Susanne79

Give noget når man har fødselsdag??

16 indlæg i dette emne

Lige om lidt (eller først den 1. april) så fylder min dreng Asbjørn 1 år. Og så synes jeg at han skal have et eller andet med i dagplejen, men hvad???

Har i nogen idéer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et frugtfad der er formet som en mand eller et dyr. Du kan sikkert finde god inspiration hvis du Googler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daddelkugler, frugtspyd skåret ud i sjove faconer eller måske hjemmevagt boller eller grovmuffins

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon havde små frugtspyd og banan minimuffins (kan laves uden sukker) med sidst, og det var et kæmpe hit! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje havde boller med most banan og æblestykker i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede mandelmuffins af æg, vaniljepulver, kanel, banan, mandler og dadler, som Johan fik med i vs da han blev 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie fik boller, frugtpålægs kugler (trøfler) og en stor vandmelon med. Derudover servietter med flag og flag til bordet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nogle fine muffinbægre og kom skåret frugt og bær i. Børnene fik et bæger hver, og det var et stort hit.  Der var melon, banan, jordbær og blåbær i (men det er nok ikke lige i sæson nu :unsure)

 

Det så sådan her ud: 

 

1013264_10151761261278608_1206847532_n.j

 

282880_10151761263708608_2029836232_n.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje havde boller med most banan og æblestykker i :)

I morgen får hun til sin 2 års fødselsdag pizzasnegle og blåbær med... i hendes nye vuggestue bryder jeg mig ikke om kostpolitikken, de foreslog selv muffins eller is, jeg synes altså ikke de skal have sådan noget dernede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Sofia fyldte 1 år, havde hun mini bananmuffins og melon med. Jeg havde skåret melonen ud i skiver og puttet i plastikbøtter hjemmefra, så det var lige til at gå til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav ikke noget da Silke Elia fyldte 1. Hun havde kun været der i 2 uger og havde fri på dagen. Så ja... Der føltes ikke rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nogle fine muffinbægre og kom skåret frugt og bær i. Børnene fik et bæger hver, og det var et stort hit.  Der var melon, banan, jordbær og blåbær i (men det er nok ikke lige i sæson nu :unsure)

 

Det så sådan her ud: 

 

1013264_10151761261278608_1206847532_n.j

 

282880_10151761263708608_2029836232_n.jp

Åh det var da en super fin idé.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skar I frugten hjemmefra? Hvordan forhindrede I den i at blive grim? (tænker fx banan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skar I frugten hjemmefra? Hvordan forhindrede I den i at blive grim? (tænker fx banan)

Vi har ikke så langt til VG, så jeg skar den som det sidste inden vi gik, og så kom vi kl. 9, så de fik det med det samme. Evt kan du skære frugten hjemmefra og så pakke det ind i celofan eller ligge det i en pose med lidt vand, hvis det er æble og sådan, og så arrangere det, når i kommer frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida havde et vandmelon pindsvin med da hun fyldte 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har boller med i vuggestue i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER