver kun værre desværre.... Også får jeg rigtig mange plukveer i den her tid og min jordmor synes også lige vi måtte på sygehuset og tjekkes for det i mandags men det er åben bare min krop der reagere sådan.. Ja også har bassemand ment han skulle hoppe på min blære de sidste par dage men ellers går alt som det skal ;) imorgen torsdag er der præcis 100 dage til til min termin :D det kan ikke blive maj hurtig nok mere

Ja det er dejligt, når man når under de 100 dag!! Nej jeg synes altså maj er allllllllllllllllllllllllllllllllllllllt for lang væk stadig. Idag er der 50 dag til jeg skal på Barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER