190987

Er i begyndt at snakke navne??

10 indlæg i dette emne

Er i begyndt at snakke navne?? Vi er meget i tvivl men hver gang vi kommer til at snakke om navne falder vi tilbage på det samme begge to men samtidig mener min kæreste først vi kan se på ham når han er født hvad han skal hedde :)

Vi kan godt li Julius og Marius men vi ender på Albert hver gang <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er vi... Min kæreste foreslog vi skulle skrive en liste hver - det har han gjort, jeg har ikke endnu.... Inden jeg vidste kønnet, sagde jeg, at hvis det blev en pige, vidste jeg navnet, men ikke hvis det blev en dreng, så ville jeg være på bar bund..... OG det er en dreng.....! :)

 

Min kæreste har disse på listen: Lucas, Sylvester, Alex, Isac, Matthias, Oscar, Johannes.... Jeg bryder mig ikke om hverken Alex eller Sylvester ;) Min kærestes nevø på 2 år hedder Johan, så syntes Johannes er for tæt, men det ville nu ellers være mit bedste bud :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ellers godt li din kærestes forslag med Sylvester eller Oscar, synes det er to rigtig fine navne, Sylvester har vi også snakket om og Oscar har vi desværre nogen venner hvis dreng hedder., :) utrolig man kan være sådan i tvivl og man ikke bare kan bestemme dig engang for alle ;) Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket navne, og vi har et navn som vi begge kan lide til hende. Det er Lilly, og vi har ikke rigtigt kommet på noget der kunne måle sig med det.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian har rendt rundt nede i børnehaven og sagt "Min lillesøster skal hedde Rosa" allerede før vi vidste det er en pige :D

 

Det var måske ikke lige det jeg selv havde overvejet, men nu er det næsten som om det har sat sig lidt fast. Men vi ser, når hun kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi fandt ud at det blive en dreng begyndt vi lidt at snakke om navne...:)....Jeg kan lige Noah men ikke min mand, så den blev afvist. Så tænkt vi på Mads, Holger, Mattias, Thomas eller Johannes. Jeg har lavet en liste, men vi ved det ikke. Vi kalder ham lille Holger nogle gange :), og jeg begynder at lige mere og mere navnen. VI fik positiv feedback på den men også nogle synes at han vil blive drillet med Find Holger :).....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Holger er et rigtig fint navn :) Det er så hyggeligt de gamle navne er kommet frem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om drengenavnet, men pigenavn virker som en umulighed :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg vil også have en gammel navn :), vi sagt vi venter til vi se ham og vi beslutte den mellem Holger, Mattias eller Mads :). Det var det sammen her med pige navnen, vi var enig, men drenge navne...slet ikke. Jeg tror det er noget med mændene og drenge navne...det bliver mere vigtigt for dem end piger navne, så de kan nemt blive enig til pige navne men ikke til drenge navne....kan det være så ? :rolleyes  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER