Mette

At spise et skumgulv!

11 indlæg i dette emne

Vigga den bavian tygger konstant i hendes skumgulv. På pakken stod der at det først var fra 3+ og da jeg spurgte i butikken sagde de at det var fordi de ikke måtte spise det... Aner ikk hvad jeg skal gøre. Har 3 puslespil så har ikk lige råd til at købe andre ting og det er ikk en mulighed ikke at have dem på for ellers spiser hun fugerne i trægulvet så de smuldrer - og det er trods alt mere farligt! Men lader i jeres børn tygge i skumgulvet? Umiddelbart tænker jeg at hvis det VIRKELIGT var farligt ville det stå på pakken og slet ikke blive solgt, der stod trods alt "bare" 3+ Har flere forskellige mærker af gulve (et købt i ønskebørn og et fra toysRus så det drikke skumle mærker)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søn tyggede også altid i sit, men han har aldrig taget en bid af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W bider ikke i skumgulvet, han bider dog i bobles elefanten og den har endnu ikke taget skade og han har 4 meget spidse tænder.

Hvis der kom et stykke fra, så ville jeg ikke turde bruge det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores skumgulve er købt i babysam. Der havde de et med tal fra 0+ og et med dyr fra 3+, og det med dyr hed 3+ fordi der er små dele som de kan komme til at sluge. Så jeg tænker om jeres skumgulve måske også er med små dele, og at det er det der menes med at hun ikke må spise det? Lucas bed også i sit skumgulv, og det tror jeg bestemt ikk de tager skade af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har både med tal og helt almindelige og der stod 3+ på det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor bider og i sit. Det bekymrer mig ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter Johanne bider også i sit, og jeg er ikke bekymret. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har forstået handler det ikke om, at der er noget farligt i gulvet, men at de kan bide et stykke af, som de kan få galt i halsen. 

 

Jeg ville prøve at undgå det så vidt muligt. Hvis det bare er smasken og små-gumlen, der ikke sætter mærker eller noget sker der nok ikke det store, men hvis der er en mulighed for at der brækker et stykke af, ville jeg undgå det. Så må den lille få noget andet at tygge i, der er beregnet til det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg spurgte lige en anden ekspedient nu og hun sagde også at det var ok, set var kun ved små dele det var farligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna boder også i sit. Kan det overhovedet undgås? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

James troede det var formålet? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER