Guest Diden

Diden's liv og hverdag

160 posts in this topic

Hvad filan bilder han sig ind?!?!

Annonce ♥

Hvad filan bilder han sig ind?!?!

Ja det ved jeg heller ikke <_<

Annonce ♥

Han skulle fandme ha et spark bagi! :gal

Annonce ♥

fik du snakket med ham?

Annonce ♥

Annonce ♥

fik du snakket med ham?

Har ikke kommenteret det siden. Han fik at vide under hans flip at det altså ikke hjalp noget at ringe op og råbe af mig, hvor han kommenterede at det ikke var mig jan var sur på, men møgungen (som om det gør det bedre)..

Annonce ♥

Diden er min gamle bruger. 

Det gør ondt helt ind i hjertet at forholdet fik lov til at vare 5 år mere :( Praktisk talt på datoen fra det sidste indlæg. 

D. 5. Juli 2019 fik han besked om at jeg ville skilles. 

Jeg kan slet slet slet ikke forstå at jeg fandt mig i alt det i så lang tid... 

De sidste 3 år af vores forhold har mere været fyldt af ligegyldighed fra hans side, end det grimme stikpiller jeg kan se (og også huske nu) han var slem til at komme med tidligere. 

Jeg tænker at jeg samler op på denne tråd igen, og bruger den til formålet - at tale om mig og mit som ikke handler om pigerne :)

Annonce ♥

Som jeg har skrevet om i min mor tråd, har jeg siden Oktober været i et nyt forhold med den her fantatiske mand <3 

Vi har kendt hinanden i 3 år, han er en gammel kollega. 

Det er et helt andet forhold, faktisk diametral modsætning til hvad jeg har været vant til. Vi deler alt ligeligt, hjælper hinanden med pigerne (som han har taget fuldt og helt til sig), de huslige pligter, madlavningen, altså alting <3 <3 Det hjælper på at jeg kan arbejde med mit stres. 

Det er også ret tydeligt at se at jeg gennem årerne har været igennem en del perioder med stres og depressioner. 

Hvor kunne jeg godt have dyrket at rejse tilbage og banke noget fornuft ind i hovedet på mig selv. at jeg spildte 10 år med ham :( æv altså. Heldigvis fik jeg da 3 dejlige piger ud af det <3 

Annonce ♥

Vi går i disse dage og venter på at de sidste ting går i orden så vi kan få nøglen til vores drømmebolig <3 Noget surrealistisk at det er gået så hurtigt, men ærlig talt har jeg det mega fint med det. Det føles *så* rigtigt! 

Vi ledte i første omgang efter lejebolig, men eftersom vi skal have en del plads og værelser var det til dels svært at finde + det ville være mega dyrt når det skulle være i Silkeborg. Så vi i stedet ret hurtigt igang med at lede efter bolig. 

Vi var i første omgang ud og se på én i November, hvor vi i 2 måneder arbejdede med diverse banker omkring at få et tilbud i stand vi kunne arbejde med. Da vi ENDELIG kom i mål og havde skrevet under på købsaftalen valgte sælger en anden køber <_< Det var kraftedme surt! 

Men vi børstede det af os og ledte videre. Godt en lille måned efter var der en ny bolig slået op, som vi faldte for med det samme. Ifm. at være til åben hus på en anden bolig kørte vi forbi denne og så den udefra, og fik den vist frem dagen efter. Vi bød med det samme, skrev under 2 dage efter, og 2 dage efter det blev den taget af hjemmesiden igen (var nok aktiv på hjemmesiden i under en uge :whistling

Vi flytter i weekenden op til 1. April, så har en lille måned til at få tømt vores lejligheder for det som kan undværes til hverdag samt hans have, og så er vi klar til det sidste ryk i den weekend <3 

M bor i den lejlighed han er vokset op i. Hans mor døde for 3 år siden (på datoen i dag) hvorefter hans far rykkede i en mindre lejlighed og M blev i hans barndomshjem. Der er naturligvis mange minder fra hans mor, så for ham glæder han sig til at komme videre. Jeg var nervøs for at det var for meget at bede ham om, at rykke ud af det hjem han havde kendt altid, men han var helt klar på en ny start (ligesom os). Han har oceaner af arvestykker, og ting fra hans mor og far som ham og hans bror skal have sorteret i. Vi kommer ikke til at se ret meget til hinanden den næste måned indtil sorterings og paknings arbejdet i hans lejlighed er færdig. 

Jeg selv har fået pakket pigernes far (J) sager sammen, og vil se om jeg kan få det smidt af ved hans søster i weekenden så jeg har lidt plads til at kunne pakke og opbevare mine egne ting i flyttekasser. 

Har en fin seddel på køleskabet med nedtælling til hvornår vi skal flytte, for Lærkes skyld (har hun også nede i skolen). Visualisering og tydeliggørelse af hvor lang tid der er til at vi flytter. Det har hjulpet på at i stedet for at hun spørger hver dag om hvor lang tid der er tilbage til at vi flytter, spørger hun i stedet om jeg har husket at krydse skemaet af :)

Men lige nu skal vi bare have den nøgle så vi kan vise tøserne huset. Smider lige lidt billeder her :D 

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle billederne fylder for meget <_< Laver lige noget dropbox værk i stedet xD men her er plantegningen :kuller

plantegning.png

Annonce ♥

Her  :glad

Annonce ♥