Guest Diden

Diden's liv og hverdag

166 indlæg i dette emne

Jeg ville starte ved lægen. Dels fordi du måske kunne få en henvisning (= tilskud), dels fordi de måske kender nogen ud fra, hvad præcis dit behov er, og dels fordi de vil anbefale en uddannet psykolog, mens man godt kan rende på diverse uuddannede behandlere, hvis man selv kigger. (Ikke at det behøver at være negativt, jeg ville bare personligt foretrække en, der var uddannet).

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at høre på dit arbejde, det kan også ske de har et tilbud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det noget bedre i dag :) Men der er heller ikke noget som en hel fridag til at samle energi sammen til resten af ugen :) Har desuden valgt at holde store vaske dag på min ugentlige fridag, og så bruge weekend på at ligge sammen og på plads, i stedet for at vaske i weekenden og ligge sammen man-ons (tager det som regel ;) ) Det tror jeg bliver godt til mig :D 

 

Jan og jeg talte lidt om hvad vi gør med sommerferien, og var inde og kigge på afbudsrejser hvor vi har talt kort om at vi kunne tage på charter i påskeferien. 

 

Jeg har ALDRIG været på charter, så det kunne være så fedt for mig/os som familie at prøve :) Nu ser vi dog lige tiden an, der skal helst være penge til det. Da vi var i sommerhus sidste sommer følte Jan sig økonomisk presset så det påvirkede ferien rigtig meget da han ikke ville give lov til at købe noget som helst, og han talte kun om penge penge penge hele tiden.. Så allerede dengang sagde jeg at jeg simpelthen ikke ville afsted hvis der ikke var penge til det da jeg ikke gad at ferien skulle ødelægges på den måde, og at børnene heller ikke måtte noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara fik lov til at tage på mc D med naboen. De var over og spørge kl 16 så jeg gik ud fra at de snart ville køre så Sara kunne være hjemme noget tid inden sengetid.

Sara skulle have begyndt at gøre klar for 10 min siden og gæt hvor hun er? <_< skrev til nabo moren kl 18 at når de kom hjem skulle Sara sendes hjem også. Da jeg ikke havde hørt fra hende 18.45 skrev jeg igen hvornår de regnede med at være hjemme hvor jeg først fik svar 19.10 at de først var blevet færdige med at spise der og nu ville de lege lidt (?!?!?!?!?!) skrev tilbage at Sara sådan set skulle gøre klar 20 min efter, men at det så måtte vente. Hun skriver tilbage at det skulle hendes også.... (?!?!?!?!)

Jeg er virkelig rasende hvordan man kan tilbyde sådan noget og så først tage afsted så sent en søndag aften!!!

Jeg glæder mig ikke til at Sara kommer hjem for jeg ved at vi får en konflikt med hende fordi hun er træt og skal gå i seng med det samme..

Øv øv øv øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en VIRKELIG dårlig dag på arbejdet i går! Gik bare og havde negative tanker og var i negativt humør, og en masse situationer på arbejdet (og derhjemme med konflikt) hjalp bestemt ikke på det, så jeg kneb en tåre eller to :( 

 

Det er godt nok længe siden jeg har været så langt nede som jeg er i perioder i øjeblikket.. 

 

Det er svært at tage skridtet til at gøre noget ved det, for jeg bliver ved med at håbe på at jeg kommer i bedring (af mig selv.... <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oveni det er min mens altså ikke kommet endnu :S Og den plejer ALTID at komme onsdag morgen............

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram putte!

Vi må tage os en god snak på lørdag.

Måske skyldes den manglende mens, at du er lidt ude af balance. Vi ved jo hvad psyken kan gør ved mensen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram putte!

Vi må tage os en god snak på lørdag.

Måske skyldes den manglende mens, at du er lidt ude af balance. Vi ved jo hvad psyken kan gør ved mensen ;)

Hader pms :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en VIRKELIG dårlig dag på arbejdet i går! Gik bare og havde negative tanker og var i negativt humør, og en masse situationer på arbejdet (og derhjemme med konflikt) hjalp bestemt ikke på det, så jeg kneb en tåre eller to :(

 

Det er godt nok længe siden jeg har været så langt nede som jeg er i perioder i øjeblikket.. 

 

Det er svært at tage skridtet til at gøre noget ved det, for jeg bliver ved med at håbe på at jeg kommer i bedring (af mig selv.... <_<)

 

 

 

Jeg har lige fremhævet noget af dit indlæg - jeg synes, det er ret tydeligt, at du bør søge professionel hjælp til at få det bedre. Og det virker også som om, at du er ved at erkende det så småt. Jeg lover dig, at det ikke er farligt eller mærkeligt at starte i terapi. Tværtimod kan det løsne op for nogle knuder, som kan være umulige at læse selv.  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader pms :gal

ooooh i can relate ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde på en hjemmeside for en privat praktiserende psykolog i nabo byen..

Men hvordan og hvorledes med økonomien omkring det? Kan man søge om støtte til psykolog timer eller er det kun Betinget af indkomst? Hjælper det at være medlem af Danmark (osv)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde på en hjemmeside for en privat praktiserende psykolog i nabo byen..

Men hvordan og hvorledes med økonomien omkring det? Kan man søge om støtte til psykolog timer eller er det kun Betinget af indkomst? Hjælper det at være medlem af Danmark (osv)...

Jeg har fået en henvisning fra min læge. Og så koster det hos hende 319 kr pr gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde på en hjemmeside for en privat praktiserende psykolog i nabo byen..

Men hvordan og hvorledes med økonomien omkring det? Kan man søge om støtte til psykolog timer eller er det kun Betinget af indkomst? Hjælper det at være medlem af Danmark (osv)...

Jep, Danmark giver tilskud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok alle med sarte sjæle skal ikke læse videre..

Nu har jeg så endelig fået mens! Dog er den 2 dage forsinket samt der er brunt blod som gerne betyder det er gammelt blod...

Der er et eller andet her der ikke er normalt. Har skrevet til min læge og Afv svar. I mellemtiden er jeg den sureste pms kælling... ÆV...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok alle med sarte sjæle skal ikke læse videre..

Nu har jeg så endelig fået mens! Dog er den 2 dage forsinket samt der er brunt blod som gerne betyder det er gammelt blod...

Der er et eller andet her der ikke er normalt. Har skrevet til min læge og Afv svar. I mellemtiden er jeg den sureste pms kælling... ÆV...

 

Har du taget en test? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test? :whistling

Nej. Jeg havde enlig besluttet mig for at fik jeg ikke mens søndag ville jeg teste.. Men..

Åh det ville passe dårligt at være gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mensen er blevet mere normal over weekenden så jeg er ikke nær så nervøs længere. Men jeg har dog ikke fået svar fra lægen endnu, så venter lige og ser hvad hun skriver. 

 

Jeg har vist slet ikke fået skrevet at vi har fået planlagt ferie! :glad i slutningen af Juli tager vi på 3 dages tur til Fårup sommerland hvor vi skal sove i telt på camping pladsen ved siden af, og så har vi 2 dages billetter til sommerlandet. Glæder mig faktisk utrolig meget :)

 

Dernæst har vi aftalt at vi tager på charter i efterårsferien. Hvorhen ved vi ikke endnu da jeg tror det ender med vi tager en afbuds rejse som vi bestiller en 14 dage forinden. 

 

Jeg er i et noget bedre humør i denne weekend, men Lærkes humør har generelt også været ok (bortset fra i går sidst på dagen, der var jeg godt nok ved at være godt træt af hende <_<) Men Jan har bare været så god! Både Lørdag og Søndag er han stået op med Lærke og har gjort morgenmad klar hvorefter han sætter Lærke op i sengen til mig så jeg bliver vækket af et kæmpe kram :glad Det hjælper altså!!!! :) Han har også fået masser af ros så han kan mærke at jeg kan lide alt det han har gjort denne weekend. 

 

Vi var i Skjern i går til mum møde (som bare var super dejligt! Dejligt at se alle de dejlige kvinder igen :D og børn ;) ) og mens jeg var dernede havde Jan fået olie behandlet både sandkassen og vores bord-bænke sæt. Nu mangler der kun gynge stativet, det er dog ikke fordi det trænger, men når man nu er igang ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt indlæg.

Hvis i skulle få lyst når nu i er i Nordjylland så har vi altid kaffe på kanden herude på landet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt indlæg.

Hvis i skulle få lyst når nu i er i Nordjylland så har vi altid kaffe på kanden herude på landet :)

Tak for tilbuddet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig stolt af mig selv! :)

Jeg bryder mig ikke ret meget om onsdage på jobbet fordi min kollega og jeg er alene om 3 stillinger, til trods for at de er 3 til 2 stillinger på det andet lager som vi er i samme afd. Med og som godt kunne være ved os. Det har irriteret mig meget! Så i dag fik jeg sagt fra til min chef, at jeg kunne mærke jeg blev stresset og sur på en onsdag pga. Arbejds fordelingen, især fordi han havde lovet at et af de 3 skulle være over ved os.

Så nu må vi se om det blir bedre om en uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig stolt af mig selv! :)

Jeg bryder mig ikke ret meget om onsdage på jobbet fordi min kollega og jeg er alene om 3 stillinger, til trods for at de er 3 til 2 stillinger på det andet lager som vi er i samme afd. Med og som godt kunne være ved os. Det har irriteret mig meget! Så i dag fik jeg sagt fra til min chef, at jeg kunne mærke jeg blev stresset og sur på en onsdag pga. Arbejds fordelingen, især fordi han havde lovet at et af de 3 skulle være over ved os.

Så nu må vi se om det blir bedre om en uge :)

 

HOV, var det lige dig, der fik sagt fra? ;) Godt gået! :kiss Håber det hjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOV, var det lige dig, der fik sagt fra? ;) Godt gået! :kiss Håber det hjælper :)

Det gjorde i hvert fald mit humør væsentligt bedre! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er tøserne blevet hentet af mine forældre og skal overnatte oppe ved dem i nat da vi skal til fest i Sdr Jylland i aften (og vores normale barnepiger skal med til festen ;) )

Jeg tror det kommer til at gå super og jeg glæder mig til at komme i byen uden børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER