Ikra

Blod eller bare almindelig....?

7 indlæg i dette emne

Okay piger kan jeg lige få et hurtigt råd.. Inden jeg bekymrer min mand så spørg jeg lige jer.. Manden og jeg hyggede i eftermiddags omkring 15.00 og efterfølgende både kl, 17 og nu efter wc besøg har jeg fået en del brunligt/mørk rødligt udflåd.. Er det bare pga sex..? Er det mon en blødning..? Har haft sex fra uge 7+2 og regelmæssigt indtil idag 10+6.. Det er aldrig kommet før.. Det er lige så trusserne blir våde af det... Der er lidt på størrelse med en 20'er i dem pt og gik derfor på wc..! Piger jeres råd..??!??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sikkert bare pga sex - men altså, ring lige til lægen. Tror nu ikke, du skal være bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læge som i Lægevagten eller egen læge imorgen...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige - det du har det bedst med. Jeg tror sagtens. du kan vente til i morgen, men hvis du er (for) urolig, så ring til lægevagten. Det er det, der er der for, og ingen vil synes det er mærkeligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blødte også i 2 dage, dog kun en smule og det var også brunt... blev selvfølgelig nervøs og kontaktede lægen på 3. dagen og fik en akut tid og efterfølgende en scanning hvor alt var som det skulle være! :) Forstår godt du er nervøs, men det er formentlig pga. jeres samleje da dine slimhinder godt kan være en del mere følsomme. Har du smerter?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du talt med lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til lægen.. Just in case

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER