Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Jeg opretter lige, den efterhånden klassiske, smalltalk-tråd, hvor vi kan skrive om løst og fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh den kvalme. Har mere kvalme denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen samme slags kvalme som igår, denne gang MED opkast!!! ØØØØV siger jeg bare, ØV!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkelig synd for jer at i har kvalme :kram.. Selv har jeg ikke kvalme, men ondt i lænden, til gengæld er jeg nødt til jævnligt at messe mig selv at manglende kvalme ikke betyder at baby ikke har det godt, og jeg nok ville have en form for blødning hvis der var noget galt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kvalme sucks!

Det hold er jeg ufrivilligt med på!

Heldigvis ikke så slemt lige nu.

Hvordan har i andre det når i hoster/nyser?

Hos mig gør det ondt :( på ligamentsmerte agtig måde. Men vælger at se det som et godt tegn. At baby passer på sig selv derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inter når jeg nyser, men strækkken og en følelse af at alle muskler og sener omrokerer en lille smule, ondt i lænden og så er jeg mega oppustet om aftenen, altså sådan at jeg virkelig ser gravid (og lidt tyk ud), det er lidt sjovt :)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slå mig på kvalme bølgen. Har indtil nu kun kastet op 6 gange. Men fuck jeg er træt af det og har lidt svær ved at gennemskue hvordan jeg skal komme igennem hverdagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De andre gange jeg har været gravid har jeg haft den ledeste kvalme hele vejen igennem... Denne gang er det knap så slemt, og er nervøs for at der er noget galt... Jeg har pletblødt lidt siden i nat, men det er så lidt der kommer og det er kun når jeg tørre mig at jeg kan se det... Er meget obs på det, og jeg har været ved siden af mig selv det meste af dagen siger min kære mand. 

Men jeg ved også godt at man kan bløde svagt ved de første par gange hvor man skulle have haft mens... Men bliver squ alligevel nervøs. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De andre gange jeg har været gravid har jeg haft den ledeste kvalme hele vejen igennem... Denne gang er det knap så slemt, og er nervøs for at der er noget galt... Jeg har pletblødt lidt siden i nat, men det er så lidt der kommer og det er kun når jeg tørre mig at jeg kan se det... Er meget obs på det, og jeg har været ved siden af mig selv det meste af dagen siger min kære mand.

Men jeg ved også godt at man kan bløde svagt ved de første par gange hvor man skulle have haft mens... Men bliver squ alligevel nervøs.

Åh kæreste du, krydser alt for at der ikke sker yderligere... :kram

Min kvalme er igen overstået, men er øm i "downthere", som mens smerter konstant... Intet når jeg nyser/hoster, men ja, forpustet og oppustet... Aaarhg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De eneste graviditetssymptomer jeg har er, at jeg har ligamentsmerter af og til. Håber at denne graviditet bliver lige så problemfri som den jeg havde med Maja. Gruer lidt for trætheden, som ramte mig i uge 7 sidst. Jeg arbejder væsentlig mere nu end jeg gjorde, da jeg ventede Maja og plus jeg denne gang har Maja at tage mig af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i andre fortsat ligge på maven uden det giver gener når i rejser jer op? Hos mig virker det som om, at mine ligamentsmerter forværres af at ligge på maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i andre fortsat ligge på maven uden det giver gener når i rejser jer op? Hos mig virker det som om, at mine ligamentsmerter forværres af at ligge på maven...

Nogle gange har jeg ikke problemer med det, men andre gange får jeg flere ligamentsmerter af at ligge på maven.

Dog er mine bryster så hårde at det føles som at ligge på sten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange har jeg ikke problemer med det, men andre gange får jeg flere ligamentsmerter af at ligge på maven.

Dog er mine bryster så hårde at det føles som at ligge på sten :(

Det er præcis det samme med mig, altså som om man får flere ligamentsmerter nogle gange... Men ikke altid..

Brysterne er der ikke noget med endnu - kun selve brystvorterne, DE er ømme... Men kan sagtens ligge på dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er præcis det samme med mig, altså som om man får flere ligamentsmerter nogle gange... Men ikke altid..

Brysterne er der ikke noget med endnu - kun selve brystvorterne, DE er ømme... Men kan sagtens ligge på dem

Det er også brystvorterne der er værst her. Føles nærmest som en sløv kniv der ved at skære dem af når jeg tager bh'en af eller rør dem.

Men bryster er hårde, uden at være ømme sådan rigtig. Lidt men ikke noget særligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke ligge på maven, men det er bare fordi det er enormt ubehageligt men jeg gør det :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor er det dog ubehageligt at sidde næsten 3 timer i tog med ondt i lænden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke ligge på maven, men det er bare fordi det er enormt ubehageligt men jeg gør det :s

Jeg gør det også, velvidende at jeg får voldsomme ligamentsmerter efterfølgende... MEN er nu nysgerrig efter i hvor stor en grad det er sundt/usundt for baby....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde en enkelt dag med kvalme sidste uge, men det var heldigvis hurtigt overstået. Men har haft menstruationslignende smerter, ømme bryster, er træt og skal op om natten og tisse, er ikke i tvivl om at jeg er gravid, selvom det er første gang. Plejer altid at sove på maven og pt. føles det bare anderledes og de ømme bryster er i vejen.  :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en cirkusforestilling at være til læge i dag. Min egen læge har ferie så jeg var inde ved hans uddannelseslæge og jeg var åbenbart en ordentlig mundfuld for han brugte over en halv time på at finde ud af at jeg skal i medicinsk behandling for kvalme og opkast men ringede først senere for at fortælle hvilken medicin jeg skal have. Så nu får det en uge til at virke og ellers skal jeg komme igen.

Og så venter jeg svar på om jeg har blærebetændelse.

Hold kæft hvor er det røv pt at være gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til min læge i dag, for at fortælle, at jeg testede positivt i går. Så nu har har jeg en tid på fredag, hvor jeg skal ned til lægen og have lavet en graviditetstest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til min læge i dag, for at fortælle, at jeg testede positivt i går. Så nu har har jeg en tid på fredag, hvor jeg skal ned til lægen og have lavet en graviditetstest :)

Jaa så er vi to, jeg skal også til lægen fredag, hvor de vil lave en GT og andre ting... Glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag bestilt tid til Trughedscanning d. 20. Februar 2014 kl. 15:30..,

:glad :glad :glad NØJ hvor jeg glæder mig... Lægebesøg fredag og scanning torsdag ugen efter... :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft det er røv at være gravid lige nu. Har allerede kastet op 10 gange i dag og fået blærebetændelse.

Dagens lyspunkt må være scanning på sygehuset i eftermiddag og jeg skal starte op i medicinsk behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft det er røv at være gravid lige nu. Har allerede kastet op 10 gange i dag og fået blærebetændelse.

Dagens lyspunkt må være scanning på sygehuset i eftermiddag og jeg skal starte op i medicinsk behandling.

ØV, ja, det lyder sgu virkelig røv.... Men held og lykke på sygehuset idag - ser vi monstro din rigtige profil senere idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER