Hvorforikke

Hovsa :-)))

13 indlæg i dette emne

Hejsa...

Åh hvor starter man.... Jamen efter at have kæmpet for at få den første ( som kom efter mange år og ivf) kom der 2 mere... Min sidste er fra januar 12.

Fødslen gik helt galt og jeg blev meget syg få dage efter så det var noget underligt noget.. Var først rigtig frisk da han var 4 mdr. Følte mig snydt for god fødsel, for baby og kendte ikke mit barn...

Var helt afklaret omkring han blev den sidste men det sidste år har jeg godt vidst jeg ikke var færdig...

Men i vores omgangskreds får man KUN 2 børn.... Det kunne lige gå an vi havde 3 men så heller ikke flere...

Mange sagde jamen så skal en af jer da sterielaseres ( stave) men nej... Jeg fik en spiral da han var 8 uger

Jeg har hørt på meget og bliver trist hver gang...

Fik fjernet min spiral i okt, regnede med der ville gå måske et år 1 - 1 1/2 før jeg MÅSKE blev gravid...

Har været i behandling og har lidt højt BMI

Det er kun min mand og jeg der ved spiralen er væk...

Ja, som i nok har gættet er jeg så gravid nu... Kun uge 5 men øv hvor er jeg ked af at være glad og vide de mennesker omkring os ikke siger jubii, det har jeg sgu gjort hver gang det var dem...

Så jeg kan kun dele det med jer...

Kh mig :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT TILLYKKE MED GRAVIDITET...!

Og hvor er det da fantastisk i får flere børn end gennemsnittet...! Hvis det stod til mig er ønske scenariet 4 dejlige unger... Men pga PCO og behandling er det pt kun nr 1 der er på vej trods 4 års kamp....

Har en møg-Svigerfamilie så kan godt genkende det med omgangs kredsens dom men F*** dem..! Det har jeg lært ved min psykolog...

Det er dine børn, dine beslutninger og dit valg.! Sig til dem der er negative; hvis ikk du har noget pænt at sige har jeg ikk brug for din mening..

Luk det negative ude...

Og kæmpe kram og tillykke med dit mirakel.,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest: tillykke med graviditeten !!!

Og hvor er det bare ærgerligt at jeres venner reagerer sådan :( Det er jeres sag og ingen andres. Alle andre bør være glade på jeres vegne i stedet for at stille spørgsmålstegn ved noget som ikke vedkommer dem. Men i hvert fald stort tillykke herfra og jeg håber I ikke lader jer gå på af de andres holdninger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke! :glad

Jeg synes det er så sejt at i vil have 4 børn! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten! :balloons

Håber at jeres venner overrasker og alligevel jubler, når de får det at vide :kram

Jeg drømmer selv om fire børn en dag, så jeg synes jo at det må være helt fantastisk for jer at have den fjerde på vej :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Og fuck dem omkring dig fordi de ikke magter det med en stor lykkelig familie! ;)

Sig at det er fair de ikke kan forstå jer, men det er ikke noget du ønsker I diskutere :)

Jeg er selv af en stor søskendeflok, og modsat mange af mine veninder så har jeg INTET at sætte på min barndom, den var perfekt med os børn i centrum! Midler var altid små, men vi fik altid af vide at det vigtigste var at vi lavede noget sammen som familie :)

Så nyd du dine børn og den som er på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, 4 børn - hvor skønt! :kuller

 

Det har faktisk altid været min drøm at få fire børn :loveshower

 

Men kan godt følge dig mht omverdenen - ALLE er reageret med chok og "puh, er du nu også sikker på det" og lignende. Forstår ikke hvorfor andre skal blande sig og ikke bare kan glæde sig på andres vegne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, det er da fedt når I ellers er vant til at kæmpe sådan for at det lykkes!

Bliver bare lige nødt til at spørge: Hvorfor er det at jeres vennekreds reagerer sådan!?? Lyder godt nok mærkeligt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Håber du får et bedre forløb end sidst, og at du bliver positivt overrasket over omgangskredsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok føle, at 4 børn var en alt for stor mundfuld, men heldigvis er vi jo ikke alle ens. Måske er der nogle, der er bekymrede på jeres vegne, og det kan selvfølgelig være irriterende, at de ikke jubler lige så meget som jer, men prøv at se det som en kærligt ment bekymring snarere end en bedrevidende løftet pegefinger. Dog skal I selvfølgelig være glade og nyde det. Jeg er sikker på, at jeres omgivelser nok skal komme til at vænne sig til tanken og støtte jer i jeres valg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke - det er da fantastisk med endnu et lille vidunder.

Vi venter også nummer 4 og jeg var også lidt bekymret for hvad venner og familie ville tænke.... Heldigvis har vi fået ene positive, glade og forventningsfulde tilbagemeldninger... Og storebrødrene (8,6 og 3 år) er ellevilde og kan slet ikke vente til juli :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvad er problemet... Tror det er noget med at de ikke selv kan overskue tingene...

For mig er der mening i at være en god mor. Det giver mit liv mening, men for flere af mine veninder er det job, job, perfekt liv med 2 årlige rejser syd på.. Det er ikke noget der betyder så meget i mit liv....

Vi har valgt BØRN.... Min mand arbejder meget , vi står ikke på kongehusets lønningsposen. Så der skal tjenes mange penge :-)

Der er ikke noget kontanthjælp eller noget...

Det er jo helt til grin jeg ikke tør fortælle de, det :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med det!! Hvor er det fantastisk for jer! :loveshower

Som andre har sagt, håber jeg for jer at jeres omgangskreds overrasker positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER