TanyaPigen

Sjove måder at sige man er gravid..

38 indlæg i dette emne

Ja mit er så lige blevet en realitet eftersom jeg fandt ud af i tirsdags jeg er gravid :D juhuuuuu <3

Jeg købte en par babysokker og en body til min mand og gav i gave.. Han pakkede det ud og sagde neeeej hvor er det sødt.. (Han fattede ingenting) så måtte spørge ham hvorfor han mon fik det.. Så fes den ind og han blev utrolig glad og lykkelig...

Vores forældre kommer og spiser på lørdag og skal der have det at vide.. Jeg har to ideer.. Enten får min mand en "jeg skal være far" t-shirt på under en lynlås bluse.. Og så på et tidspunkt i løbet af aftenen åbne blusen så teksten kommer frem..

Eller også den med at tage et billede af dem alle, og istedet for at sige smil så sige "jeg er gravid" og få det på billede ;)

Men kom meget genre med flere forslag.. Glæder mig helt vildt til at sige det til dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja mit er så lige blevet en realitet eftersom jeg fandt ud af i tirsdags jeg er gravid :D juhuuuuu <3

Jeg købte en par babysokker og en body til min mand og gav i gave.. Han pakkede det ud og sagde neeeej hvor er det sødt.. (Han fattede ingenting) så måtte spørge ham hvorfor han mon fik det.. Så fes den ind og han blev utrolig glad og lykkelig...

Vores forældre kommer og spiser på lørdag og skal der have det at vide.. Jeg har to ideer.. Enten får min mand en "jeg skal være far" t-shirt på under en lynlås bluse.. Og så på et tidspunkt i løbet af aftenen åbne blusen så teksten kommer frem..

Eller også den med at tage et billede af dem alle, og istedet for at sige smil så sige "jeg er gravid" og få det på billede ;)

Men kom meget genre med flere forslag.. Glæder mig helt vildt til at sige det til dem :D

Stort tillykke! har ikke lige yderligere god foreslag end dem der er nævnt i tråden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand designer computerspil - for børn, men vi bildte så vores forældre ind, at de nu ville lave et spil, som skulle spilles af voksne, og de derfor skulle teste det..

Så de testede og testede og spurgte ind til det.

I 3.bane, kom skulle de så trykke på en knap, hvor det stod "Per", og næste knap "..... Du skal være morfar" og så spillede der en anden slags musik (tudemusik) og så græd alle :D

Og det var selvfølgelig lavet personligt til samtlige 4 sæt bedsteforældre :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte for lang tid siden at når vi engang skulle fortælle den glædelig nyhed til vores forældre, så skulle vi alle ud og bowle, hvor vi så på forhånd havde fået skrevet "navne" ind i systemet, så der stod mormor, morfar, farmor, farfar, mor og far, og så se h or hurtigt det vil fise ind :-) men sådan bliver det ikke, når endgang det skal fortælles, for mine forældre kan ikke holde til at bowle, så skal have funde en anden måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand designer computerspil - for børn, men vi bildte så vores forældre ind, at de nu ville lave et spil, som skulle spilles af voksne, og de derfor skulle teste det..

Så de testede og testede og spurgte ind til det.

I 3.bane, kom skulle de så trykke på en knap, hvor det stod "Per", og næste knap "..... Du skal være morfar" og så spillede der en anden slags musik (tudemusik) og så græd alle :D

Og det var selvfølgelig lavet personligt til samtlige 4 sæt bedsteforældre :wub

Det er godt nok en SEJ måde at sige det på!! Hatten af for det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand designer computerspil - for børn, men vi bildte så vores forældre ind, at de nu ville lave et spil, som skulle spilles af voksne, og de derfor skulle teste det..

Så de testede og testede og spurgte ind til det.

I 3.bane, kom skulle de så trykke på en knap, hvor det stod "Per", og næste knap "..... Du skal være morfar" og så spillede der en anden slags musik (tudemusik) og så græd alle :D

Og det var selvfølgelig lavet personligt til samtlige 4 sæt bedsteforældre :wub

Ej hvor godt! Det er virkelig en sjov og meget unik måde at fortælle det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand designer computerspil - for børn, men vi bildte så vores forældre ind, at de nu ville lave et spil, som skulle spilles af voksne, og de derfor skulle teste det..

Så de testede og testede og spurgte ind til det.

I 3.bane, kom skulle de så trykke på en knap, hvor det stod "Per", og næste knap "..... Du skal være morfar" og så spillede der en anden slags musik (tudemusik) og så græd alle :D

Og det var selvfølgelig lavet personligt til samtlige 4 sæt bedsteforældre :wub

Hehe vi har også talt om at gøre noget lignende :) Men må lige se om kæresten har tid til at lave et spil når det er, idet at han lige for tiden skriver speciale. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode ideer, jeg elsker simpelthen ideen med sedlen på ryggen :lol

 

Inde på YouTube er der tonsvis af søde og sjove videoer med hvordan man fortæller manden/familien det, jeg har grinet og tudet mig igennem en hel del efterhånden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok en SEJ måde at sige det på!! Hatten af for det!

Tak, synes også selv det var ret sjovt og personligt, ikke mindst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt! Det er virkelig en sjov og meget unik måde at fortælle det :D

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi har også talt om at gøre noget lignende :) Men må lige se om kæresten har tid til at lave et spil når det er, idet at han lige for tiden skriver speciale. :)

Kunne være sjovt :) pøj pøj med specialet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte sutter til bedsteforældre og et lille brev hvor der stod om de ville passe på den indtil jeg kommer.

Hvor er det sødt ! Fik helt tåre i øjnene (mine hormoner må køre rundt også selvom jeg ikk er gravid endnu )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!

 

Det vigtigste er vel, at man gør det på en personlig måde- hvis man altså ikke 'bare' siger det. Her er nogle sjove bud:

- Inviter manden på Jeres yndlingsrestaurant, sørg for få en kage/andet, hvor der står tillykke på… han har ikke fødselsdag, så han vil nok undre sig over det

- Bag et brød til når manden kommer hjem, og få ham evt. til at gå hen og lur på brødet i ovnen, og sig så "ja, jeg har brød i ovnen"… måske ikke alle der ville fatte den haha

 

Håber virkelig, at jeg snart kan tænke i disse baner :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER